![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat wordt steeds erger. Het ergste is het stilzwijgen en het negationisme van de linkse club. Wat wordt het als jouw kleindochters in de volstrekte minderheid zullen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daarbij komt nog dat zij hun barbaarse praktijken invoeren: vermoorden homo's, vermoorden andersgelovigen, vrouwenbesnijdenis, sharia, onderdrukking van de vrouwen. Trouwens ik zit niet de ganse dag online zoals another Jack, kampioen van de lege one-liners.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik of mijn familie zijn nog nooit beroofd, overvallen, in elkaar geslagen, vastgebonden of andere ongein, door allochtonen noch autochtonen. Je verzint dingen ter plekke, of voor de handigheid gooi je iedereen maar op dezelfde hoop. Betekent echter niet dat ik islam ooit zal omarmen, en ik wel degelijk 't gevaar voor onze waarden, normen, democratie, verworven vrijheden, gelijkheidsbeginsel, kortom alles waar onze voorouders voor gestreden hebben, onderken. Geen islam voor mij dus, ik herhaal; ik moet van islam niet weten en dat is totnogtoe mijn goed recht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzake: Al deze barbaarse praktijken bëinvloeden mijn identiteit niet. Ik herhaal: niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteraard hebben we het recht onze walging voor die religie-cultuur-veroveringsideologie-way of life te uiten. Geen Niereka die mij zal tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2014 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 |
Banneling
|
![]() Als open vld-er ,want een liberaal ben je niet, doe je per definitie kruiperig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 |
Banneling
|
![]() Zoals William James al zei, stuyck: in jouw ogen heb ik een heel andere identiteit dan ik mezelf zou toekennen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2014 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De sharia geldt al in sommige no-go zones, besnijdenissen zijn ook in opmars, de onderdrukking van de vrouw is een standaardgegeven in die gemeenschap. En de rest volgt nog, als ze demografisch de overhand hebben. Het vermoorden van andersgelovigen gebeurt natuurlijk ook, we denken aan hun aanslagen in Londen en Madrid, en natuurlijk aan de slachtoffers (vb Kitty Van Nieuwenhuysen) van hun roofovervallen die ze uitsluitend op kaffers doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 |
Banneling
|
![]() Er zijn inderdaad al genoeg godsdienstwaanzinnigen op deze planeet.
Alleen zie ik niet goed in wat ik daar aan kan veranderen door op mijn beurt als een waanzinnige door het leven te gaan. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2014 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 |
Europees Commissaris
|
![]() Proficiat. En wat is uw mening over de identiteitscrisis van de moslimjongeren?
![]() |
#1792 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn kleindochters zullen sowieso een hoofddoek dragen, daar is geen ontkomen meer aan. Zorgen voor later, zal hij wel denken.
![]() |
#1794 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn kleindochters onder dwang zullen worden besneden zal hun identiteit ook niet aantasten zeker. Het is niet another jack, maar 'kop in 't zand jack'. Typische paarse lulkoek: de zorgen zijn voor later, niet voor jackie.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 |
Europees Commissaris
|
![]() Een beetje geduld nog, jackie. Wacht tot het islammonster heel Europa heeft volgescheten met islamsoldaatjes. Nu is het nog iets te vroeg, hé jongen. Momenteel zijn er nog te weinig. Af en toe geven zij al eens een religieus prikje aan Jan Modaal, maar die laffe bende opereert alleen als zij in de meerderheid zijn en zekerheid hebben over de overwinning.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 april 2014 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemde redenering. Euh nee, 't betekent dat Nierika hier wat uit z'n nek loopt te kletsen en 't bos niet meer door de bomen kan zien, omdat ik hier nergens beweerd heb dat er met mij of mijn familie akelige dingen gebeurd zijn. Betekent echter niet dat je de akelige dingen die anderen overkomen zijn - en die zijn er geheid, of je dat nu graag wil of niet, ze gebeuren dagdagelijks dat 't bijna 'n wonder lijkt als er eens 'n tijdje niets in de media verschijnt over 'jongeren' - kan afdoen als leugens, overdrijvingen, minimaliseren en zelfs ridiculiseren en ontmenselijken, en dat is nu precies wat ons aller Nierika's favoriete tijdverdrijf is, als er maar geen doden gevallen zijn, doden kunnen de akelige dingen niet meer navertellen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 19 april 2014 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |