![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Partijlid
|
![]() O.a. de vraag hoe mensen hun financiële situatie zien bij een aanhechting van Brussel bij Vlaanderen of Wallonië. En waarom niet de vraag hoe men het huidige systeem vindt. Bovendie kan men mensen bv. de ruimte gunneom te brainstormen over de toekomst van Brussel.
Om af te sluiten met de eenvormige vraag 'Vind U dat Brussel zich bij Vlaanderen of Wallonië moet voegen?'.
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft daar correcte info over? (FDW met een lange neus is onvoldoende info) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
2) Het Manifest voor een zelfstandig Vlaanderen werd opgesteld door vooraanstaanden uit het economisch leven, onder meer door een topman van KBC. Ga jij nu beweren dat die mensen heel hun studie baseren 'op pure speculatie die niets aan de realiteit verandert' ? Een beetje ernstig blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Leest u gerust Aernoudts Anti-manifest. Hij weet op uitstekende wijze de zwakke plekken van het Warande-manifest aan te duiden. De Warande-groep heeft trouwens aangetoond dat de transfers alleen kunnen worden weggewerkt door de Waalse productiviteit op hetzelfde niveau te krijgen als de Vlaamse. Met andere woorden: onafhankelijkheid is niet eens nodig.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 december 2007 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Het oncologische rapport van mijn oma heeft angetoond dat de tumor enkel moet stoppen met groeien. Met andere woorden: hem eruit halen is niet eens nodig. ![]() Bye bye oma...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 december 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miguelito
Citaat:
Bedoel je de leden of de stemmers? In dat laatste geval naar welke studie verwijs je? Citaat:
http://www.europa-nu.nl/9353000/1/j9...x=vg8wpxh23yz5 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politologen in de VS waarschijnlijk, waar sommigen denken dat het niet meer veilig is in België wegens de politieke spanningen... in werkelijkheid denk ik dat België nog lang zal overleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
AL een geluk dat de Brusselaars de onafhankelijkheid niet uitroepen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
DWZ dat Vlaanderen een pak meer vooruit is gegaan dan Wallonië. Ik weet het: wiskunde is niet iedereen gegeven. Citaat:
De Walen (en dat zijn er procentueel veel meer dan Vlamingen) die er werken worden ook voor een stuk door Vlaanderen betaald.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 december 2007 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierin zou ik mij kunnen vinden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.europa-nu.nl/9353000/1/j9...x=vg8wpxh23yz5 Brussel: (GDP per inwoner) 55442 (derde rijkste regio van Europa) Vlaanderen: 27517 (ook een groot regionaal verschil, Antwerpen 32280, Limburg 22668) Wallonië: 20095 |
|
![]() |
![]() |