![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Ze zal uw infantiel gezever beu zijn, zoals de meesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() hoomer,
wie heeft hier een topic geopend op basis van vooroordelen? ik of pollycorrect? mijn infantiel gezever? Dus op iemands vooroordelen wijzen is infantiel? jij voelt je nu een ganse meneer omdat jij klakkeloos de zever van pollycorrect slikt, en ik ben hier diegene die infantiel is door kritisch te zijn en racisme te ontmaskeren. grow up! jij moest je schamen omdat je hier in feite vooroordelen en racisme komt verdedigen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van de Heinz'en met de klak schoten er tegen 1945 niet te veel meer over, toch niet in de leeftijdscategorie tussen 15 en 65 jaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |