![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag zo blij zijn dat je het moet missen.
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar zij hebben geen vooruitzicht meer op beterschap, of toch nauwelijks. Jij wel. Of dat zou toch moeten?
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden zij geen vooruitzicht hebben? Hun opsluiting is slechts tijdelijk, voor de meesten toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() nee daar heeft hij gelijk in - het vooruitzicht van veel armen is zeer bedenkelijk aan het worden.
het één heeft gewoon niks met het ander te maken het is gewoon de dwaling dat hij zichzelf kan baten door een ander te schaden waar hij mee zit maar hij niet alleen - een groot gedeelte van de bevolking - en zo ook de meeste kapitalisten bvb - dus in zeker zin is hij toch representatief.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() een strafblad is levenslang en vermindert het vooruitzicht nog meer
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En moest het nu eens een gewone kippenbil geweest zijn op kerstavond, zou dat ook zo ambetant geweest zijn voor sommigen hier?
Ik zie niet goed in wat er nu zo vervelend is aan een menu. Of is dat jaloezie?
![]() |
#168 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() liever een boterham met choco in de vrije buitenlucht dan eendeborst in het prison , of willen jullie wisselen ? is jullie leven dan echt zo misserabel ??!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Heu, men moet ze de hoge levensstandaard gewend maken, zodat ze eens buiten terug gaan hervallen om deze te blijven bekostigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() pfff war een stomme redenatie , dus iedereen die ooit zijn werk verliest of op pensioen gaat , bankroet gaat of zeer ziek word en werkonbekwaam worden dieven om hun levensstandaard te behouden , je denkt te fragmentarisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga er dus niet van uit dat iedereen die veel geld heeft, oneerlijk is, maar dat wie oneerlijk is gemakkelijker veel geld verdient. Er zijn genoeg mensen die liever niet werken, omdat ze meer verdienen met criminele activiteiten zoals dealen en/of heling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
(Eén en ander werkt recidivie in de hand.)
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien men nieuwschierig is naar de redelijk goede bron, vrt archief proberen te raadplegen is vermeld geweest in één van hun nieuwsuitzendingen ten tijde van die heisa rond het verstoren van de arme dutroux zijn nachtrust. Wat betreft de luxe die de criminele zich nu kunnen aanschaffen zal in het feit liggen dat hun "slachtoffers" heden ten dage ook wat meer bezitten dan vroeger en er dus door de heren/dames criminelen meer opzij kan worden gezet.Zullen zeker ook aan sparen doen hé. Centje opzij zetten voor de goede oude dag of in dit geval voor wat meer luxe in een belziek huis van bewaring.
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt in de gevangenis hoogstens wat op de kantine lijst kopen, maar om daar een ganse menu van samen te stellen staat er toch wel wat te weinig op. En satelliet tv, laat u dat ook niet wijsmaken. Straks heeft hij nog een satelliet gsm ook. Er staat op gans de gevangenis geen satelliet schotel.
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() idd en internet is ook uitgesloten
zelfs een playstation mag niet omdat je daarmee op het net zou kunnen dat gevangenen het goed hebben in dit land is een fabeltje - zeker op het vlak van overbevolking is de situatie ronduit erbarmelijk maar het is wel waar dat zware criminelen meer privileges krijgen dan kleine criminelen - al was het enkel een eigen cel. en wat ook nog altijd waar blijft dat is dat marc dutroux dus meer leefruimte heeft dan kleine criminelen en ook dan mij en vele armen die niks misdaan hebben. verder hebben over t algemeen gedetineerden een grotere bestaanszekerheid dan daklozen en veel armen ( onderdak, eten verwarming enz )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het een fabeltje dat ze het goed hebben. En doorgaans hebben ze het nochtans beter dan daklozen. Als ik de keus moest maken, dan kies ik voor een cel. Alleen heb je het dan zelf niet meer in de hand en verlies je alle vrijheid die een dakloze net zo nodig heeft. Maar vroeger werden daklozen in de cel gestoken. In de winter kwamen ze zich soms zelf aanmelden of gingen eten zonder betalen om zo binnen te geraken in de winter. Zo zie je maar als je moet kiezen tussen erg en erger.
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() er is ook een heel groot verschil in deze tss winter en zomer
toen ik nog een huis had ging ik in de zomer vaak in de tuin slapen gewoon voor de lol en ja ook uit een soort van nostalgie naar mijn vroegere zwerversjaren. dus in de winter zou ik durven zeggen dat de gevangenen beter af zijn dan daklozen in de zomer mag ik er niet aan denken om in een cel te zitten puffen terwijl buiten het zonnetje schijnt. De kolonie in wortel werd bovendien destijds ook voornamelijk in de winter door de daklozen gefrequenteerd. In de zomer zag je daar uiteraard geen kat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 23:47. |
![]() |
![]() |