![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In geen enkele omstandigheid zouden die kunnen verdragen dat die manifestatie meer volk bijeen krijgt dan de Belgische betoging. Laatst gewijzigd door HAMC : 25 november 2007 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk het niet. Onderhuids zal dat wel zijn, maar als ze nadenken, en ze zien een onafhankelijk Vlaanderen aankomen, willen ze in Vlaanderen nog wel postjes kunnen pakken hoor. Ze zullen wel uitkijken met struise uitspraken tegen hun kiezers. Al slaag genoeg gehad zou ik zo denken.
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]() En waar u daar zegt "als ze nadenken", sinds wanneer wordt blinde haat geregeerd door nadenken? Laatst gewijzigd door HAMC : 25 november 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja... erik feremans zien we binnenkort weer zagen op het doof blijven van de leiding van SPa...
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voorlopig hebben we (vlamigen) nog niet de arrogantie om naar andere streken of landen te trekken en daar te eisen dat ze ons in onze taal bedienen. Dat is voor oa Franssprekenden blijkbaar toch anders (zie o.m. faciliteiten). Vandaar dat je toch wel van agressie kan spreken lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Hoe meer detail, hoe meer discussie en hoe groter de kans dat er niets van komt.
Ik zou het dus vrij algemeen houden. Citaat:
Een tekst als hierboven zou als basis kunnen dienen om duidelijk te maken waarvoor men op straat komt. Het is een tekst waarvan ik denk dat vele Vlamingen hem zouden kunnen onderschrijven. Ik wil hiermee geeszins beweren dat hij niet voor verbetering vatbaar is. Door mee te stappen of bvb te ondertekenen zou een bepaald signaal kunnen gegeven worden aan onze onderhandelaars zodat ze wat ruggensteun zouden ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus gewoon bord met: Godver*** Walen in jullie mand!!!! Laatst gewijzigd door straatrue : 25 november 2007 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb lang moeten wachten voor deze achterlijke reactie. Ze is er eindelijk. Je bevestigt enkel wat ik al dacht over rechtse zelfverklaarde 'flaminganten', de leuze Vlaanderen Onafhankelijk dient enkel als een schaamlapje om het neoliberaal afbraakbeleid door te duwen.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koning kerk staat en media zijn rechts. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Neen, zo simpel raakt u er niet vanaf. In een zelfstandig Vlaanderen moeten werklozen/andere pechvogels/zieken/gehandicapten/... totaal verzekerd zijn door de staat, die is namelijk verantwoordelijk daarvoor, in mijn gedacht dan.
|
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat is uw punt in deze, rechts en links werken nooit samen? Ofwat? |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat Tibet enkel maar kan dromen van onafhankelijkheid. Dit kan enkel maar als alle Chinezen het daar mee eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ben jij voor of tegen onafhankelijkheid van Kosovo? En waarom (niet)?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 26 november 2007 om 01:50. |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 november 2007 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar het VB, om en bij de 900.000 kiezers, stel dat er daar een vierde van komt, dat zijn meer dan 200.000 mensen. Als CD&V/NVA zijn kiezers oproept en er komen er daar ook 200.000 van, begrijpt u? |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() |