![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want iedereen moet één ding goed begrijpen : de franstaligen zijn NIET slimmer of leper dan de Vlamingen. Indien zij dat wel waren, dan hadden zij in 2005 de deal van Verhofstadt over BHV aanvaardt (mist microtoegevingen om Spirit aan boord te houden) |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de CD&V mag de N-VA blijven. De N-VA kan nog veel goed doen maar moet voortaan wel uit het gezichtsveld blijven van de franstaligen... waar de CD&V voortaan alleen mee onderhandelt....
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Men zou overwegen om buiten de regering te blijven maar wel de meerderheid te steunen: dixit Jan Loones
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou het liefst hebben dat ze opstapt. Maar blijkbaar is dat volgens jou net wat de Franstaligen willen... |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is héérlijk, toch?
De amusementswaarde was al enkele weken aan het zakken, en nu dit. Ik zei gisteren nog dat het allemaal zo flou aan het worden was. Jamaaj m'n botten. Héérlijk, toch?
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Hoe kunnen de franstaligen dat nu willen, er is dan gewoon een te krappe meerderheid om te regeren.
#168 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat allemaal niet zo heerlijk. Dit is stilaan pure chaos en de gevolgen daarvan kunnen wel eens op de kap van de burger terecht komen.
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo voorspelbaar wat nu komen gaat. Reynders zal zijn eis intrekken maar de boodschap is intussen wel gegeven, aangekomen én opgeslagen. "En nu braaf zijn, he stoute Vlamingen! Anders ga IK weer dwarsliggen. Dan kunnen JULLIE geen haast maken en wordt le roi heel boos op JULLIE, hoor!"
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door alle rook en geschreeuw heen komt één ding naar voor: de CVP heeft de bocht gemaakt. Ik verwacht dat het kartel op die gezamenlijke persconferentie nog wat extra rook zal spuien om dat feit te verdoezelen en om de NVA toe te laten het gezichtsverlies te beperken (en ze zo aan boord te kunnen houden). Die rook zal er waarschijnlijk uit bestaan dat ze "garanties eisen dat de parlementsvoorzitters de staatshervorming wel degelijk aanpakken" of iets dergelijks. Daarna is het afgelopen. Als ik me vergis zal ik hier, met alle plezier, mijn ongelijk komen toegeven en de karteltop feliciteren. En ik zal de CVP dan opnieuw CD&V noemen, maar dat terzijde. Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 november 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach, dus ik betaal.
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Wij gaan niet in een regering zonder een grote staatshervorming' ja dag Bart.
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand trouwens al gezien wie die twee parlementsvoorzitters zijn die de staatshervorming zouden moeten uitwerken?
Kamer: Herman Van Rompuy (CVP), dezelfde van de beruchte nota, en dezelfde waar de Franstaligen nu al twee weken zo nostalgisch over doen. Senaat: Armand De Decker (MR), de Brusselse bourgeois wiens voornaamste handelsmerk bestaat uit hardcore Belgicisme van de meest antieke soort. Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 november 2007 om 12:26. |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Ik lach niet want ik wens ook niets te betalen.
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exact wat je hierboven schreef hoorde ik net op de radio: de knieval "was een misverstandje"..... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() CD V en NV-A gaan plat op hun buik
|
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook de reden waarom jouw positie nooit de macht zal kunnen grijpen totdat iedereen het grappig vindt.
Wat nog nooit in de loop van de geschiedenis is voorgevallen. Dura vita sed vita.