![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, illegale misdadigers hoeven dan niet meer te vluchten om uit de handen van het gerecht te blijven. Jij brengt ze wel gewoon naar huis.
![]() |
![]() |
#1782 | |
|
![]() Citaat:
Of zoals hierboven ergens staat, als de meerderheid van de bevolking er voor kiest om alle pasgeboren baby's te verdrinken (of ze allemaal voor de geboorte te vermoorden), dan "krijg" je gelijk, als je er toevallig zelf voor gekozen hebt. Dus, dan liever een dictator die daar een stokje voor steekt, en wiens oordeel aligneert met gelijk "hebben." Of een dictator die ordonneert dat een terra-centrisch heelal onzin is. Dat is misschien beter verstaanbaar voor u. Het is trouwens voor exact dezelfde reden, nu ik er aan denk, dat artificial intelligence ook gewoon complete onzin is. Er is geen computer ter wereld, nu niet en nooit niet, die als enige een helio-centrisch heelal zal voorstellen, als alle andere computers ter wereld een terra-centrisch heelal voorstellen. En net DAT zou nodig zijn, om van "intelligentie" te kunnen spreken. AI zoals het NU geconcipieerd is, is gewoon een nieuwe steekkaartenbak met alle juiste en foute informatie, op een andere manier gestructureerd en op een andere manier consulteerbaar.
![]() |
![]() |
#1783 | |
|
![]() Citaat:
Immers, hoe kan je legaliteit garanderen voor een persoon die zich illegaal in de rechtbank aanbiedt/bevindt? Hoe kan een rechtbank zich legaal uitspreken over een persoon die zelfs niet in die rechtbank mag zijn?
![]() |
![]() |
#1784 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kweetet, de grondwet is maar een vodje papier
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | ||
|
![]() Citaat:
8< Citaat:
Als AI ergens in uitblinkt is het wel in het herkennen van patronen en/of simulaties. In de microbiologie zijn er nog duizenden eiwitten waarvan men de exacte werking nog niet van kent. Een eiwit heeft een sequentie van 20 verschillende aminozuren, waarvan de keten omwille van de welbepaalde sequentie en biochemische/fysische wetmatigheden zich in een 3D-structuur plooit en dus een sleutel vormt op een receptor. Verander een enkel detail aan de sequentie en de 3D-structuur is anders waardoor het niet op de receptor past. Het is zodanig complex dat het voordien tot 2 jaar duurde om een enkel eiwit te doorgronden. Dankzij AI kan dat in een paar dagen. Ook in de kosmos draait alles om patronen. Ook hier zal AI onze kennis gaan vergroten.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 maart 2025 om 16:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
|
![]() Alleen volstrekte idioten leggen zich neer bij "gelijk krijgen."
![]() |
#1787 | ||
|
![]() Citaat:
Een rechtbank in land X die dan jurisdictie heeft in land Y? ![]() Citaat:
![]() Natuurlijk moet het dan ook in de andere richting gelden he. "Meneer de juge, ik was onschuldig voor die misdaad, want ik kan het niet gedaan hebben omdat ik hier niet mocht zijn." ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 maart 2025 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 | |
|
![]() Citaat:
De republikeinen hebben daar slechts een meerderheid van 53%, RINO's incluis. https://www.zerohedge.com/military/b...ransgender-ban Of, hoe de lange mars door de instellingen niet teniet te doen is met een handtekening van de president. En gezien ik al voorspelde dat "woke" zich niet zo maar gewonnen gaat geven, het worden nog leuke tijden, daar in de VS. ![]() De link zette ik er bij omdat er meer en meer "red states" roepen om afscheuring van de "blue states."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 maart 2025 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | |
|
![]() Citaat:
Technisch ben je dan illegaal en mogen ze dan blijkbaar gedeporteerd worden naar El Salvador. "Jamaar, dat is iets anders." O ja, en aan wie gaan ze dat verschil dan uitleggen als ze 'rechteloos' zouden zijn?
![]() |
![]() |
#1790 | |
|
![]() Citaat:
Want criminelen hebben rechten. Zoals jij zegt. Slachtoffers, zoals geaborteerde kinderen, die hebben geen rechten hé.
![]() |
![]() |
#1791 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1792 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1793 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs nu NOG die dat denken. Laat ons hopen dat ze nooit een meerderheid vormen.
![]() |
![]() |
#1794 | ||
|
![]() Citaat:
Welke wetgeving moeten ze daar dan hanteren? De Belgische of de Marokkaanse? En natuurlijk verhuis je de rechten van de slachtoffers of de familie dan mee natuurlijk. Of gaan er twee rechtbanken oordelen? Citaat:
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 maart 2025 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 |
|
![]() Is El Salvador thuis voor Venezolanen?
![]() |
#1796 | |
|
![]() Citaat:
De overlap tussen deze mensen en zij die naar Fox kijken, is niet gering. In hun ogen hebben zij gelijk. Heb jij Trump's bijbel al gekocht?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 maart 2025 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar goed ook dat “woke” zich niet zomaar laat doen. Anders was het verhaaltje over de ‘woke dictatuur’ volstrekt onnodige paniekzaaierij, grotendeels of helemaal gebaseerd op gebakken lucht: < wolf ! wolf ! wolf ! > terwijl er zelfs geen chihuahua rond trippelde. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek gaat over beleid, en een gemeenschap functioneert het best als het beleid gedragen wordt door een meerderheid. Daarom bestaat democratie.
![]() |
![]() |
#1800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, kan je dan ook even toelichten op welke grond illegale vreemdelingen een proces moeten krijgen voor ze uitgezet worden?