![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk, ik vermoed omdat het gaat over een machtspositie 'demon zittend op slaper' het sowiezo als iest dat negatief moest uitdraaien werd omschrven voor en vrouw is dat de verkrachting op zich en het afnemen van diens seksuele energie ... voor een man moesten ze het dan maar houden bij wat anders daar die dat andes misschien nog alleen als prettig zouden kunnen gaan ervaren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in beide geavllen kan er sprake zijn tot binnendringen/zich vereenzelvigen... de connotatie 'verkrachting' bij een vrouw is dan vlug gelegd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 24 december 2007 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is sprake van eenenergieopslorper... maar slechts bij de succubus ( tov mannelijke slachtoffers ) spreekt men over uiteindelijke 'leegzuiging' met de dood tot gevolg Citaat:
refereer je nu naar de frequentie in voorkomen op een populatie of naar de frequentie in voorlomen bij een individu ? wat ik wel weet is dat het een overal voorkomend phenomeen is doorheen de gehele geschiedenis Laatst gewijzigd door praha : 24 december 2007 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of de logica in de sequentie van je ervaringen ? Citaat:
eerlijk gezegd ... toen ik het doorstond ( nog niet eens met dat duiveltje etc ) was er mij niemand bekend ... tot ik me gerust kon stellen met dat boekske en daarna was er me ook niemand bekend ( ik heb dan ook effectief navraag gedaan ) tot ik het hier op 't net gooide groot was mijn verbazing dat we al met drie of vier waren ik heb in ieder geval al deze gevonden ... met nog een linkje naar een artikeltje en wat betreft individuele frequentie ? .... tjah die ligt bij mij nog maar op 1 keer slaapverlamming.... dat verhaal in dat artikeltje komt verdomd goed overeen en deze waaruit blijkt dat het ergens gekatologeerd wordt onder bijverschijnselen van narcolepsie ( alles betreft slaap/waak-stoornissen ) Laatst gewijzigd door praha : 24 december 2007 om 01:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmm alvast interessante materie....
komt wel heel wat meer bij te zien je moet eens kijken of er andere zaken staan die je bekend voorkomen... misschien lijdt jij wel ergens aan een algemene slaapstoornis... en kan je je daar misschien eens op laten onderzoeken ofzo ergens lees ik dat 5 op de 10000 mensen narcolepsie zouden hebben... en een beetje daarvoor was er sprake van 10 a 30% die dan aan slaapparalyse zouden lijden Laatst gewijzigd door praha : 24 december 2007 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet daar niet teveel mee inzitten, als je gezond leeft en mentaal stabiel bent vindt dat wel zijn plaats. Don't get carried away in it is het adagium.
![]() |