![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo de Joden?
De partner van Trabelsi verklaarde in de kranten dat het allemaal de schuld van de Amerikanen was. ![]() Pindar verkeert alvast in goed gezelschap. "Tzijn de Amerikanen"... Btw: Is er niemand die parallelen ontdekt tussen deze zaak en de zaak met de vermeende extreemrechtse terroristen die "haat " wilden zaaien tussen de verschillende bevolkingsgroepen in dit land middels terreuraanslagen? Ze hadden zelfs tekeningen van bommen in de vuilnisbak van één van de verdachten gevonden. Dit natuurlijk net voor de gemeenteraadsverkiezingen van verleden jaar. Laat nu net Edina één van de extreemste believers van dat indianenverhaaltje geweest zijn. Onze Guy, de man die premier werd door de dioxinecrisis zo lag mogelijk stil te houden om de ramp zo groot mogelijk te maken en zodoende de fakkel van Dehaene over te nemen, zou mij alvast ook eens mogen uitleggen waarom 14 staatsgevaarlijke individuen al meteen weer zijn vrijgelaten terwijl er niks van bezwarend materiaal is gevonden (tenzij ze ook een plannetje van een bom in een vuilnisbak hebben gevonden)... Ik begrijp je antisementen tegen het allooi van een Trabelsi hoor Polly, en ik begrijp heel goed je angst. De vele naïeve Edina's van deze wereld willen het gevaar niet zien. Maar ge moet toch altijd proberen wars van uw sentimenten uw nuchterheid te bewaren. Dit zaakje stinkt. Ik wil het gerust toegeven. Probeer dat ook eens. Ge kunt niet geloven hoe goed het doet om te merken dat ge kunt wat een Edina nooit zal kunnen: Altijd in staat zijn toe te geven dat iets fout is, zonder te proberen te vergoeilijken, te verdoezelen, te minimaliseren, zelfs al past het beter in uw kraam dat het niet fout is.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk toch eerder dat in dit geval de moslims het grootste slachtoffer zijn. De sentimenten zijn weer gevoed.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want eigenlijk moet ik toegeven dat ik nog maar bijster weinig van dat spul heb: sentimenten, zoals angst enzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Durft ze eigenlijk nog buiten te komen, tenzij als platte dhimmie in moslimwijken alwaar ze onmiddellijk de moordenaars van G. De Moor en andere straatterorristen verheerlijkt. Of zit ze nog onder haar bedje te bibberen voor de grote 'pétarkes'-aanslag van extreem-rechts? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Online ik vind anders Gun ook wel een kampioen met overal de joden bij te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Prof. De Ley moet nu beslist een steuncomité opzetten om geld bijeen te krijgen voor een nieuwe gsm voor de moslimterrorist Trabelsi wiens geloofwaardigheid veel groter is dan die van de inlichtingendiensten, althans volgens Edina. Ze zal de eerste zijn om haar zakaat bij te dragen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Toch niet, neem eens een helicopter en ga heeeeel hoog vliegen, het zicht dat je dan verkrijgt verduidelijkt de ganse mick mack
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Wj-fK224VkI http://www.youtube.com/watch?v=MUe8QL3dco0
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Denk dat Edina dien Rachid is,gedaan met typen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling