![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geert Wilders heeft lak aan het ongewild door Cohen opgeroepen beeld van 'de boel bij elkaar houden' en 'theevisites' in Marokkaanse moskeeën en heeft bereids aangegeven Cohen daarop het vuur aan de schenen te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Ernst Niessen;4641815]Job Cohen is geen partijstrateeg en zeker geen debater. Hij heeft echter wel charisma en prestige. Het is de PvdA erom te doen de gematigde kiezers aan zich te trekken.
Geert Wilders heeft lak aan het ongewild door Cohen opgeroepen beeld van 'de boel bij elkaar Wilders heeft lak aan alles wat buiten zijn belang valt. Bovendien is Job Cohen joods en dat zal hem niet zinnen. Wilders in "Fitma" heeft aangehaald zijn niet nieuw. Julius Streicher, stichter en redacteur van "Der Sturmer" is opgehangen op purim 1946, maar zijn gedachtegoed leeft nog voort. Ik houd mijn hart vast voor landelijke verkiezingen. Laatst gewijzigd door wauwelaer : 15 maart 2010 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 15 maart 2010 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dewinter is heilig bij hem vergeleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom hebben we Paars nodig om de boel bij elkaar te houden. Iedereen is uitgekenen op JPB .Wilders als premier zal er niet van komen. Daarom zal Cohen de volgende premier van Nederland worden. Dit is ook beter voor onze samenwerking met Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De Vlaamse problematiek; zover ik de reacties van Vlamingen hoor, staan zij niet te wachten op een aansluiting met Nederland in de huidige positie. De Euregio's boeken meer succes omdat het onderwijs, wetten op milieuwetgeving en de M.E.R. beter op elkaar afgestemd worden. Of we nu een paars of een groen kabinet krijgen; Brussel gaat toch het beleid bepalen. Dus laat de bal maar rollen. Laatst gewijzigd door wauwelaer : 15 maart 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 |
Europees Commissaris
|
![]() Geert Wilders zegt wat de meeste Nederlanders denken. Het is al bekend dat er uit de hoek van antiracismebeweging een smerige lastercampagne tegen de PVV gevoerd wordt. De demonisering die ten tijde van Pim Fortuyn zo vilein haar intrede deed, is weer helemaal terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() De meeste Nederlanders hebben schoon genoeg van de extreem- rechts praatjes van de PVV. Dit blijkt uit de peilingen,De PVV komt op 15 %. Dus wees gelukkig met uw Wilders en PVV en laat een ander in zijn waarde met een andere overtuiging. Als het om smerige lastercampgnes gaat, dan weet de Wilders kliek daar wel raad mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En misschien van Geert Wilders zelf ook. Want zijn lichaam maakte hem reeds diets voor de eerste keer: 'trop is teveel en teveel is trop'. Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Ernst Niessen;4642969]Ik baseer mijn uitspraken op basis van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen
Waarop kunt u zich dat beroepen? Zijn partij stond niet eens op alle kieslijsten in Nederland. Hij mikt op de landelijke verkiezingen. Hij zegt veel, maar er gebeurd niets. Hoe wil hij een schoonheidsactie houden? Geschoold personeel zal hij niet vinden en handwerklieden zijn (ook Duitsland) niet te vinden. Misschien dat hij deze zal vinden op contractbasis in het voormailige Oost-Europa. Hij en staatshervorming in Nederland, dan kan wel eens hele nadelig gevolgen hebben voor de handesmarkt. Ruwe stormen mogen woeden; ook in Nederland? Laatst gewijzigd door wauwelaer : 15 maart 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet uiteraard niet hoe Wilders het beter denkt te doen, maar van de anderen weet ik dat nog veel minder. Vraag het de Molukkers in Culemborg wat zij vinden van Marokkanen. Vraag het de joden in Amsterdam wier ruiten werden ingegooid door 'straatboefjes'. Vraag het de hindoestanen in Den Haag die elke dag geterroriseerd worden. Vraag het mijn uit Indonesië afkomstige vrouw welke bedenkelijke tendensen zij ten aanzien van de voortschrijdende islamisering in Nederland ziet. Vraag het de leraren en leraressen die in hun klas meer Turks dan Nederlands horen. Vraag het de agenten in het centrum van de grote steden. Vraag het ... enfin, u begrijpt mij wel. Vragen genoeg. Maar in juni komt het antwoord ...
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 15 maart 2010 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Ernst Niessen;4643017]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik u vriendelijk verzoeken uw quotes beter te plaatsen? Het is lastig quoten als ik mijzelf terugzie in de quote En wie zegt dat ik een PVV-aanhanger ben? Heb ik ergens gezegd: "Ik stem PVV"? Als u zegt dat mijn sympathie bij die partij ligt, dan hebt u een punt. Tot nu toe heeft niemand in het stemhokje over mijn schouder gekeken bij de verkiezingen. Staat u mij toe dit voor mijzelf te houden.
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 15 maart 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan is Nederland racistisch.
![]() |
#1798 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent daar een slecht voorbeeld voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 |
Europees Commissaris
|
![]() De PVV heeft 8 van de 45 zetels gehaald in Den Haag, ofwel 17.8% van de uitgebrachte stemmen. Meer dan 80% van Hagenaars deelt zijn mening dus niet.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 15 maart 2010 om 20:37. |
![]() |
![]() |