![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij klonk zeker niet als een pathetische streber. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vlaanderen zal u ongetwijfeld dankbaar zijn. Uiteraard is het Vlaams-nationalisme gebaat bij voortrekkers die zich bij uitstek bezig houden met het vernietigen van elkaars partijen...
|
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Uiteraard sluiten de statuten dat uit. Er is een termijn van een maand of vijf-zes na de aanschaf van de lidkaart vooraleer er effectief stemrecht op een congres wordt verworven, en uw reactie maakt meteen duidelijk waarom die regel bestaat.
|
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar hebben de meeste vandaag allemaal een speciaal hoorapparaat dat iets anders hoorde dan er gezegd is, en vertikken ze het om de uitleg die hier veelvuldig is gegeven degelijk te lezen.
Terug inslikken zullen velen moeten doen... ![]()
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten gronde: als u op dit moment aan het onderhandelen bent over de splitsing van BHV, wat heeft u dan in hemelsnaam met Vlaamsnationalisme te maken? Tenslotte: vanzelfsprekend is Vlaanderen gebaat bij het opruimen van een Vlaamsnationale travestie. Alleen duidelijkheid kan ons vooruithelpen. Laatst gewijzigd door Kortaf : 14 oktober 2007 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wist niet dat daar een fatwa over bestond die beide zaken uitsloten. Verrijk me gerust met meer inzicht daarover.
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onderhandelen over BHV is in de FDF-logica stappen, jullie geven hen zeggenschap over Halle-Vilvoorde. Terwijl je in het parlement voor eens en altijd duidelijk kan maken dat het voortaan de democratische meerderheid is die dit land regeert. Neen, als BHV gesplitst wordt buiten het parlement, is dit een casus belli die ernstiger is dan het Egmontpact. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eddy B als ik hier vandaag de reacties ivm BDW lees, gegeven door vb Herr oberst, Sabatage, Fieseler, Jan Meuleman, Patrik, Knupel, kortaf e.a.. Wel dan hebben die toch allemaal 'nen andere' oorarts als BDW. Enne, terug inslikken ....... uwen honger gaat snel overgaan, nog effe afwachten (tot 2009 : What a joke!) en ..... slikken maar'
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal degenen die zo'n akkoord afsluiten bevechten tot ze vernietigd zijn, zoals de VU. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een kaakslag voor de Vlamingen het been stijf houden voet bij stuk houden niet plooien de broek afsteken met de billen bloot staan plat op de buik gaan onder de lat door er moet vis in de pan liggen een lepel suiker en volgens sommigen zal: "slikken" ook nog moeten toegevoegd worden |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Gouverneur
|
![]() als ik mij niet vergis ging het om het slikken van een bittere pil (met wat suiker)
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, ik kan je uit eerste hand vertellen dat BHV zal gestemd worden in het parlement. Nu content? ![]() PS: er was er zelfs ene hier, een paar paginas terug die kwaad was op BDW omdat die stelde dat BHV in het parlement ging gestemd worden! Zoveel voor politieke kennis en weten waarover ze praten... Ik raad je aan om sevves eens naar de heruitzending te kijken. Jammer genoeg zal daar in geknipt zijn, zoals gewoonlijk, maar je zal zien dat je je druk maakt om niets. Wél goed luisteren he! ![]()
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Houd ik van dat federale België en haar politieke logica? Nee. Maar ik ben realist genoeg om te beseffen dat er op dit moment meer mensen én verkozenen zijn die er wel genoeg van houden om een eenzijdige splitsing van BHV een fictie te maken. Louter op zich is de eenzijdige splitsing logisch, maar in het kader van regeringsonderhandelingen is zoiets onmogelijk te verkopen aan de partijen die nog wel in de federale logica redeneren. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Oké
![]() een kaakslag voor de Vlamingen het been stijf houden voet bij stuk houden niet plooien de broek afsteken met de billen bloot staan plat op de buik gaan onder de lat door er moet vis in de pan liggen een lepel suiker een bittere pil slikken Laatst gewijzigd door straatrue : 14 oktober 2007 om 20:55. |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |