![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beste jongens, vanaf nu turnen we naakt. En straks doen we braaf onze rokjes terug aan. Raf, nog héél even en dan ga je beweren dat écht gene slag van de molen hebt. Dus de scholen moeten zich aanpassen aan die paar homo's ? Goe bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu goed, ze zijn gek, laat ze Hurricane Straks maak je ze bang ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 24 oktober 2007 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt momenteel al in de Antwerpse stadsscholen. Elk individu mag een opinie hebben, dat noemt men vrijheid van denken. En die opinie vormt zich pas na jaren leven in een maatschappij. Dat kan men niet opdringen in een school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
AL wat ik van hem tot hiertoe heb gelezen, noopt niet tot een minzame samenleving met homo's. Het is eerder een provocerende houding die eerder een degou oproept. Maar dat had u zelf ook reeds gemerkt, mag ik hopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben op een vrije manier opgevoed en men heeft mij respect voor andere mensen met andere geloven en leefgewoontes bijgebracht. Ik ben niet het slachtoffer geworden van het type indoctrinatie dat homo's bestempeld als slecht, onzedig en zoals 'Forumspook' vindt, dienen gehersenspoeld te worden.
Wie zo denkt getuigd van een barbaarse visie op de maatschappij en mag zich bij een kleine minderheid rekenen. Dat U uit mijn teksten kan opmaken dat ik homo bent getuigd niet alleen van onnozelheid maar ook van weinig tot geen mensenkennis. Voor mensen zoals U en Forumspook pas ik, mensen zoals jullie kunnen mij niet boeien, niets leren en U redeneert constant in cirkels. Ik voel mij dan ook niet langer geroepen om mij te verlagen tot uw waardeloze niveau als u weer eens uw homofobische neigingen niet kan onderdrukken. Bijgevolg zal ik mij ook niet langer geroepen voelen om nog op zulke opmerkingen, insinuaties en vuilspuierij te reageren, ga hulp zoeken! In mijn vriendenkring ken ik genoeg homo’s en dat zijn mensen zoals iedereen, mijn God op sommige punten, zoniet de meeste, veel toleranter en slimmer dan U hier demonstreert. Laatst gewijzigd door Ovidius : 24 oktober 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want dat heb ik nooit gezegd. En dan mag je nog veel van deze omhooggevallen posts doen zonder echt tot de essentie te gaan. Ik heb trouwens gewoon lachwekkend uw post verbeterd. Dat u zich daarover aangesproken voelt, is uw probleem, of uw tekortkoming.
Laatst gewijzigd door bentje : 24 oktober 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
---------------------------------------------------------------------- Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gelieve hier nog eens goed over na te denken. Je heb het gewoon zo gelezen, en als je een fout kan toegeven zoals je zelf zegt, dan doe je dat ook. Over de rest valt voor mij niet meer te discussiëren. edit: Je hebt dus gewoon mijn post gebruikt om verder te kunnen lullen, terwijl ik helemaal niet rechtstreeks tegen jou, of over je post bezig was. Dus stop nu maar met off-topic te gaan en maak jezelf niet verder belachelijk. Als ik dan net als u mag vrij interpreteren zou ik denken dat je nu naar mij toe een aanval deed omdat je je niet zelfzeker genoeg voelde om je confrontatie met Forumspook verder te zetten
Laatst gewijzigd door bentje : 24 oktober 2007 om 21:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Slaapwel.
![]() |
![]() |
#174 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Die "paar homo's" maken wel 10% van de bevolking uit. Dus ja: de scholen moeten daarmee rekening houden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=95831 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waar dan de grens ligt. Bij de ouwe Grieken stond er toch nergens straf op. Blijkbaar is er een expliciet Koranvers dat een bepaalde (homoseksuele) handeling streng afkeurt. Maar welke is dat dan als het in mindere mate beoefenen ervan wel mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet er een koranvers zijn dat homo-handelingen afkeurt? Waarop baseert de paus zich om homofilie af te keuren? Op welk bijbelvers? Feit is dat homofilie en -sexualiteit toegelaten is in ALLe moslimlanden. (in kleine letters: mits je de doodstraf door zweepslagen bijneemt.) Wie zegt er dat wij moslims achterlijk zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |