Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2007, 09:39   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In alle geval kan Mitgard zijn smerige insinuatie wat mij betreft niet hard maken.
Oud 21 oktober 2007, 09:47   #162
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand houdt jou tegen om aanwijzingen te geven voor je beweringen.

Waarom zou ik ?? Om jou te plezieren ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 10:01   #163
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waarom zou ik ?? Om jou te plezieren ??
Neen hoor. Ik zou me doodschamen....

Het zou wel je geloofwaardigheid ten goede komen als je je beweringen een tikkeltje kracht kon bijzetten.
Oud 21 oktober 2007, 10:12   #164
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Voilla, dat is teminste gesproken…

Muslims Out of Australia !

Moslims die onder de Islamitische Shari-wet willen leven werd woensdag gevraagd, Australië te verlaten, toen de regering mikte op radicalen, om potentiële terroristische aanslagen te verijdelen.

Een dag nadat een groep van heersende moslimleiders trouw zworen aan Australië en haar Koningin, op een speciale bijeenkomst met de Eerste Minister John Howard, maakten hij en zijn Ministers duidelijk dat extremisten een strafcampagne zullen tegemoet zien.

Schatmeester Peter Costello, die als erfgenaam gezien wordt van Howard, gaf in verdekte termen te kennen dat sommige radicale geestelijken zou kunnen worden gevraagd het land te verlaten, indien zij niet accepteren dat Australië een seculaire staat is en zijn wetten door een parlement werden gestemd. "Indien deze niet uw waarden zijn, indien u een land wil dat de Shari-wet, of een theocratische(*) staat heeft, dan is Australië niets voor u", zei hij op de Nationale Televisie.
(*) Theocratisch : = Staatsvorm waarin de Godheid als onmiddelijke gezagsdrager wordt beschouwd.

"Ik zeg tegen geestelijken die onderrichten dat er twee wetten zijn die over de mensen in Australië regeren: 1; de Australische wet, en nog een andere; een Islamitische wet die onjuist is. Indien u niet kan akkoord gaan met de parlementaire wetten, onafhankelijke rechtbanken, democratie, en toch de Shari wet zou verkiezen, en je zou de gelegenheid hebben om naar nog een land te gaan, dat deze beoefent, misschien, dan, is dat een betere optie", zei Costello.

Gevraagd of hij bedoelde dat radicale geestelijken gedwongen zouden worden te vertrekken, zei hij dat, diegenen met dubbel staatsburgerschap mogelijk zou kunnen worden gevraagd naar het andere land uit te wijken.

De minister van onderwijs, Brendan Nelson, vertelde later aan reporters dat moslims die de plaatselijke waarden niet willen aannemen zouden moeten verdwijnen. "Eigenlijk zijn dit mensen die geen Australiër willen zijn en die niet willen leven volgens de Australische waarden of deze begrijpen, wel dan, kunnen deze beter het land verlaten", zei hij.

Afzonderlijk maakte Howard woensdag sommige Australische moslims boos door te zeggen dat hij spionage-bureaus steunde die de moskeeën van de natie controleren.

Citaat: "IMMIGRANTEN, NIET AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN. Te nemen of te laten. Ik ben het beu dat deze natie zich zorgen moet maken of wij soms niet een of ander individu of hun cultuur beledigen.

Sinds de terroristische aanslagen op Bali hebben wij een golf in patriotisme door de meerderheid van Australiërs ervaren".

"Nochtans, het stof van de aanslagen was nauwelijks neergedwarreld, of de 'politiek correcte' menigte begon te klagen over de mogelijkheid dat ons patriotisme anderen beledigde.

Ik ben niet tegen immigratie noch koester ik een wrok tegen iemand die een beter leven zoekt door naar Australië te komen".

Nochtans, zijn er enkele dingen die degenen die onlangs naar ons land kwamen, en schijnbaar ook sommige die hier geboren zijn, moeten begrijpen". "Het idee van een Australië om een multi-culturele gemeenschap te zijn, heeft enkel gediend om onze soevereiniteit en onze nationale identiteit te verdunnen.

En als Australiërs hebben wij onze eigen cultuur, onze eigen maatschappij, onze eigen taal en onze eigen levensstijl".

"Deze cultuur is over twee eeuwen van strijden, pogingen en overwinningen ontwikkeld geworden door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid zochten"

"Wij spreken hoofdzakelijk ENGELS, niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch of enige andere taal. Daarom, indien u wenst deel uit te maken van onze maatschappij .... Leer de taal !"

"De meeste Australiërs geloven in God. Dat is niet een of andere Christenene, conservatieveling, of een politieke richting, maar een feit, omdat christelijke mannen en vrouwen, op christelijke principes, deze natie opgericht hebben, en dat is duidelijk gedocumenteerd. Het is zeker geschikt om dat op de muren van onze scholen te tonen. Indien God u beledigt, dan stel ik voor dat u een ander deel van de wereld als uw nieuwe thuis uitzoekt, omdat God deel van onze cultuur is".

"Wij zullen uw geloof aannemen en zullen geen waarom vragen. Alles wat wij vragen is dat u het onze accepteert en harmonieus en vreedzaam met ons samenleeft". "Indien u aanstoot neemt aan het Zuidelijke Kruis of u houdt niet van "Rechtvaardig ? A Fair Go", dan u zou serieus moeten overwegen naar een ander deel van deze planeet te verhuizen. Wij zijn gelukkig met onze cultuur en hebben echt geen verlangen om dat te veranderen, en wij storen ons echt niet aan hoe u de dingen deed waar u vandaan kwam. Hou alleszins uw cultuur, maar dwing hem niet op aan anderen.

"Dit is ONZE STAAT, ONS LAND en ONZE LEVENSSTIJL, en wij staan u iedere gelegenheid toe daar van te genieten.

Maar eens u klaar bent met uw geklaag, gezeur, en grip probeert te krijgen op Onze Vlag, Onze Beloftes, Ons christelijke geloof, of Onze levenswijze, ik moedig u vooral aan, profiteer ook van een andere geweldige Australische vrijheid; ' HET RECHT TE VERLATEN '." ...

"Indien u hier niet gelukkig bent, vertrek dan. Wij hebben u niet gedwongen om hier te komen. U vroeg hier te zijn, dus neem het land aan, dat U aannam".

En dan gaat onze Californische kennis verder;

Misschien indien wij dit onder ons zelf circuleren, zullen Canadezen/Amerikanen de ruggengraat vinden te beginnen spreken en dezelfde waarheden te uiten ! Dit zou van toepassing kunnen zijn op al onze immigranten, hetzij zowel legalen, als illegalen.

En net zo goed in België, Nederland en alle landen in Europa die gebukt gaan onder dezelfde Australische problemen.
Oud 21 oktober 2007, 10:31   #165
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb dit al eerder gelezen. Je hoeft echter niet tot in Australië te gaan om te weten dat het niet overal zo gemakkelijk gaat om ander volk eerst voet aan andermans de grond te geven. In Zwitserland lukt dat ook niet.
Oud 21 oktober 2007, 10:38   #166
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Voilla, dat is teminste gesproken…

Muslims Out of Australia !

Moslims die onder de Islamitische Shari-wet willen leven werd woensdag gevraagd, Australië te verlaten, toen de regering mikte op radicalen, om potentiële terroristische aanslagen te verijdelen.

Een dag nadat een groep van heersende moslimleiders trouw zworen aan Australië en haar Koningin, op een speciale bijeenkomst met de Eerste Minister John Howard, maakten hij en zijn Ministers duidelijk dat extremisten een strafcampagne zullen tegemoet zien.

Schatmeester Peter Costello, die als erfgenaam gezien wordt van Howard, gaf in verdekte termen te kennen dat sommige radicale geestelijken zou kunnen worden gevraagd het land te verlaten, indien zij niet accepteren dat Australië een seculaire staat is en zijn wetten door een parlement werden gestemd. "Indien deze niet uw waarden zijn, indien u een land wil dat de Shari-wet, of een theocratische(*) staat heeft, dan is Australië niets voor u", zei hij op de Nationale Televisie.
(*) Theocratisch : = Staatsvorm waarin de Godheid als onmiddelijke gezagsdrager wordt beschouwd.

"Ik zeg tegen geestelijken die onderrichten dat er twee wetten zijn die over de mensen in Australië regeren: 1; de Australische wet, en nog een andere; een Islamitische wet die onjuist is. Indien u niet kan akkoord gaan met de parlementaire wetten, onafhankelijke rechtbanken, democratie, en toch de Shari wet zou verkiezen, en je zou de gelegenheid hebben om naar nog een land te gaan, dat deze beoefent, misschien, dan, is dat een betere optie", zei Costello.

Gevraagd of hij bedoelde dat radicale geestelijken gedwongen zouden worden te vertrekken, zei hij dat, diegenen met dubbel staatsburgerschap mogelijk zou kunnen worden gevraagd naar het andere land uit te wijken.

