Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juli 2012, 21:05   #18141
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Jij moest eens weten wat voor racistische praat ik al heb horen vertellen door mensen die op de Open VLD en de CD&V stemmen.

Maargoed, het is niet zozeer een kwestie van iedereen buiten te sturen.
Als het zo verder gaat met het wanbeleid en het profitariaat en de woekerende islam, zal het uit de hand lopen en zullen extremiteiten de bovenhand halen.
Ik ben mij heel bewust van die praat. Maar ik als allochtoon heb, buiten enkele te verwaarlozen marginale speedsnuivers na, nog nooit negatieve reacties gehad gebaseerd op mijn afkomst.
Ik betwijfel dus dat er een volkswil is om iedereen buiten te gooien. Dat wilt simpelweg niemand.

Over de gemarginaliseerde allochtone elementen waarvan sprake weet ik het niet. Ik denk niet dat zij zo significant zijn dat iets getriggerd kan worden.
Ik bedoel maar, zelfs de rellen van AEL in Antwerpen hebben amper tot niet een reactie gehad.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:05   #18142
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Jij moest eens weten wat voor racistische praat ik al heb horen vertellen door mensen die op de Open VLD en de CD&V stemmen.

Maargoed, het is niet zozeer een kwestie van iedereen buiten te sturen.
Als het zo verder gaat met het wanbeleid en het profitariaat en de woekerende islam, zal het uit de hand lopen en zullen extremiteiten de bovenhand halen.
Ik ben mij heel bewust van die praat. Maar ik als allochtoon heb, buiten enkele te verwaarlozen marginale speedsnuivers na, nog nooit negatieve reacties gehad gebaseerd op mijn afkomst.
Ik betwijfel dus dat er een volkswil is om iedereen buiten te gooien. Dat wilt simpelweg niemand.

Over de gemarginaliseerde allochtone elementen waarvan sprake weet ik het niet. Ik denk niet dat zij zo significant zijn dat iets getriggerd kan worden.
Ik bedoel maar, zelfs de rellen van AEL in Antwerpen hebben amper tot niet een reactie gehad.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:15   #18143
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik ben mij heel bewust van die praat. Maar ik als allochtoon heb, buiten enkele te verwaarlozen marginale speedsnuivers na, nog nooit negatieve reacties gehad gebaseerd op mijn afkomst.
Ik betwijfel dus dat er een volkswil is om iedereen buiten te gooien. Dat wilt simpelweg niemand.

Over de gemarginaliseerde allochtone elementen waarvan sprake weet ik het niet. Ik denk niet dat zij zo significant zijn dat iets getriggerd kan worden.
Ik bedoel maar, zelfs de rellen van AEL in Antwerpen hebben amper tot niet een reactie gehad.
Ik hoor nochtans de braafste katholieke huismoeders zeggen "dat we die allochtonen hier nooit meer buitenkrijgen", met een diepe zucht en een droevig gezicht. Niets is wat het lijkt.

Ik heb het niet over marginale straatrelletjes van speeddealende islamvarkens a la Belkacem. Ik heb het over een regering die de Vlaming meer en meer blijft belasten terwijl ze massaal geld verkwisten aan asielzoekerscentra. Daar zal hoe dan ook ooit een reactie op komen die niet vredelievend is, wacht maar af.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:15   #18144
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
En eens De Wever het legaal maakt dan zullen alle maar echt alle Vlamingen, buiten enkele knuffelende linkies, allochtonen beginnen deporteren met knuppels, hooivorken en planken met spijkers.
De Wever is geen racist, kijk eens welke inburgeringsbeleid ze voeren.
Als er ooit deportaties zullen gebeuren zal dit uitgevoerd worden door mogelijks enkele mensen uit deze forum (die er openlijk voor uitkomen), door skinheads die hierdoor terug het respect van het volk kunnen verdienen, door uitgestoten racistische politiekers die hun machtsgeilheid kunnen terugwinnen, door xenofobe uniformdragers die plezier hebben in het folteren van mensen, door een selecte uit partijgeledingen van vooral één politieke partij die verkikkeren op de groepssfeer en uit gedwongen plichtvoerders. De slachtoffers zullen vooral de mensen zijn die ze viseren en mensen uit de eigen etnie en religie die ze verantwoordelijk achten voor de miserie die er was en waar zij voor zullen zorgen.
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 7 juli 2012 om 21:20.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:18   #18145
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik hoor nochtans de braafste katholieke huismoeders zeggen "dat we die allochtonen hier nooit meer buitenkrijgen", met een diepe zucht en een droevig gezicht. Niets is wat het lijkt.

Ik heb het niet over marginale straatrelletjes van speeddealende islamvarkens a la Belkacem. Ik heb het over een regering die de Vlaming meer en meer blijft belasten terwijl ze massaal geld verkwisten aan asielzoekerscentra. Daar zal hoe dan ook ooit een reactie op komen die niet vredelievend is, wacht maar af.
Ja, ik ken zulke huismoeders. Ik weet goed genoeg dat er een goed deel racisme en xenofobie in de Vlamingen zit. Maar ik weet ook hoeveel.
En dat valt best wel mee. Hangt ook van ras tot ras af, natuurlijk. Ik ben blank en ben niet meteen te onderscheiden van een Vlaming (ik praat ook vaak met zo'n goor Antwerps accentje als ik in Antwerpen kom) dus ik heb nooit hinder ondervonden. Ik hoorde vroeger vaak van ouders van vrienden "wij zouden meer mannen als u moeten hebben en minder van die bruine".



