![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele uitleg van de krant klopt dus eigenlijk langs geen kanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Dat worden allemaal hooggeschoolden met studiebeurzen. Die zitten op school tot hun 44, dan is vader op pensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zijn dit drie negen-kinder-éénouder gezinnen, met ergens in een apart kamertje de fokstier. (een paar jaar geleden kwam hij al in het nieuws: hij is dus effektief de enige van de 35 personen die een privé kamer ter beschikking heeft!). Maar de fokstier van Marcinelle kan lekker toch niet tippen aan de fokstier van Israel (nee, geen jood, zo'n totaal onderdrukte palestijn die blijkbaar - zoals zovele andere arabieren - wèl in Israel woont): Married with 67 children Israel's record-breaking father says he doesn’t plan to stop reproducing and is preparing for his ninth marriage Last night the Abu Arar family from Burgatah in the Sharon area sat down as usual to break the Ramadan fast. The father of the family, 58-year-old Shahdah, sat at the head of the long table and looked at his large family: Eight wives, 20 little grandchildren, and 67 children. The eldest of his children is 37 and the youngest is a newborn child. ![]() Shahdah Abu Arar has broken Israel's fatherhood record. He started out in 1967. "My first wife was a member of my tribe from the village of Arar in the Negev. We had a lot of children at the time; I had 31 children from my first two wives. The eldest already has his own children, and they all live with me in the complex surrounding my house. We are a very close family," Shahdah says. "My first wife is my age, and nowadays I hardly spend any time with her," Shahdah describes his daily routine. "Her children have grown, and I leave her alone. I have younger wives to be with. Every night I decide which wife to go to. I really feel like an effendi in my home. My wives do whatever I want and they very much want me to spend time with them." Shahdah prefers that his wives not be photographed. "I prefer them to stay at home, they have a lot to do. Each one has to take care of her own children, and I have my own chores. I make sure they are all fed. It's very difficult. But thank God my children help out, and we make a good living." The dozens of children running around the yard raise several other questions. "I remember each and everyone's name," Shahdah announces, but he refuses to say how many girls and how many boys he has. "Equal amounts," he estimates. "Sometimes they nag, but I already know how to deal with them. I give orders, and they carry them out. Their mothers teach them that they have to listen to their father, and that's what they do." The Ministry of Interior recognizes that Shahdah is the father of 53 children. However there is a legal dispute regarding the other 14, whose mothers are residents of the territories. Ministry sources said that if they recognize the children born in the territories, they would all have to be given Israeli citizenship and the accompanying benefits and allowances. Fifteen-year-old Mohamed says: "Everyday a bus comes to the village and takes 30 children to school in Kalansuwa, the little ones stay at home with their mothers." Shahdah's youngest wife is 23 and comes from the Jenin refugee camp. "She is pregnant and there is another wife expecting. They already know me at the Meir hospital in Kfar Saba. We always have new children in our house, and a month after they give birth my wives are back to normal." Shahdah and his children grow flowers and vegetables near the family complex, there is also a pen where they raise cows, sheep and goats "so we have something to eat," he says. "I am also the only camel breeder in the entire Sharon area. I have many camels that give meat, milk and wool and that supports us," he explains. Adjacent to the house there is also a donkey pen. "I am happy I have kids, this is what God gave us, and this is what he wants, and I do what he tells me," boasts Shahdah. "Now I am thinking about a new wife, number nine, and I am already preparing for the marriage. There are many women who wish to marry me and there is no lack of women, I never had a problem with such things." Ministry records show that the runner up for the fatherhood title is Omer Gavar from the Triangle area who claims to have fathered 39 children from four wives, three of whom are Palestinian. http://www.ynetnews.com/articles/0,7...457464,00.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er niet mogen nagedacht worden over het beperken van uitkeringen aan bepaalde mensen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() in dit geval is het toch wel duidelijk dat ze misbruik maken van het systeem door zich op vier aparte adressen (vlak naast mekaar) te domiciliëren, dus ja, ik vind dat hun uitkeringen zouden moeten beperkt worden.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 oktober 2007 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd,maar ik ken persoonlijk wel meerdere van deze misbruiken hoor,mijn broer is ivalide en ontvangt meer dan 2000€
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch niet allemaal via de sociale zekerheid? Extra legale uitkeringen moet je er niet bijnemen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die als enig kind zijn opgegroeid en een hele prettige jeugd hebben gehad omdat hun ouders heel veel tijd voor hen konden vrijmaken en er ook heel regelmatig vriendjes of neefjes of nichtjes kwamen logeren of mee op vakantie gingen. Maar ik ken ook mensen die als enig kind zijn opgegroeid en dit helemaal niet prettig vonden, omdat ze vaak enkel bij volwassenen waren die dan ook nog eens niet veel tijd investeerden om met hun kind als kind om te gaan. Aan de andere kant ken ik kinderen uit grote gezinnen die dit heel prettig vonden, omdat ze altijd iemand om mee te spelen hadden of iemand waarbij ze terecht konden met hun problemen. Maar ik ken ook kinderen uit grote gezinnen die het als een probleem ervaarden dat ze geen privacy hadden of dat ze niet lang genoeg kind hadden kunnen zijn doordat ze vrij snel moesten mee instaan voor de zorg van de kleine broertjes en zusjes of omdat ze te weinig aandacht van hun ouders kregen. Je kan daar dus helemaal geen lijn in trekken. Ik durf echter te betwijfelen of het een pretje is om in zo'n groot gezin op te groeien als de middelen heel beperkt zijn... Verder studeren lijkt mij in zo'n geval niet erg haalbaar voor de meeste kinderen om maar een voorbeeldje te geven. En zoals ik dus al zei: het gezin zal dat kindergeld meer dan nodig hebben. Van overdreven uitkeringen of profiteren is hier alles behalve sprake. Overigens vind ik grote gezinnen nu niet echt iets om te promoten in een overbevolkte wereld. Laatst gewijzigd door Edina : 22 oktober 2007 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Net zo min als degenen die uit een groot gezin komen, weten hoe het werkt in een klein gezin. Nog los van het feit dat het ene grote gezin het andere niet is, net zoals het ene kleine gezin het andere niet is...
Laatst gewijzigd door Edina : 22 oktober 2007 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Mee eens. Toch denk ik dat er meer gelukkige kinderen zijn in grote gezinnen dan in eenkindergezinnen.
Citaat:
Het is niet omdat Azië of Zuid-Amerika overbevolkt zijn, dat wij daarvoor hier minder kinderen moeten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Dat ze op vier aparte adressen wonen, is niet meer dan een veronderstelling van Jantje. Verhef het aub niet tot een feit zonder daar zekerheid over te hebben. De optie dat de bedragen uit de GVA niet kloppen, is even waarschijnlijk of zelfs waarschijnlijker aangezien zelfs het wonen op aparte adressen de bedragen niet verklaart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de overbevolking in de Benelux landen en noordfrankrijk is nu eens net niet te wijten aan de autochtone bevolking, maar aan de allachtone bevolking. De autochtone bevolking is juist aan het inkrimpen en zal tegen dit tempo binnen 5 generaties als een met uitsterven bedreigde soort kunnen bestempeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Dat ze daar eens wat aan geboortebeperking doen hé ... ![]()
![]() |