De minister van onderwijs, Brendan Nelson, vertelde later aan reporters dat moslims die de plaatselijke waarden niet willen aannemen zouden moeten verdwijnen. "Eigenlijk zijn dit mensen die geen Australiër willen zijn en die niet willen leven volgens de Australische waarden of deze begrijpen, wel dan, kunnen deze beter het land verlaten", zei hij.

Afzonderlijk maakte Howard woensdag sommige Australische moslims boos door te zeggen dat hij spionage-bureaus steunde die de moskeeën van de natie controleren.

Citaat: "IMMIGRANTEN, NIET AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN. Te nemen of te laten. Ik ben het beu dat deze natie zich zorgen moet maken of wij soms niet een of ander individu of hun cultuur beledigen.

Sinds de terroristische aanslagen op Bali hebben wij een golf in patriotisme door de meerderheid van Australiërs ervaren".

"Nochtans, het stof van de aanslagen was nauwelijks neergedwarreld, of de 'politiek correcte' menigte begon te klagen over de mogelijkheid dat ons patriotisme anderen beledigde.

Ik ben niet tegen immigratie noch koester ik een wrok tegen iemand die een beter leven zoekt door naar Australië te komen".

Nochtans, zijn er enkele dingen die degenen die onlangs naar ons land kwamen, en schijnbaar ook sommige die hier geboren zijn, moeten begrijpen". "Het idee van een Australië om een multi-culturele gemeenschap te zijn, heeft enkel gediend om onze soevereiniteit en onze nationale identiteit te verdunnen.

En als Australiërs hebben wij onze eigen cultuur, onze eigen maatschappij, onze eigen taal en onze eigen levensstijl".

"Deze cultuur is over twee eeuwen van strijden, pogingen en overwinningen ontwikkeld geworden door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid zochten"

"Wij spreken hoofdzakelijk ENGELS, niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch of enige andere taal. Daarom, indien u wenst deel uit te maken van onze maatschappij .... Leer de taal !"

"De meeste Australiërs geloven in God. Dat is niet een of andere Christenene, conservatieveling, of een politieke richting, maar een feit, omdat christelijke mannen en vrouwen, op christelijke principes, deze natie opgericht hebben, en dat is duidelijk gedocumenteerd. Het is zeker geschikt om dat op de muren van onze scholen te tonen. Indien God u beledigt, dan stel ik voor dat u een ander deel van de wereld als uw nieuwe thuis uitzoekt, omdat God deel van onze cultuur is".

"Wij zullen uw geloof aannemen en zullen geen waarom vragen. Alles wat wij vragen is dat u het onze accepteert en harmonieus en vreedzaam met ons samenleeft". "Indien u aanstoot neemt aan het Zuidelijke Kruis of u houdt niet van "Rechtvaardig ? A Fair Go", dan u zou serieus moeten overwegen naar een ander deel van deze planeet te verhuizen. Wij zijn gelukkig met onze cultuur en hebben echt geen verlangen om dat te veranderen, en wij storen ons echt niet aan hoe u de dingen deed waar u vandaan kwam. Hou alleszins uw cultuur, maar dwing hem niet op aan anderen.

"Dit is ONZE STAAT, ONS LAND en ONZE LEVENSSTIJL, en wij staan u iedere gelegenheid toe daar van te genieten.

Maar eens u klaar bent met uw geklaag, gezeur, en grip probeert te krijgen op Onze Vlag, Onze Beloftes, Ons christelijke geloof, of Onze levenswijze, ik moedig u vooral aan, profiteer ook van een andere geweldige Australische vrijheid; ' HET RECHT TE VERLATEN '." ...

"Indien u hier niet gelukkig bent, vertrek dan. Wij hebben u niet gedwongen om hier te komen. U vroeg hier te zijn, dus neem het land aan, dat U aannam".

En dan gaat onze Californische kennis verder;

Misschien indien wij dit onder ons zelf circuleren, zullen Canadezen/Amerikanen de ruggengraat vinden te beginnen spreken en dezelfde waarheden te uiten ! Dit zou van toepassing kunnen zijn op al onze immigranten, hetzij zowel legalen, als illegalen.

En net zo goed in België, Nederland en alle landen in Europa die gebukt gaan onder dezelfde Australische problemen.
Prima post, maar BRON?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 11:00   #167
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
n die godsdienst veel algemeen menselijke moraal zit. .
Ach ja...weet jij ni nog altijd niet beter? De Islam is GEEN godsdienst maar een politiek-religieuze idelogie vele malen verderfelijker dan het nazisme en communisme. Een totalitair regime willen die gebaseerd op religie.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 11:08   #168
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Prima post, maar BRON?
http://www.ovv.be/page.php?ID=1529
Oud 21 oktober 2007, 11:09   #169
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Laat verdorie toch iedereen eens het geloof, de tradities en relikwieën koesteren die hij zelf verkiest!

Welke pijn veroorzaakt een hoofddoek dragende moslimvrouw? ]
1. De verjaardag van Hitler, Hakenkruisvlag, ontkenning van de holocaust? Moet allemaal kunnen volgens de Piano!

2. D�*t kan je misschien eens aan opgesloten, afgeranselde en besneden moslimvrouwen zelf gaan vragen!

Ik moet uw multicultureel dorp niet, allochtonen veroorzaken vnl overlast.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 11:19   #170
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zowel "Guderian" (Pavolini) als "Carlgustaaf" (Forumspook) zijn terug. Wie mist ge nog ??
vergeten we ook niet "shizie" (migrantenjong).
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 11:25   #171
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Degenen die met de houders van dubbelnicks in duscussie gaan zijn het best geplaatst om hen te ontmaskeren.

Go, go, go dus, Mitgard en Pietje!
Oud 21 oktober 2007, 12:56   #172
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Over zijn vrouw heb ik gegevens, Mitgard. Ik heb die echter nooit gebruikt tegen de ThePiano. Gegevens over iemand die hier meermaals geband werd gebruik ik echter wél.

Ofwel worden alle bannelingen hier over dezelfde kam geschoren, en dan vliegt Abba Kovner eruit wegens het gebruik van een dubbelnick, ofwel mogen alle andere bannelingen ook onder een andere nick terugkomen.

Snappie?
"shizie" (migrantenjong)
"Guderian" (Pavolini)
"Carlgustaaf" (Forumspook)

Verder mag je niet gaan ...
Wie verder gaat please go ...
Knuppel, Jazeker en consoorten ...

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 oktober 2007 om 12:58.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 12:57   #173
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bewijzen?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 12:58   #174
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ja, op mijn fiets. Iets op tegen? Ik heb enkele maanden geleden mijn auto verpatst, uit principe. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Het is bovendien goed voor het milieu èn voor mijn gezondheid. De ganse dag op een stoel zitten voor de PC is ook niet alles.
who cares
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 13:09   #175
born2bewild
Banneling

Standaard

Mitgard is nukkig omdat hij geen partij is voor migrantenjong
hoe schattig....gekruiste armkes en een pruillip
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 13:16   #176
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Prima post, maar BRON?
oeps Knuppel was me al voor
Oud 21 oktober 2007, 13:19   #177
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ben dan ook een loser hé.
zelfkennis is het begin van de wijsheid. Eens dat ge uw eigen fouten en tekortkomingen beseft, kan je er mee beginnen daar iets aan te verhelpen.U bent nog niet volledig volwassen, hebt nog niet uw weg gevonden. Kijk bvb. een jaar of 2 terug: had u dan geen andere meningen over veel zaken? U zult NOG van mening veranderen, vooral in opzicht van de islam. Nu vind u dat waarschijnlijk "cool", omdat oudere en wijzere mensen als u dat slecht vinden, maar daar groeit u wel uit.Moed dus
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 13:21   #178
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik zet een kaars bij het raam en ... ik geloof dat ik iets verkeerd begrepen heb, want nu staan mijn gordijnen in de fik.
Seg, we hebben al die onnozele "zonder haatstraat" bordjes. Nu moeten er nog regenbogen bij. Goed, binnenkort hang ik een piratenvlag uit.
Ik heb een vlaamse leeuw op de achterruit van mijn auto geplakt. Een vlag heb ik nog niet, voor aan het venster te hangen.
Oud 21 oktober 2007, 13:25   #179
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
PS: was de regenboogvlag al niet "bezet" door de homobewegingen?
Mischien betekent dat: al wie een regenboog voor het raam hangt geeft de islamieten toestemming om hen te sodomiseren ? Den Toine geeft het voorbeeld.
Oud 21 oktober 2007, 13:28   #180
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Jij maakt dan ook geen films waarin je je murf (en niet 'murw') opentrekt.
Jij gaat naar je kapitalistische caviaarkantoor.

Ik vind het ontzettend leuk dat ze de regenboog, hét Homosymbool, gebruiken om de islamisering te steunen
Normaal eigenlijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be