![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MIJN moeder heeft namelijk wèl voldoende bijgedragen aan deze maatschappij, en heeft ook voldoende kapitaal verwerft door hard werken én AFDRAGEN. als MIJN moeder nu haar kamer zal moeten delen (nee, ze is niet zo kapitaalkrachtig dat ze een eenpersoonskamer zal kunnen betalen) met een ingevoerde madam die NIKS heeft bijgedragen, NIKS verstaat, NIKS begrijpt van onze cultuur, NIKS rekening houdt met bezoekuren, NIKS weet van gelijkwat, dan doe IK ongelukken! Ik hoop dat de regeringsleiders d�*t misschien gaan beginnen begrijpen! Vermits IK niet zoveel in ouderdom scheel met mijn moeder zou IK wel eens kunnen zorgen voor een persoon minder in het ouderlingentehuis! Wat gaan ze doen? Me eerst nog 10 jaar laten wachten alvorens me in het gevang te stoppen? Of ja, ik zal dan extra kosten moeten betalen aan de invoerders waarschijnlijk hé, gaat omhoog met de intensiteit van het kleurtje heb ik gezien. Eerst: kapital FOETSIE! byebye
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2007 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bezoekuren in een rusthuis? Dat is iets nieuws voor mij. In welk rusthuis is dat?
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets liever willen ??? Hun pensioen kunnen ze al opstrijken ginder,toch eigenaardig dat deze rifbewoners en andere anatoliërs ieder jaar naar ginder trekken,oud of niet,maar steeds terugkomen naar hier.Zou het niet beter zijn van aan gezinshereniging te doen,GINDER ! ! Probleem is wel dat er ginder geen rusthuizen zijn,en de familieleden allemaal hier zitten ![]() Je denkt toch niet dat ze ginder,na de grote kuis gedaan te hebben,dat ze daar zitten te popelen van ongeduld om die terug binnen te pakken. Laatst gewijzigd door Gargamel : 1 november 2007 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gelijkwelke Belg gelijkwaar zijn eigen verdiende pensioen kan ontvangen, dan moét dit ook gewoon gelden voor allochtone belgen; Het zou me verbazen dat vreemdelingen die hier een tijd gewerkt hebben én afgedragen voor hun pensioen dit ook enkel in Belgie kunnen opnemen. En uiteraard bestaan er nog altijd de nodige banktruukjes. Je laat je pensioen storten op een Belgische bank, die het bedrag doorstort naar een bank in het land waar men zich bevindt. Bent U zeker dat men een effektief verblijfsadres in Belgie moet hebben om zijn eigen bijeengestort pensioen te kunnen ontvangen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De verzorgsters zijn al vaak allochtoon dus waarom de bewoners niet? Veel van de racisten op dit forum gaan later nog door Marokkaanse vrouwen verzorgd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pensioen kan je overal opnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkt dat laatste je waarschijnlijk? Herhaaldelijk vang ik de bewering op dat de (Marokkaanse) cultuur dit zou bemoeilijken of uitsluiten; weet jij misschien meer of beter?
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Je snapt het alweer niet;ik heb er geen probleem mee dat een marokkaanse dame mij zou behandelen.Als deze tegen mij nederlands spreekt en geen hoofddoek draagt en gewoon dus zoals iederen haar job doet,ik zie het probleem niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ook niet. Ik vind het gewoon grappig dat mensen die hun hele leven hebben zitten kakken op allochtonen dan moeten hopen dat allochtonen hun pamper verversen. Poetic Justice. Maar dan met een geurtje aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar geen probleem hoor, ze MOETEN niet door Marokkaanse vrouwen geholpen worden. Voor mijn part laten we ze stikken.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Daar zit dus jouw probleem.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het jouwe zit hem er blijkbaar in dat een autochtone bejaarde maar alles moet slikken wat ze hem/haar aanbieden nadat ze hun leven lang hebben afgedragen: de origine van de verzorgenden, de sexe van de verzorgenden, de taal van de verzorgenden, het eten dat ze krijgen, noem maar op: zij moeten alles maar nemen zoals het er staat.
maar dat allochtone bejaarden, die hier recent zijn komen binnenwaaien volgens de linkse kerk UITERAARD recht hebben in verzorging op eigen cultuurmaat, dwz géén vlaamssprekende autochtone verzorgsters, maar wèl eigen volk eerst om hùnne pamper te verversen, in de eigen taal, met de eigen cultuur, uiteraard hun aangepast eten, op tijd en stond ofte net niet als het ramadan is etc... En d�*t begint sommige mensen ondertussen de strot uit te komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat we in onze rusthuizen niet al de problemen moeten invoeren die de islam zo kwistig rond zich heen strooit! Zever over het eten, zever over verzorgd worden door een vrouw/man, taalproblemen, weten dat je jaren hebt belastingen betaald om dat stelsel op te zetten en daar samen zitten met lieden die daar nooit niets hebben voor gedaan en eisen dat ze evenveel als de anderen krijgen, geleuter over een blank meisje dat op bezoek komt en geen hoofddoek draagt of waar van de jurk te kort is, op "bezoek" komende allochtoonse boefjes die er wat rondlopen om te stelen en te vernielen (sommige rusthuizen oa in Nederland maken dat al mee) enz enz enz enz Indien de islam op die manier ook daar binnensluipt dan kan men ze best als de pest buitenhouden! Onze oudjes hebben beter verdiend! Allochtonen die niet bezoedeld zijn door die islam en voldoende geïntegreerd kunnen daar inderdaad welkom zijn, als "klant" of als werknemer. Niets met racisme en zo te maken. |
|
![]() |
![]() |