![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Burger
|
Citaat:
En zoiets werkt... Een community/forum is iets totaal anders dan een land beheren. En dit voor zoveel verscheidene redenen
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Natuurlijk werkt een dicatuur. Een dictatuur stopt met werken wanneer het uitmondt in willekeur. Zoals hier. *knip* Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 28 oktober 2007 om 17:46. |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Coördinator
|
Citaat:
Ik ben dan ook van plan u inderdaad een definitieve ban te geven, zoals ik heb gezegd. |
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U bent een karikatuur van uzelf geworden. Bannen voor zo een onnozelheid. Volgens mij moet je eens dringend van de grond gaan. |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Burger
|
Citaat:
Verder geloof ik niet dat die persoon in kwestie een ban krijgt, zou mijn aanzien van dit forum sterk verminderen en voor eens dan toch moeten denken dat een hoopie gefrustreerde seperatisen (zorry voor de uitdrukking jongens) gelijk zou hebben.
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer Laatst gewijzigd door neetro : 28 oktober 2007 om 17:46. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Coördinator
|
Dubbelnicks van verbannen gebruikers zijn niet toegestaan, die worden steeds opnieuw verbannen.
|
|
|
|
|
#167 |
|
Burger
|
Ja zo'n regel heb ik ook, maar hoe weet je dan dat het een dubbelnick is
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
|
|
|
#168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet teveel mensen bannen want dan moet ik gaan uitbreiden richting ban*and |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het probleem zal eerder zijn dat het om een "beschermde" forummer gaat ... Een forummer die er trouwens niet voor terugdeinst om forummers en zelfs hun familieleden vlakaf te beledigen ...
|
|
|
#170 |
|
Burger
|
en als je me tenslotte toestaat om mij hier nog een laatste maal in te moeien:
wat ik in zo'n situatie zou doen: Alle topics sluiten (niet deleten) die hiermee te maken hebben. Een sticky maken over dat dit ontoelaatbaar is en dat het beleid herbekeken zal worden, dit tijd zal vergen en info zal volgen in onderstaande topic. Iedereen die dit onderwerp aanhaalt waarschuwen en na herhaalde waarschuwingen hun postrechten op deze categorie afnemen. Indien deze personen de verdere regels schenden en zo'n zaken gaan bespreken op andere fora dan kan er idd een ban volgen. Dingen hoeven niet gecompliceerd te zijn toch?
|
|
|
|
#171 |
|
Coördinator
|
Geen enkel forumlid geniet enige bescherming. Persoonlijke aanvallen zijn altijd "strafbaar" wie ze ook lanceert.
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ga dan Abba Kovner maar es natrekken
|
|
|
|
#173 | |
|
Coördinator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Coördinator
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
Het forum wordt gehalveerd, niet door het nieuwe forum maar door de bankoorts die NU woedt!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
#176 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dan moeten jullie gewoon de oorzaak daarvan opzoeken en kijken welke handelingen te nemen, want discussies als deze slaan echt nergens op en geven de indruk voor buitenstaanders (zoals ik) dat dit hier echt een zootje ongeregeld is.
|
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Staatssecretaris
|
zijde gijlen nu nog ni weg.
Beloven beloven ja |
|
|
|
|
#179 | |
|
|
en hop, Trajanus is nu ook al gebannen
|
|
|
|
#180 |
|
|
Ardennees aan welke kant sta jij nu eigenlijk? Toon je intresse in het project? Je moet daarvoor niet politics in de steek laten eh.
|
|