![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Schepen
|
![]() "En nog iet ik zien da meiske van 14 jaar niet... ik voel die ...auw"
touché ! RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quote: U lijkt nog altijd niet te beseffen dat mijn standpunt is dat het best mogelijk is dat de moeder hier het kind het zwaarst heeft mishandeld. Troost u ik heb da hier OOK al ENKELE keren geprobeert duidenlijk te maken da lukt hier ni ....mama's zen heilig achter de haard syndroom dus hopeloos weetge is typisch vrouwenlijk als het niet in het plaatje past dan weten we het niet of is het niet juist ofzo maar we gaan allezins niet toegeven . Vandaar dat ik schreef dat de vrouwen hier opgejaagd lijken; lopen zichzelf voorbij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Schepen
|
![]() Waar zijn de cijfers van kinderen die een omgangsregeling hebben met een geweldadige ouder ???
Hier zijn cijfers over gewelddadige ouders: Moordouder is meestal vrouw. In de Nederlandse strafrechtspraak is daarbij sprake van ernstige genderjustitie (naar analogie van de term klassejustitie). In twee derde van de gevallen doodt de moeder het kind en een kwart van de daders beneemt de baby binnen 24 uur na de geboorte het leven. Hoewel moeders dus vaker hun kind hebben gedood en bij het strafproces veelal even ontoerekeningsvatbaar worden geacht als de vader, blijkt dat mannelijke kinderdoders vier keer zwaarder worden gestraft. Lees het volledige artikel op: Moordouder is meestal vrouw Vader Kennis Centrum (VKC) http://vaderkenniscentrum.blogspot.com/2007/09/31.html RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar zelfs daarvoor heeft de vaderbeweging een excuus. Mama was de slechte, wat het kind voelt en al die jaren gevoeld heeft speelt plots geen rol meer. Ik ben onder de indruk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is zo en zal me verantwoorden omdat men mij citeerde ( thnx ![]() 1 meiske werd opegenomen door de politie omdat ze mij vroeg om :-s tjah propere woorden vindt ik er ni voor omdat ze me vroeg om te knuffelen en net iets MEER voor geld ( paar euro ) . Enkele mensen in Antwerpen kennen da meisje ze zit al een tijdje in mol en gaat het goed doen nu...eindelijk . Meiske is nu 15 toen 12 en ze vroeg ![]() Da meiske heeft meerdere malen brood en geld van mij gekregen ZONDER daar iets voor te doen mischien ne kus op men wang ofzo maximum ja . Ja ik voelde haar pijn en honger en we praaten héél veel NET zo lang tot ik haar zei de politie gaat vroeg of laat dit en dat doen ; weetge waarom ...ja zei ze . Nu leeft da meiske en bijna een vrouw maar wel een uiterst bewuste vrouw . Haar regelmatige klanten beschreef ze me ook en VEEL arbeiders zaten er niet tussen ![]() Dit is de eerste keer in men leven dat ik eens hoorde dat Mol als verbeterings gesticht haar job GOED deed . Ik ken andere gevallen . Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kind werd misschien bevrijd van 'de' agressor . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt ...
Jij mag een bank vooruit en de anderen mogen een ander draadje openen ![]()
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze werd gestalkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wel ... Hij mag in dit geval x-aantal jaar in de cel voor moord en de rest ...
![]()
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() tjah ik geloof het niet omdat ik uit ervaring spreek wat dacht je
![]() Niet alle vrouwen zijn even betrouwbaar hé dat is gewoon zo ze lijken lief en onschuldig maarja sommigen ni allemaal pfff erg . Oké hij stalkte maar hij werd zelf OOK gestalkt ...klopt ni echt hé snappie . + iemand die JAREN normaal leeft DAN PLOTS doorflipt steekt VEEL MEER achter dan wij allen tesamen vermoeden. Nog iets ...moderne psychologie iemand die zwart denkt gaat een partner zoeken die ook zo denkt en proeft en voelt .....wil maar zeggen als HIJ gemoord heeft en agressief is ...sorry dan zij misschien per definitie OOK . Mits we de laatste jaren ni anders horen over verwaarlozingen en stalkings gedrag dan zal het ZEKERS wel zijn uitgelokt durf ik voor wedden + winnen . ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja, sommige mannen kijken ook heel lief, net als kleine puppy's. Ze lijken lief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Schepen
|
![]() @manta
Als je inderdaad op staat wordt er een draad geopend "= boycot gezinsleven dan geen stalking?" De voorwaarde is wel dat je hier standpunt inneemt dat je rust niet zal gestoord worden als de andere ouder je kinderen onrechtmatig dat recht zal ontnemen. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
OK, misschien zijn meer kinderen gedood door de moeder dan door de vader. Maar de motieven zijn verschillend: de moeder zal haar kinderen meestal doden om een hen een ongelukkig en miserabel leven te besparen, een vader meestal om zijn (ex)vrouw te raken. Dus de vrouw doet het voor het 'welzijn' van het kind, de man om zn frustratie's bot te vieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met onzinnige praatjes te verkondigen. Je brengt er de mensen die problemen hebben enkel maar mee in diskrediet.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Amai, duncan, dit is ongeveer het wijste dak nu al gelezen heb se. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder bent u compleet naast de zaak aan het zeveren. |
|
![]() |
![]() |