![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18061 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo andersdenkend vind ik Sagan alleszinds niet.
![]() |
![]() |
#18062 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al worden hun 'argumenten' keer op keer op keer op keer gedebunked. De pot verwijt de ketel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18063 |
|
![]() Zomaar een inleiding in de NWO neertypen heb ik geen tijd voor. In het begin van deze draad staat wel een tekst die dit doet met bronnen. Voor de specifieke lagen heb ik nog niet echt iets tegengekomen dat alles op een rijtje zet, maar ik denk wel dat ze bestaan.
![]() |
![]() |
#18064 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18065 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is echter, dat vele NWO-adepten zodanig geconditioneerd zijn dat zij per definitie elke bevinding van de "mainstream"-wetenschap af doen als zijnde onvolledig, foutief, misleidend of dubieus, terwijl zij elke alternatieve theorie omarmen als een oude vriend, hoe weinig gefundeerd deze theorie ook moge zijn. Kortom, het zijn extremisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18066 | ||
|
![]() Citaat:
Je moet je ook niet blindstaren op de zaken die moeilijker te bewijzen zijn. Er is een solide grond voor de NWO zonder over esoterische concepten te spreken, alhoewel ik van mening ben dat die zeker ook een grote rol spelen. Waar het vooral om draait is het gevoel van vele mensen dat we genaaid worden, en dat is ook zo. Wij worden simpelweg de waarheid niet vertelt, op vele vlakken. Men wil ons manipuleren met angst. Dit is geen leuke gedachte maar er is nu eenmaal een elite, die meer controle heeft op de maatschappij dan de meesten denken en deze controle nog willen verstevigen. Om dit te bergrijpen moet je hun mind-set begrijpen en dit is heus niet zo moeilijk. Zij voelen zich de elite, en dat het hun taak is de maatschappij te "managen" en het volk in hun richting te sturen, op welke manier dan ook. Zij voelen zich meer en uitverkoren. Om het toch nu nog even over de esoterische kant te gooien. Ik denk dat het feit van de elite ook een spritueel aspect heeft. Hier informatie van een occulte bron, ivm elite en niet elite. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij houdt er rekening mee dat jouw wereldbeeld compleet verstoord en verkeerd is door de non mainstream media die u geconditioneerd heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18068 |
|
![]() Ik heb daar rekening mee gehouden ja, en ik hou er nog altijd rekening mee dat verre van alles weet.
![]() |
![]() |
#18069 |
Parlementslid
|
![]() Vooral de reacties die negentig % pro politie optreden zijn lijken me erg gevaarlijk en een gevolg van die NWO brain stream methode.
Maar dit soort taferelen zullen we wel meer krijgen in de toekomst. Laf om met twee man op een kind te gaan liggen. Wat is de criminele daad hie Met een capuchon op lopen? machtsvertoon http://www.dumpert.nl/mediabase/1111...v_beelden.html Johan Sanctorum over de mei 68 revolte. Historisch gezien zijn er namelijk maar twee vormen van authentieke revoltes, namelijk de hongeropstand en de vrijheidsbeweging. Op straat komen omdat Uw kinderen van de honger creperen, d?*t is een goede reden om met kasseien te gooien. Ik ben in dat opzicht een Marxist. De tirannenmoord anderzijds, een instinctief-liberaal vrijheidsgebaar tegen de verknechting, is een tweede archetype van de revolte. De Franse revolutie van 1789 verenigde die twee, dat gaf haar het historisch momentum. Wat men achteraf ook moge beweren: de intellectuelen liepen er maar achter, en zaten op café toen de hongerige meute de Bastille bestormde. Honger en/of verknechting. De maag en het hart. De probleempjes van de Grote Revolutie ontstaan echter daar, waar er eigenlijk geen objectieve voorwaarden voor de revolte aanwezig zijn, maar waar de jeugdige hormonen toch beginnen op te spelen. Op dat moment ontstaat er een soort verkleutering, tot op een niveau van kinderachtige charades, collectieve verbrandingssessies van testosteron, Narcistische opflakkeringen van gelegenheidsredenaars, allerlei ludieke acties rond ‘emancipatie’-issues, kat-en-muisspelletjes met de politie om toch maar de schijn van een repressief klimaat te creëren in de hoop dat er eentje zijn matrak bovenhaalt en er een TV-camera in de buurt is, kortom: er wordt een virtuele realiteit gecreëerd die, in het geval van mei-68, zichzelf opblies tot ‘een historisch moment’. En omdat er geen honger in het spel was, en eigenlijk ook geen echte repressie, althans niet in het 'revolutionaire' epicentrum Parijs, bedacht men ter plekke dan maar een derde soort revolte die hier van toepassing leek, nl. de 'culturele revolutie'. Een lege doos, zo blijkt nu. http://www.visionair-belgie.be/Artikels/mei_68.htm Schitterend geschreven Lege doos denk ik niet de kop ingedrukt denk ik wel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18070 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18071 | |
Europees Commissaris
|
![]() Goed artikel Eti,
Dit is wat ik hier overlaatst nog postte: Citaat:
Wie kan nog ontkennen dat er zware manipulatie en zeer vuile truuks gehanteerd worden in politiek / geopolitiek? Iedereen weet het, iedereen ziet het. Het is van alle tijden, met het verschil nu echter dat de ware macht bij de industriele elite, het geld en het kapitaal zit. Onschuldige wereldleiders en politiekers die weten hoe het eraan toe gaat en die gewoon (zwijgzaam, lijdzaam ) toekijken zijn onrechtstreeks mee schuldig aan al die manipulatie en helpen de kleiner maar machtiger wordende industriele elite (de "conspirators") verder aan hun macht en controle over alles en nog wat. Als bv onze Yves Leterme zou durven protesteren tegen bepaalde praktijken, dan trekt hij heel Belgie en de economie in de afgrond. Dus, voor hem is het horen, zien en zwijgen. Dat geldt voor alle landen die militair, economisch etc niets voorstellen en op anderen aangewezen zijn om te overleven. ZO is het dat de NWO werkt. Het is niet dat per se iedereen in een geheim complot zit. Het is veel complexer dan dat. Men zit gewoon in "hun" machtsgreep, het is een gijzeling waar je moeilijk uit raakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18072 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18073 |
Minister
|
![]() De NWO speelt het spel op een zeer sluwe manier zodat het gros van de mensen het niet eens merkt spijtig genoeg!!
Vergelijk het met het experiment van de kikker. Als je een kikker in een pan heet water gooit, springt de kikker er meteen weer uit (ik weet niet welke dierenvriend dit experiment gedaan heeft). Echter als je een kikker in een pan koud water zet en deze langzaam opwarmt, blijft ie zitten en zitten en zitten totdat… Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 20 mei 2008 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18074 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je kan gewoon dit lezen : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18075 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen we het experiment hier niet gezamelijk proberen met illwill??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18076 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18077 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18078 | |
Minister
|
![]() Citaat:
When did we become we? Where and when did the thing called us begin? In the Near East, about 10,000 years ago. That's where our peculiar, defining form of agriculture was born, and we began to be we. That was our cultural birthplace. That was where and when we slipped into that beautifully pleasant water: the Near East, 10,000 years ago. As the water in the cauldron slowly heats, the frog fells nothing but a pleasant warmth, and indeed that's all there is to feel. A long time has to pass before the water begins to be dangerously hot, and our own history demonstrates this. For fully half of our history, the first 5000 years, signs of distress are almost nonexistent. The technological innovations of this period bespeak a quiet life, centered around hearth and village -- sun-dried brick, kiln-fired pottery, woven cloth, the potter's wheel, and so on. But gradually, imperceptibly, signs of distress begin to appear, like tiny bubbles at the bottom of a pot. http://www.davidsheen.com/b/b2.htm Ik geef toe dat de biologische basis twijfelachtig is maar dit verhaal wordt meestal figuaratief verteld, als metafoor. Wat ik gewoon wil zeggen met het verhaal van de kikker is dat mensen zich bewust moeten zijn van de geleidelijke veranderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18079 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18080 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk geven we vaak een eindpunt aan van onderzoek ipv de lezer aan het handje te nemen, en dan alle stappen te doorlopen.
Maar dat vind ik wel erg veel gevraagd.De thread hier staat vol info en het kern-idee heeft Exodus heel goed uitgelegd net. Wel snap ik dat het weerstand op kan roepen omdat we aan het 'einde van de draad van Ariadne zijn en de de lezer niet meegenomen hebben vanaf het begin van de 'draad van Ariadne'. Aan de andere kant, ik vind dat de mensen die zo ontzettend veel kritiek hebben en zich uitleven in het ridiculiseren ook zelf eens mogen gaan spitten om te kijken of het wel of niet klopt. En, dat heb ik zal zo vaak gezegd, dat kan je echt alleen zelf doen, we kunnen je alleen de deur wijzen en dat we het niet even in een postinkje kunnen aantonen, zoals de mensen verwachten die er helemaal niets van weten, wil dat nog niet zeggen dat het niet waar is wat we zeggen. Open your eyes... Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 mei 2008 om 16:45. |
![]() |
![]() |