![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad, ik denk dat veel mensen genoeg binnen te krijgen van het gekakel van Wilders en aanhang. Zijn aanhangers willen ergens willen bijhoren en zien in Wilders een charismatisch leider. Ik ken die haagse bluf en schollekoppen onderhand. Blaaskaken zijn het en verder niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn voorkeur gaat uit naar de PVV, nadat ik jarenlang trouw VVD heb gestemd. Politieke en maatschappelijke ontwikkelingen hebben mij van mening doen veranderen. En wat dan nog? Dat is mijn democratisch recht. De suggestie dat ik een racist ben vanwege mijn politieke voorkeur, werp ik verre van mij. Voor iemand die met een volbloed-Indonesische is getrouwd, getuigt deze onzinnige verdachtmaking zowel van naïveteit als van een enorme gotpse. Vindt u zelf ook niet? Voor zowel mijn vrouw als voor mij is de maat meer dan vol als het gaat om deze politieke en maatschappelijke ontwikkelingen in Nederland, die een richting uitgaan, die wij helemaal niet willen. Wij ergeren ons namelijk in toenemende mate over: - een verder verval van ons geestelijke en morele klimaat; - een verdere groei en verharding van de criminaliteit; - de toenemende onveiligheid voor de burgers op straat en in huis; - de verloedering in de grote steden, die o.a. de leefbaarheid van hele wijken aantast; - de steeds verdere ondermijning van recht en wet door bepaalde groepen in onze samenleving, maar vooral - de steeds verdergaande dwang tot 'politieke correctheid', die de vrijheid van meningsuiting aan banden dreigt te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2010 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de heersende politieke kaste in Nederland heeft het zover laten komen. Is dat niet z'on beetje als 'het gevaar' over jezelf afroepen? En nogmaals: dat moet losgezien worden van het integratiestreven. Ik hoop van ganser harte dat juist andere partijen hun plannen voor het integratiestreven ontvouwen, want tot nu toe houden zij de boot af. Waarom eigenlijk? Waarom laten de andere partijen de PVV de kastanjes uit het vuur halen? Is het gebrek aan durf of aan daadkracht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoel: zo 'Haags' is het dus ook weer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hoe denk jij als PVV'r erover om Nederlanders te heropvoeden? Vervolgens, wat vindt ervan om je handen eens in eigen boezem te steken? Ik walg ervan dat mensen ver van buiten onze landsgrenzen als allochtonen betiteld worden. Is de kleur van het Nederlands bloed anders? Als onze Nederlandse vlag begint met rood, gevolgd door wit en blauw, dan is het Nederlands geweten behoorlijk doordrenkt met bloed. Groetjes aan Wilders. Laatst gewijzigd door wauwelaer : 16 maart 2010 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die Brand (weer) is altijd paraat om (uitslaande) brand te blussen.
Laatst gewijzigd door wauwelaer : 16 maart 2010 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Groetjes aan Femke Halsema. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarmee ik dus niet wilt zeggen dat criminelen niet moeten aangepakt worden, integendeel zelf, maar met mensen in hokjes te duwen, daar is nog geen enkele goede oplossing uitgekomen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorts is het ieders goed recht zijn stem te verlenen aan elke politicus die hij verkiest. Dat mag hem/haar nooit persoonlijk nagedragen worden, daarvoor zijn de vólgende verkiezingen bedoeld.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 17 maart 2010 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vrijheid in Nederland, die tijd is over. Vrijheid zoals Napoleon het beoogde, heet nu vrije markt economie en bewegingsvrijheid. Vrijheid wil nog niet zeggen, dat je zomaar zonder pardon mag stelen, moorden plegen, euthanasie mag toepassen en som maar op. De ideologie van de jaren 60 behoren tot het verleden. Voorschriften zijn er om het gedrag aan banden te leggen. Als mensen aanwijzingen (op) en Regelgeving verwerpen, heeft vrijheid geen betekenis. Dus laat de rode kleur van de Nederlandse in deze kontekst maar wapperen. Vrijheid is dood, lang leve de vrijheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ook (zelfs?) mijn vrouw ergert zich mateloos aan het onaangepaste, eigenwijze gedrag van, vooral, fanatieke moslimallochtonen, die hardnekkig en haast demonstratief op het werk hoofddoekjes willen dragen. Ik zal je een voorbeeldje uit de praktijk geven. Mijn echtgenote werkt in de particuliere dienstverlening. In die hoedanigheid heeft zij te maken met een vrij nukkige huismeester, die de afgelopen week nogal bot het volgende had opgemerkt: "Kom jij niet uit Indonesië, het gootste moslimland ter wereld?" Waarop mijn vrouw snedig antwoordde: "Dat klopt, maar ik ben wel christen, net als u, waarschijnlijk!" De kribbige woordenwisseling laat hier in alle eenvoud zien waarom het in deze hele discussie gaat, namelijk de niet-geringe en groeiende afkeer bij veel Nederlanders van het abjecte islamitische geloof. Mijn vrouw heeft in Indonesië dertig jaar lang de onverholen haat van de moslims zowat aan den lijve mogen ervaren: - molovcocktails die naar de kerkdeur werden gegooid; - het 'zoenverbod' de 'zedenpolitie' die in Indonesië zijn ingevoerd; - de 'sharia' die in landelijke gebieden op Java al praktijk is, ondanks de grondwet van Indonesië die scheiding van kerk en staat garandeert! |
|
![]() |
![]() |