![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is inderdaad heel spijtig. Ik dacht dat er eindelijk eens iemand was die niet klakkeloos meeliep met de collectieve zelfverwijten, maar spijtig genoeg moet Bart De Wever ons teleurstellen. Het is nog steeds wachten op de eerste politicus die daadwerkelijk de moed heeft om zulke zaken te zeggen en er ook achter te blijven staan. Zelfs het VB heeft deze moed niet, ik ben de eerste om dat toe te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gôh mijn waarde Runnende Flip, ik denk niet dat ik enige wet dan ook overtreedt door te stellen dat het getal dat ik voor ogen heb (http://en.wikipedia.org/wiki/Critici...locaust_denial) heb stukken hoger is dan eender welk getal dat U bereidt bent toe te geven.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Max, Nooit gedacht U zich zou bekennen tot enige vorm van conformisme. U stelt mij teleur, mijnheer. die nationaal solidaristische groet mag U houen, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_____________________________________________ ik verontschuldig mij voor de holocaust jij verontschuldigt je voor de holocaust hij verontschuldigt zich voor de holocaust wij verontschuldigen ons voor de holocaust jullie verontschuldigen zich voor de holocaust zij verontschuldigen zich voor de holocaust Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 oktober 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jammer van De Wever.
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Ik bespeur ook een Belgicistisch complot om in de aanloop naar 7 november de NVA te verzwakken.
Dit naast het allomtegenwoordige zionisme uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 oktober 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Dat zou wel een grap zijn, BDW zou nogal een gezicht trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Mag er niet meer gelachen worden dan? Zijn er nu ook foute cartoons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Men moet zich eerst afvragen op welke manier de eerste christenen zich gemanifesteerd hebben. Naar alle waarschijnlijkheid waren de eerste christenen joden... die samenleefden met met de 'judeo-joden'. Beschouw dit als een term om de joden te duiden die op de 'traditionele' manier leefden, volgens de Talmud. In de jaren 70 werd Jeruzalem http://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Jerusalem_(70) verwoest en kwam er (of was er al) een eerste differentiatie tussen christenen en joden. Dit heeft zich geuit in een verschillend gedrag ten opzichte van de ondersteuning van die opstand tegen Rome. Hierdoor ontstond een eerste volksverhuizing van Joden naar Alexandrië, waar ze een sterke gemeenschap vormden. Deze gemeenschap kwam in 115 in opstand tegen keizer Trajanus http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_...lexandri%C3%AB , die daar nogal kordaat op reageerde. Gevolg: die ganse joodse gemeenschap werd uitgemoord of verspreid. Het is niet duidelijk wat daarmee gebeurde. Maar het belangrijke feit is dat dit een einde betekende van de judeo-christelijke samenleving, die nu plaats ging maken voor wat men technisch (pagan-christian) de heidens-christelijke samenleving zou noemen. Onder heidens versta ik de Romeinse filosofiën. (Persoonlijk vind ik daar niets heidens aan!) Men kan zich inderdaad vragen stellen waarom er nergens teksten te vinden zijn over het nieuwe testament in het Hebreeuws of Aramees. Waarom waren deze allemaal aanwezig in het Grieks? De heidens-christelijke samenleving moet dus reeds vroeg aangevangen hebben om alle sporen van judeo-christelijke samenleving uit te wissen. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 30 oktober 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Probeer je radeloosheid een beetje onder controle te houden Hans.
Je bent het beste bewijs dat heel "deze storm in een glas water" draait om het verzwakken van de Vlaamse stem in de regeringsonderhandelingen. Ben je niet beschaamd om zo open en bloot de collaborateur van Olivier Mangain uit te hangen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wars between the Jews and Romans: the War of 66-70 CE http://www.livius.org/ja-jn/jewish_wars/jwar03.html "...In November, however, the army was forced to return; on his way back, he was defeated by one of the leaders of the Zealots, Eleaser son of Simon. Humiliation was added to the disgrace: the legion lost its standard. This may have been a Jewish success, but it was clear that the Romans would return with a larger army, and many people left Jerusalem, leaving it in the hands of the radicals. There is a late tradition that says that among those who went away, were the Jewish Christians. " Nu is dat niet zomaar een traditie. Andere bronnen (moet ik nog opzoeken) spreken van een uitdrijving van de Joodse Christenen… omdat ze de opstand niet gesteund hadden. Men kan hier stellen dat de eerste christenen uit Judea verjaagd werden, omwille van hun politieke opvattingen. Gedurende de volgende jaren verbeterden de verhoudingen zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |