![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1783 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder geloof ik eigenlijk niet in dit soort mind controle. De techniek kan avanceren maar het gaat hier niet om louter techniek meer, het gaat om de menselijke geest. Maareuh, als die mensen hun mind becontroleerd is door de NWO, wat voor zin heeft dat dan verder voor de NWO? Citaat:
Paranoïde schizofrenie heeft als thema zover ik weet zelden een relegieuze inslag, dus gaat ook niet over satan ofzo.
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Mssn kun je eens bladeren en hetzelfde posten over die keren dat ik de VRT de BRT noem... En hou op met die reptilians te veralgemenen;heb je nu nog niet door dat niet alle believers dat geloven?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 augustus 2005 om 18:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
ELF is iets anders dan chemtrails hoor ![]() Gaat die site over Tim Rifat en zij n ELF? Heb je ELF en Tim Rifat gezocht met google?Ik bekom iets anderrs dan niburu hoor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 augustus 2005 om 18:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1788 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1789 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1790 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan is de kick van het "leven" weg, Pindar. Oók voor de "mind-controllers". Maar goed, ik weet niet of je dat wel snapt. Bij deze: snap jij dat? Of denk je werkelijk dat "Dumb & Dumber" de lievelingsfilm van xx Rockefeller is?
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 | |||
Minister
|
![]() soît..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 22 augustus 2005 om 21:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 |
|
![]() Ik wil ff een anekdote vermelden.
Toen ik zaterdagavond door Leuven liep, merkte ik tegen een paal in de buurt van het PDS zo'n piramide met een oog in 't blauw. :-s
![]() |
![]() |
#1794 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je er begint op te letten zie je wel veel van dat symbolisme. Het all seeing eye is bijlang niet het enige ook. Een paar dagen geleden zag ik in een talkshow uit de jaren 80 op de BRT met Jan van Rompuy ook de all-seeing-eye. Het was verwerkt als neonlicht onder het tafelpaneel. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de illuminati het programma runnen natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik dit zo lees & vergelijk met ettelijke mensen die ik ken, dan kunnen ze kermen als jewelste (self-mutilation), alleen is die pijn self-inflicted. Het is alsof er een varken wordt geslacht, terwijl de persoon in kwestie slechts denkt aan pijn. Aan hoe pijnlijk het zou kunnen zijn om te worden aangereden door een vrachtwagen/auto/plastic truck van de buurjongen. Dát is wat ik van die mensen ken, nìet de geruchten dat ze zijn verkracht door de paus. Iets wat ik persoonlijk hoogst onwaarschijnlijk acht, simpelweg omdat 1. Die man, net als de Dalai Lama, zijn uiterste best doet om 'liefde' te verspreiden, al geloof ik dat de Katholieke kerk dat woord nog niet echt begrijpt. 2. Dat zijn reputatie op het spel zou zetten. En dan zou zijn ego, zijn pik of zij zelf toch wel érg belangrijk moeten zijn, zou hij dat doen..
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook een fake invasion, nietwaar? Al die goedgelovig voorgeprogrammeerde mensjes getriggerd. Ach gut, al die honderden jaren arbeid verloren, enkel & alleen omdat Orson Welles er lucht van gekregen had.. Konden ze weer helemaal opnieuw beginnen zeker, met het Greenstarprogramma? Een alien-invasie die er geen is, uitgevoerd door mind-controlled mensen die dat niet weten van zichzelf; klinkt als massa-hysterie. Alleen is er geen ID, geen intelligent designer, voor zover ik weet. Maar goed, jij weet meer, waarschijnlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was "argus" vandaar het oog, denk ik ... Maar inderdaad, je kan de passer en het alziend oog op vele plaatsen terugvinden, sommige vrijmetselaars stoppen dat zelf als deco ellement in hun huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het daar geweest zijn dat den Berre kind aan huis was eind jaren 70... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook effe gaan kijken op die site, en ik moet toch wel zeggen dat er mensen met wreed veel fantasie rondlopen... |
|
![]() |
![]() |