En jij doet echt alsof jij je verheugt op het geweld dat gaat aankomen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:21   #18146
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
De Wever is geen racist, kijk eens welke inburgeringsbeleid ze voeren.
Als er ooit deportaties zullen gebeuren zal dit uitgevoerd worden door mogelijks enkele mensen uit deze forum (die er openlijk voor uitkomen), door skinheads die hierdoor terug het respect van het volk kunnen verdienen, door uitgestoten racistische politiekers die hun machtsgeilheid kunnen terugwinnen, door xenofobe uniformdragers die plezier hebben in het folteren van mensen, door een selecte uit partijgeledingen van vooral één politieke partij die verkikkeren op de groepssfeer en uit gedwongen plichtvoerders. De slachtoffers zullen vooral de mensen zijn die ze viseren en mensen uit de eigen etnie en religie die ze verantwoordelijk achten voor de miserie die er was en waar zij voor zullen zorgen.
Ik zou maar snel remigreren dan...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:26   #18147
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
En jij doet echt alsof jij je verheugt op het geweld dat gaat aankomen.
Je ziet spoken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:28   #18148
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je ziet spoken.
Mooi, want er gaat helemaal niets gebeuren.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:31   #18149
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mooi, want er gaat helemaal niets gebeuren.
Nu moet je dat nog 5000 keer na elkaar herhalen, dan zal je zeker gelijk hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:31   #18150
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Toen de nazi's met hun genocideplannen begonnen waren er al menige joden die het zagen aankomen dit continent ontvlucht, zij leven nog. Als uw gemeende barbaarsheid toeslaat denk ik dat mijn goede burgerschap of goede autochtonen mij niet kunnen beschermen en het verstandigst zal dan vluchten zijn, maar tot dan wens ik racisme aan te vechten.
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 7 juli 2012 om 21:32.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:34   #18151
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Toen de nazi's met hun genocideplannen begonnen waren er al menige joden die het zagen aankomen dit continent ontvlucht, zij leven nog. Als uw gemeende barbaarsheid toeslaat denk ik dat mijn goede burgerschap of goede autochtonen mij niet kunnen beschermen en het verstandigst zal dan vluchten zijn, maar tot dan wens ik racisme aan te vechten.
De angst zit er goed in, zie ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:35   #18152
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Nu moet je dat nog 5000 keer na elkaar herhalen, dan zal je zeker gelijk hebben.
Weet ik.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:36   #18153
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Toen de nazi's met hun genocideplannen begonnen waren er al menige joden die het zagen aankomen dit continent ontvlucht, zij leven nog. Als uw gemeende barbaarsheid toeslaat denk ik dat mijn goede burgerschap of goede autochtonen mij niet kunnen beschermen en het verstandigst zal dan vluchten zijn, maar tot dan wens ik racisme aan te vechten.
Pussy, gedraag je en doe normaal.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 21:50   #18154
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Pussy, gedraag je en doe normaal.
Racisten kijken helaas niet naar je gedrag maar naar je huidskleur en afkomst. Maar ik gedraag me wel en doe ook wel normaal hoor
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 22:25   #18155
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Racisten kijken helaas niet naar je gedrag maar naar je huidskleur en afkomst. Maar ik gedraag me wel en doe ook wel normaal hoor
Gedrag, zeg je...













__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 22:41   #18156
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Ik sta niet op die foto's, en ja ik gedraag me wel, ook al ben ik van moslim ouders, doe niet mee met die mannen, kan je niet vatten hé demper .
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 22:42   #18157
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik sta niet op die foto's, en ja ik gedraag me wel, ook al ben ik van moslim ouders, doe niet mee met die mannen, kan je niet vatten hé demper .
Jij bent dan ook de uitzondering op de regel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2012, 23:32   #18158
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik sta niet op die foto's
Maar je broeders wel.
Je religie ook.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.

Laatst gewijzigd door Demper : 7 juli 2012 om 23:33.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 00:14   #18159
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Zij/hij schrijft duidelijk "tussen de honderden allochtonen", mij kan je niet wijs maken dat kwantum het over blanke allochtonen heeft!
jongeske aub! zoek de witgestreepte blauwen er eerst eens vantussen aub.

Het huidskleur racisme argument is gestopt eind TWINTIGSTE eeuw! en was al gestopt midden twintigste eeuw.

Hoeveel decennia lang moeten we de kolonisatie nog als excuus gebruiken? Vierhonderd jaren? eeuwen? decennia?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 juli 2012 om 00:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 00:17   #18160
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Al die vreemdelingen/allochtonen, al dan niet moslim, die gaan werken en bijdragen aan de economie en de welvaart, die een goede relatie hebben met hun andere buren en hen zelfs helpen, ik ken er veel die hun autochtone bejaarde buur de gras afdoen voor niks, die tijdens hun feestelijkheden ook hun andere buren trakteren, die in de sportclubs in fairplay met elkaar omgaan, die zich sociaal en politiek engageren, die de schoolfeest mee organiseren, die anderen van de eigen cultuur/geloof wel durven te berispen als ze verkeerd doen, die meegeholpen hebben menige misdaadsgevallen op te lossen, die hun autochtone buur uit een brandende huis hebben gered,.... zijn dat nu geen goede mensen als zij een andere kleur hebben of moslim zijn? Please hé.
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
o danku danku danku
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be