![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 oktober 2024 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 |
Europees Commissaris
|
![]() Hitler ontdekt in de toekomst de "nazi"-bijeenkomsten van Trump.
https://x.com/AngelicaKamen/status/1...Km-Rha-3w&s=19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 |
Minister-President
|
![]() Trump: "Who would want transgender operations for almost everybody in the world? They want that."
Gewoon een presidentskandidaat in een speech: https://x.com/atrupar/status/1851361835129131399?s=46 Ge zou er bijna aan wennen. Bijna…
![]() |
#1784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meest voorkomende woord in zijn toespraken. Wie zijn 'they' eigenlijk?
![]() |
![]() |
#1785 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerder polariserend. Ow… Dat mag ik niet zeggen. Dat is polariserend.
![]() |
![]() |
#1786 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A propos, ik ben tegen de uni-party. De democraten zijn gewoon compleet verachtelijk, Harris is een lompe trien en trump is een narcistische boertige clown, maar a la limite is hij geen idioot.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 oktober 2024 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
|
![]() Citaat:
Over polariseren gesproken. De baas van Harris. https://www.zerohedge.com/political/...ass-triggering
![]() |
![]() |
#1788 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"The only garbage I see floating out there is his supporters, his, his demonization of Latinos is unconscionable, and it’s un-American." Niet verstandig. Bon, alle Trump fan-boys (en ook sommige "neutrale" forummers zoals jij), staan nu op het achterste van hun poten en roepen: "kijk hoe hij polariseert" ...daarbij de maanden en maanden van de dagelijkste platte beledigingen van Trump & Trumpites aan adres van Democraten negerend: Puerto Rico een drijvende afvalberg noemen, Harris low IQ noemen, Harris "a communist marxist fascist" noemen, Harris "dumb as a Rock" noemen, "Tampon Tim" etc. etc. etc. Ach ja, ik ben biased wsk. Hopelijk stopt het allemaal als de verkiezing gedaan is, maar als ik hoor dat em nu, nog altijd, spreekt over "Crooked Clinton" heb ik niet veel hoop. Polariseren en beledigen maar!
![]() |
![]() |
#1789 | |
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat Trump dat gezegd zou hebben. De media hysterie zou niet te harden zijn. Trump wekt echter juist sympathie op door de relentless (media) achtervolging tegen hem, dit itt tot het systematisch uit de wind zetten van Biden. Dit jaren aan een stuk. Is hij een fascist? Mogelijk wel. Maar de andere kant is ook niet democratisch. Alleen al de manier waarop Harris kandidaat gemaakt werd na de soft coup tegen Biden wekt vragen op over het respect dat de democraten hebben voor hun kiezers. Laat staan voor de deplorables die op Trump durven stemmen. Trump die zegt "the enemy within" ...reactie "hij is een fascist". Hysterie en angst makerij alom. Harris en heel de MSM die in koor zeggen "Trump is een bedreiging voor de democratie" ... Geen reactie. Integendeel. Men neemt het over. Nochtans zijn de twee uitspraken spiegelbeelden van elkaar. Waarom zou het ene polariserend zijn en het andere niet? De media bias tegen Trump is zelfs tot op de VRT duidelijk met hun geïmporteerde docu reeks. En dat is dom want ze maken hem alleen maar groter door hun geniepige manipulaties van de publieke opinie. Laatst gewijzigd door Bach : 30 oktober 2024 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als DJ Trump 'écht' een 'fascist' is, is hij 'uiteraard' ook een 'bedreiging voor de democratie', niet? Een 'anti-democratische ingesteldheid' is nu eenmaal één van de dingen waar 'fascisten' door 'getypeerd' worden. En om te weten of DJ Trump nu ja of neen 'écht' een 'fascist' is, volstaat het zijn 'reilen & zeilen' aan een diepgaand & ernstig onderzoek te onderwerpen. ![]() En ja: indien het om de één of andere reden niet (meer) gewenst of toegelaten is zo'n diepgaand & ernstig onderzoek te voeren, moet men dat tijdig laten weten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
|
![]() Citaat:
Dat Biden potentiële KIEZERS uitscheldt voor "afval" is onbegrijpelijk. Heeft Trump kiezers die het NIET met hem eens zijn ooit in dit soort termen uitgescholden? Zou kunnen hoor, dat zeg ik niet. Maar ik heb nu geen tijd om daar naar te zoeken....
![]() |
![]() |
#1792 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal de mijne geven; fascisme is collectivisme door wetgeving. Nu gij. En dan zullen we toetsen wie een "fascist" is.
![]() |
![]() |
#1793 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 75000 aanwezigen bij Kamala Harris rally. Trump ontploft.
https://www.youtube.com/watch?v=xvEHC7Bgte4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel fascistische regimes kennen een cultuur van terreur en geweld op burgers zonder dat ze daar veel wetgeving bij nodig hebben.
![]() |
![]() |
#1796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer de Gezalfde DJ Trump aan het woord wordt gelaten:
< A Special Monologue for the Republican in Your Life > https://www.youtube.com/watch?v=Oy0zq8YzY9w ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat we hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism beginnen. Neem gerust uw tijd: het is een hele boterham. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet, houdt niemand u tegen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1800 | |
|
![]() Citaat:
https://x.com/Fritschner/status/1851...r&mode=profile. Raar want van zo'n massa zou men toch reklame willen maken met luchtbeelden en dergelijke. Wat de meeste beelden tonen is een strategisch opgesteld podium achter de kandidaat met een paar honderd mensen en een glimp van een aantal mensen voor dat podium. Maar je kan de wagens al zien die het einde van de groep tonen. Het was ook steeds donker waarbij ik me ook afvraag of dat uur niet onhandig is als je zoveel mensen wil samen brengen in een park. Wat ik wel vind is dat het cijfer van 75000 afkomstig is uit een Twitter bericht van een zekere Ammar Moussa, een medewerker van de Harris campagne. En dat wordt dan herhaalt door de MSM alsof het een vaststaat feit is blijkbaar. Laatst gewijzigd door Bach : 30 oktober 2024 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |