![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is meer dan een ietsie hogere kans op kanker.
![]() |
![]() |
#1804 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 maart 2011 om 01:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk eens de beschavingsziekten in het westen. Massaal veel kankers, astma, alzheimers,...Het zou jammer zijn dat die 'ontwikkelde' mens dat normaal zou beginnen vinden. De band met milieu en voeding moet duidelijker gemaakt worden, dan zou de bevolking eisen dat gevaarlijke energievormen zoals kernenergie en bepaalde chemische industrieën aangepakt zouden worden. Nu regeert het geld, het korte termijndenken, en het gebrek aan inzicht jammer genoeg. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 maart 2011 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zou eerder zeggen dat de consumptiedrang van de mens regeert, en niet zozeer het geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, de doden van Chernobyl komen NIET van "individueel bewezen gevallen", maar van berekeningen van hoeveel het er zouden moeten zijn gezien de ontvangen dosissen. Citaat:
Trouwens, zoals we in Fukushima zien, is zo een nucleair ongeluk "traag". Je hebt weken tijd om gaan te lopen. Als je dus Antwerpen ontruimt, wil dat zeggen dat je maar weinig slachtoffers hebt. Je hebt enkel (grote) materiele schade: een lege stad. Citaat:
En van die die het niet kunnen, daarvan zal 1.5% dus sterven aan het ongeluk. Ik vind dat zo erg niet. Ik vind inderdaad wel dat men dat moet overwegen als men kernenergie wil gebruiken, maar ik vind dat dus best aanvaardbaar. Ik woon in Grenoble. Als het hier verkeerd gaat, dan zal ik wel ergens anders een plek vinden om te leven. In Frankrijk, of in Duitsland, of in Australie. Ik ben niet zo gebonden aan een stukje land.
![]() |
![]() |
#1809 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zie je nu zelf niet wat voor een belachelijke zever dat je hier uit je botten slaagt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij nog redenen indenken waarom Antwerpen niet meer bewoonbaar zou worden. Een heel zware overstroming. Serieus stijgen van de zeespiegel. Economisch ineenstorten. Grote contaminatie met, zeg maar, kwik. Een of ander virus. En daar ga je niet VAN lopen, daar ga je MEE lopen en je verspreidt het. Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 maart 2011 om 11:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld is er niet alleen voor patrickve, wat dacht je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, wat mij betreft, ja. En ik zou denken dat, wat den dinges betreft, de wereld er enkel is voor den dinges, nee ?
![]() |
#1814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard verhoog je inmiddels wel het aantal mensen die er problemen van ondervinden. En systematisch een beetje hier en een beetje daar en uiteindelijk noemen ze het dan "beschaving ziekten". Wel me dunk dat beschaving er net zou moeten zijn om het omgekeerde te bewerkstelligen.
![]() |
![]() |
#1815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om maar een voorbeeld te geven: wist u dat gebruik van leidingwater een zeker kankerrisico met zich meebrengt ? De ontsmetting met hypochloriet geeft de vorming van zeer kleine hoeveelheden chloroform in leidingwater met een risico darm- en blaaskanker gevolg. Risico van 1/1000000 tot 1/100000, dus spreken we in België alleen van zo'n 10 tot 100 kankergevallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is onze wereld, uw wereld is vernieteging! Scherm volledig zetel achteruit! Enya - Wild Child & Caribbean Blue [Tropical HD] http://www.youtube.com/watch?v=q1vdI...eature=related Enya - Caribbean Blue http://www.youtube.com/watch?v=5yRgiXh2fP4 Earth Day: http://www.youtube.com/watch?v=Lj76V...eature=related Welcome to Planet Earth http://www.youtube.com/watch?v=HJV6L...eature=related EARTH - One video you NEED to see http://www.youtube.com/watch?v=thuVi...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |