Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2007, 19:09   #161
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Ik had een illegale XP, Vista leek een mooie gelegenheid om het goede pad op te gaan.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 01:08   #162
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
http://ghisler.com/

Probeer het eens het is shareware en je kan het blijven gebruiken. Ikzelf heb wel een (goedkope) licentie gekocht dus ik loop die software legaal. Eens je die sofware gewoon raakt ben je verkocht.
Ongetwijfeld. Maar ik heb wat slechte ervaringen gehad met overgaan op nieuwe (of andere) OS of programma's. MacOsX bevalt prima en ik hanteer liever de stelregel: Als het niet kapot is moet je het ook niet maken.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 09:25   #163
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Wat heb ik Microsoft aangedaan..........

'Boycot Vista geen slimme actie'
Bron: NU.nl

Het advies van de Consumentenbond om Windows Vista links te laten liggen is 'niet slim'. Dat stelt Niels Huijbregts van internetprovider XS4ALL. Hij vindt dat consumenten blootgesteld worden aan onnodige risico's.

Windows Vista is volgens Huijbregts veel veiliger dan Windows XP. XP had te maken met veel veiligheidsproblemen, waaronder het blastervirus. "Veel onveiligheden op internet (virussen, trojans, etc.) hebben direct te maken met zwakke plekken in Windows XP, die in Vista zijn opgelost", aldus de computerdeskundige. De Consumentenbond stelt dat Vista geboycot moet worden, omdat veel randapparatuur niet werkt. XS4ALL stelt dat de Consumentenbond dan bij hardwarefabrikanten moet klagen en niet bij Microsoft.

Ewald van Kouwen van de Consumentenbond vindt dat "niet zo'n gekke redenatie". Toch blijft hij bij de boycot, omdat veel consumenten Vista-pc's zouden hebben die helemaal niet werken. "Op het moment dat het product het helemaal niet doet, kom je niet eens aan vragen over de veiligheid toe".

Microsoft is verbaasd over de ophef in Nederland over het besturingssysteem. In andere landen zou er veel minder geklaagd worden over Vista. Speciaal voor Nederland heeft Microsoft de website WindowsVistaService.nl gelanceerd. Ook de brancheorganisatie voor computerwinkels herkent zich niet in het beeld van de Consumentenbond. Secretaris Toon Klaassen denkt dat de Consumentenbond bezig is met een 'publiciteitsstunt'.
Oud 16 oktober 2007, 10:51   #164
sn00py
Banneling

Standaard

Ik gebruik al jaren Linux. Ik doe al hetzelfde als windows-gebruikers, maar gratis en legaal. Ik ben geen computerguru, maar ik trek toch goed mijn plan.
Voor een oud laptopje (256 MB) heb ik Zenwalk, een lightweight maar snelle distro (lightweight wil hier zeggen dat er voor elke taak één programma is: dus één browser, één word-editor, ....)
Mijn nieuwe PC met Vista begon enorm traag te gaan en ik heb er PCLinuxOS naast gezet. Dat loopt als een trein. De voordelen:
- stabiel en degelijk (itt Windows....)
- gratis
- enorme hoeveelheid programma's (bvb de GIMP = Photoshop-clone): legaal en gratis.
- ik heb zelfs geen virusscanner.
- en eigenlijk is het mooier dan Windows

Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat niet ALLE windows-programma's een tegenhanger hebben in Linux. 99% heeft dat wel, maar bvb om Flash-animaties (van Adobe) te maken bestaat nog niet (ze zijn het wel aan het maken). Over spelletjes kan ik me niet uitspreken.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 11:27   #165
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2164922
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be