![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1802 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb tamelijk veel mensen ontmoet en lang niet altijd de onsympathieksten, die in aanleg vatbaar zijn voor IEDER type verslaving. Het klinkt misschien hard dat ik voor dit verschijnsel geen enkel begrip kan opbrengen, hooguit (voorwaardelijke) bezorgdheid om het welzijn van de personen in kwestie. Survival of the fittest ....
![]() |
![]() |
#1804 |
|
![]() Graag iets nauwkeuriger lezen; ja , ik weet uit ervaring dat cannabis op dit punt onverschillig maakt.
![]() |
#1805 |
|
![]() Ja en knipogen door er 1 te openen ...
![]() |
#1806 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
|
![]()
![]() |
#1808 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik het de mensen niet zeggen zouden ze het niet weten van me, want ze merken het niet. Maar hier zitten enkele criticasters op dit forum die nooit wiet van kortbij gezien hebben, maar blijkbaar er alles van afweten. Ja, ze geven je elke negatieve link door die ze op het net vinden. Waarom? Ik weet het niet. Over alcohol hebben ze natuurlijk een totaal andere mening, want waarschijnlijk drinken zelf wel eens een glaasje. Ook ik vind dat uiterst vreemd gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Feit is MaGNiFiCaT dat jij in dit topic gelijk hebt maar je kan het ze niet aan hun (beetje) verstand brengen. Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 27 december 2008 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
|
![]() Klinkt zoals wiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Pleiten voor een verbod voor softdrugs, omdat ze je volgens Magni naar harddrugs kunnen sturen, maar tegelijkertijd zwijgen over de legale harddrug alcohol, waar talloze mensen (en ook jeugd) aan verslaafd zijn is ook niet echt samenhangend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldt trouwens voor alle drugs, dus ook de legale. Denk maar aan de al te gretige drinkebroer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans getuigt het van realisme, van "met zijn beide voeten op de grond te blijven". Enkele voorbeelden van dergelijke onsamenhangendheid, die toch onvermijdelijke realiteit zijn en blijven: - we zijn nu bezig om 1 mio € samen te rapen om één kind te redden; voor heel wat kinderen in ontwikkelingslanden volstaan 3 gewone €'s om een dodelijke ziekte te overwinnen .... - we besteden miljoenen '€s aan aids-onderzoek en -preventie voor "enkele" mensen, maar een gewone verkoudheid die wel "iedereen in Vlaanderen geregeld overkomt", kan men niet eens voorkomen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |