![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() Zeg eens, het interesseert me.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij eigenlijk ook, maar ik verwacht er niet veel van.
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andere versie van de feiten maar ’t komt uiteindelijk wel op het zelfde neer.
|
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Sociale zekerheid? Daarnet nog in 't nieuws gehoord: Het leefloon is ONDER de armoedegrens. En de pensioenen zijn in België lager dan in de ons omringende landen. Nochtans zijn de belastingen hier veel hoger dan daar. En toch hebben zij hogere pensioenen.
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het positieve hierin is natuurlijk dat we Belgie zijn, het kan alleen maar slechter worden. |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Vandaag hoorde ik het opnieuw in het nieuws. Veel kankerpatienten hebben financiële zorgen. En dat in een land met zulke hoge belastingen! De PS is echt asociaal, vind ik. Da's nu nogmaals bewezen.
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Teveel administratie hebben. 2. Teveel politiekers hebben. 3. Er teveel verschil is in pensioenen arbeiders / bedienden / ambtenaren en politiekers. 4. Wallonië met ons meeslepen, dit kost ons een ferme spaarcent. Maar ja, zolang we het nog goed hebben......
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 |
Burger
|
![]() Het is alleszins al gelukt om één duidelijk vijandbeeld te creëren maar of het nu de Marokkanen zijn, de Turken of de Walen, geen enkel maatschappelijk probleem is zo simpel dus aub hou het een beetje realistisch waarmee ik niet gezegd heb dat je geen punt hebt maar wel maar één punt in een lijst van ??? 25 ? 39 ?
|
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De streek van Kortrijk- Menen-Ieper-Veurne heeft weinig of geen inspraak in de aanpak van dievenbendes in Noord-Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er met Spanje zo goed kan samengewerkt worden, wat zou het niet kunnen met Noord-Frankrijk ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigen volk is toch altijd een beetje schoon volk, hé. Spanjaarden zullen daarentegen weinig medelijden hebben gehad met die Limburger. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens: http://forum.politics.be/showthread.php?t=100147 |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste, ge zijt ne rasist. Ten tweede, ge zijt nog niet weinig naïef.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Stel Vlaanderen en Wallonië besluiten volledig te gaan scheiden. Aan de bevolking van Brussel wordt gevraagd wat ze willen: - beheerd worden door 'Europa'. - zelfstandig worden, ook financieel, dus geen transfers! - komplete aansluiting bij Vlaanderen. - komplete aansluiting bij Wallonië. - komplete aansluiting bij Turkije. Wat zou de bevolking van Brussel dan kiezen? |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 |