![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als jij mij willens nillens in een hoekje van "Hollandshatende Belg" wil duwen, ga je gang. Of bezondig jij je nooit aan "Belgenmoppen" misschien? ![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ok, misschien wat overdreven, maar je draagt het wel echt uit. Ik volg nu een tijdje de Belgische media, en ik lees vooral altijd de commentaren. Zodra het over een mogelijke fusie met Nederland gaat, lijkt het wel alsof heel Vlaanderen spontaan op z'n achterpoten gaat staan. Ik ben een heel redelijk mens, maar de 50% van de reacties die ik lees zijn van een niveau waar ik nog niet eens bijkan als ik languit gestrekt op de grond ga liggen. Totaal ondoordacht, over een kam scherend, beledigend en nog op een toon van 'vanzelfsprekend' ook. De Nederlandse gevoelens blijven op die manier onbeantwoord en grof beledigd door de Vlamingen. En naar mijn mening is dat volledig onterecht.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 augustus 2007 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit forum ben ik inderdaad niet zo vriendelijk, maar dat komt omdat ook veel Nederlanders hier dat gewoon uitlokken. Als ik (of iemand anders) het waagde om één kritisch puntje te uiten of om tegen Groot-Nederland te zijn, werden we hier onmiddelijk voor Hollanderhaters en slaven van Belgofiele propagande versleten. Per PB ging het er vaak gewoon fel over (ronduit persoonlijk beledigend). Sorry, daar vraag ik niet achter. En als mensen zo doen, krijgen ze gewoon hetzelfde gepresenteerd op een zilveren schaaltje.
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat peilingen 100% betrouwbaar zijn, maar ze geven wel een schatting. Jouw schatting dat Nederlanders zo'n hereniging niet zien zitten is in ieder geval onjuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Keats heeft al eerder gezegd dat hij het niet zo leuk vindt dat vele Vlamingen niet bij Nederland willen. Dat kan, maar opdringen wil hij volgens mij ook niet. En ik ook niet. Het is al erg genoeg dat ik mensen als Eddy B en baseballpolitieker moet tolereren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Die fora wil ik wel 's kennen. Linkje ?
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar een mening van 600 mensen zegt NIETS over de visie van alle inwoners.
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Juist. En waarom direct dat zelfbestuur verkwanselen door in een orangistische constructie te stappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet zeker dat Belgen die nu negatief reageren op een eventuele fusie, hartstikke aardig doen tegen Nederlanders. Gewoon, omdat het aardige mensen zijn. Maar hun angsten en argumenten zijn helemaal nergens op gebaseerd en ze uiten zich agressief. Dat slaat gewoon helemaal nergens op... Als een willekeurige Duitser mij nu op Internet zou voorstellen om Nederland bij Duitsland te trekken omdat dat economisch veel beter zou zijn, dan zou ik hem gelijk geven maar toch vriendelijk bedanken. Dat Vlaanderen niks ziet in een fusie met Nederland is nog tot daar aan toe, maar de manier waarop is gewoon absurd.
Wat is er veranderd in de afgelopen paar jaar? Laatst gewijzigd door Keats : 22 augustus 2007 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |