![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het echter voor iemand moeilijk moet zijn om zijn ongelijk toe te geven dan is het voor de politieke Rafkes van dit onland. Je hoeft er maar de regimemedia voor te volgen om te weten hoe standvastig ze blijven in hun grote ongelijk.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt helemaal niets aangetoond, laat staan haarfijn, buiten het feit dat je aan je eigen zotternijen een waarheidsgehalte verbindt die ze absoluut niet verdienen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te laat om terug te krabbelen Raf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er blijft dus niet veel anders over dan gewoon door te doen, maar dan tot in het extreme. Tot en met de liquidatie van de tegenstanders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel je eigen woorden werden in quotes gezet. En die zijn idd geen zottigheid. Een waarheidsgehalte hoeft daar niet aan verbonden te worden om te zien dat het identiek dezelfde woorden zijn waarmee Hitler de door hem zo gehate Joden over de kling joeg.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 oktober 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de waarheid kwest hem zelfs niet, als hij ze niet onder ogen kan (of durft?) zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gisteren las ik in (ik denk het Nieuwsblad) een stukje met een reactie van een lezer: "als ik morgen een winkel ga overvallen bij een niet-Belg, word ik dan veroordeeld als rasistische overvaller?"
Ik vond dit een héél mooie bedenking/vergelijking
Laatst gewijzigd door bentje : 13 oktober 2007 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar natuurlijk. Als een allochtoon een Vlaming vermoordt voor zijn geld weegt dit precies minder zwaar, want ze zijn toch zo "gediscrimineerd" nietwaar...Stel nu nog dat H v T echt gehandeld heeft uit 100% racisme vraag ik mij nog af waarom dit verwerpelijker zou zijn dan hebzucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij dus niet door hebt (of wil hebben)is dat er dan evenveel mensen ontevreden blijven met de huidige gebeurtenissen en het allemaal onder een andere naam weer zal "opbloeien"...
Doe iets aan de oorzaken van die ontevredenheid en het grootste deel van dat "probleem" is opgelost. Maar dat is "racisme"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het past in het kraam zijn ze wijs. Als het niet past in het kraam zijn ze dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke vette zever. Ik ben tegen assisenprocedures omdat ik vind dat iets delicaats als rechtspraak niet mag overgelaten worden aan mensen die niet over de nodige bekwaamheid beschikken om over de daden van andere mensen te oordelen. Dat betekent natuurlijk niet dat elke uitspraak van een assisenjury per definitie verkeerd is. In dit geval kwam de jury tot de juiste uitspraak en dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik blijf er nochtans bij dat assisenhoven zo snel mogelijk moeten afgeschaft worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kijkt teveel naar tweederangs Hollywoodfilmpjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling