![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dat het "nieuwe" communisme? De geschiedenis leert ons toch anders over jullie houding tegen religies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een "pensenkermis" heeft NIKS te maken met religie. Geef me eens een voorbeeld van een evenement dat door de Stad wordt georganizeerd (en betaald door de belastingbetaler) dat énkel een religieus element als onderwerp heeft! - gratis buurtmaaltijden ter gelegenheid van de eerste/grote communicanten - gratis kerstmaaltijd (op KERSTMIS) - gratis paasmaaltijd (op PASEN) - gratis ... vul een katholieke feestdag in (géén heidens algemeen geldend gebruik). ---------------- dit alles uiteraard samen met het bouwen van een replica van de Sint Pietersbasiliek te Rome. oftewel: - gratis maaltijd ter gelegenheid van het joodse nieuwjaar - idem ter gelegenheid van yom kippoer - vul desnoods zelf aan ------------------dit alles uiteraard samen met het bouwen van een replica van ... de klaagmuur .... de verwoeste tempel etc.. idem dito voor hindoes, boeddhisten etc... WAAR doet men dat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben uitermate benieuwd.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 september 2007 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het zal de honger geweest zijn tijdens zijn Ramadan oefeningske
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is hier nog een draad actief waar ik hem hieromtrent enige vragen heb gesteld. Ik ben nog steeds op zijn replieken aan het wachten. Ik heb zo'n vermoeden dat ik nog heel lang zal mogen wachten...
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kende zo'n koppel: zij 60, rheuma, dik en lelijk drie huwelijken en "ergens" kinderen, hij : 30, verpleger, knappe man beiden huwden, waren bahia, en o zo gelukkig toen hij haar wandelstok kon brengen. Het is nu zo'n 20 jaar geleden, ik zou ze graag nog eens terugzien..... GUT JA: voor de geïnteresseerden: beiden waren "bekeerlingen" hoor: zij vlaams, hij engels. Hadden elkaar ontmoet in een bekeringscentrum, waarschijnlijk gesubsidieerd door de Engelse belastingbetaler als zijnde: integratiebevorderend!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mogelijks, ik heb mij niet verdiept in die religie.
Het is religie tout court, de aard van het beestje is irrelevant.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 september 2007 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien mijn leeftijd begin ik het een beetje intrigerend te vinden waarom ze zo graag met oudere vrouwen in het bed willen duikelen.... Niks verkeerd aan die jonge gast: geen papiertje nodig in dat geval (engelsman), beiden in Belgie gaan wonen, hij werken, zij thuis met rheuma (haar kinderen al lang volwassen en ergens anders). Ik vroeg het me toen al af, en nu zou ik het willen weten. spijtig dat ik hun adres niet meer herinner, anders kon ik er nog eens naartoe gaan. Zij was een hele lieve dame hoor, daar niet van. Ik had met haar te doen (toen al) : ze kon amper nog lopen door de rheuma.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hadden we geen discussies over hoofddoeken in dit land. Had de Islam een vreedzame godsdienst geweest. Hadden we de aanslagen in Londen niet gehad. Hadden we de cartoonrel niet gehad. Had Mohammed een goede man geweest, in plaats van pedofiel, rover en massamoordenaar. Hadden we geen moslimfundamentalisten op tv gehad, die het einde van het Westen prediken. Hadden de wetten van dit land niet omgebogen geweest om dierenmishandeling onder het mom van godsdienstvrijheid toe te laten. Had er geen Abou Jajah geweest die Arabisch in scholen wilde invoeren. Hadden de aanslagen in Madrid er niet geweest. Hadden enkele moslima’s in Antwerpen niet gepleit om kerstbomen en paaseieren te verbieden. Hadden ze in het Verenigd Koninkrijk het spaarvarkentje niet verboden, omdat dit beledigend voor moslims zou zijn. Hadden ze in het Verenigd Koninkrijk een vergunning aan een dierenvoedingsfabriek gegeven in plaats van die te weigeren omdat moslims deeltjes zouden kunnen inademen. Had de Islam niet voor het afhakken van mijn hoofd gepredikt. Had de sharia een modern in plaats van barbaars rechtssysteem geweestHad een deel van de Britse moslims niet op de invoering van de sharia in het Verenigd Koninkrijk gewenst. Had het centrum van Antwerpen niet gevandaliseerd geweest naar aanleiding van enkele cartoons. Had Theo van Gogh niet vermoord geweest in naam van Allah. Hadden er geen moslima’s geweest die aparte zwemuurtjes eisten. Had ik in een nachtwinkel in Gent geen foto van Bin Laden zien hangen. Had een rechter in Italië geen kindermishandeling toegelaten omdat de vader de sharia volgde. Hadden er geen moslima’s geweest die aparte zwemuurtjes eisten. Had een uitbater van een pittazaak de bediening van een vriendin niet geweigerd omdat ze een truitje zonder mouwen aanhad. Dan was ik met veel plezier gaan kijken naar een replica van de Kaaba, want God weet dat ik het origineel nooit zal zien. Laatst gewijzigd door Infidel : 19 september 2007 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vetzakkerij daarentegen... ![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Als je religies gaat onderdrukken in plaats van de schuldigen te straaffen ben je racistisch bezig.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Wie bedoel ja? Pol Pot?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() [quote=Esperanza;2940581]
Er is hier nog een draad actief waar ik hem hieromtrent enige vragen heb gesteld. Ik ben nog steeds op zijn replieken aan het wachten. quote] Zeg me ook meteen even waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Erkende wereldreligie met 8-9 miljoen leden. Doe eens moeite om het op te zoeken aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() (http://www.volkskrant.nl/buitenland/article151255.ece) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |