![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1801 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je koopt iets, het is niet wat je verwacht, je wil het kwijt en je krijgt je geld niet terug. Ik zeg wel iets hé, niet direct veronderstellen dat het over een Tesla gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Banneling
|
![]() En dan is het eerste waar jij aan denkt het dumpen van dat "iets" in een kanaal??? Ik zou eerder opteren voor het zoeken naar een geïnteresseerde tweedehandskoper... Moesten alle mensen redeneren als jij, dan kunnen er geen schepen meer door onze kanalen varen, denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie die superdief al zitten tussen al zijn containers met auto's erin ergens in de bergen of woestijnen van Gambia of Marokko... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
Banneling
|
![]() Ik moet de eerste verzekeringsmaatschappij nog tegenkomen, die méér voor je verdwenen auto wil betalen dan de marktwaarde ervan. Ondanks al hun mooie reclameslogans. Er staan altijd wel ergens handige clausules of kleine lettertjes in hun polissen die hen naadloos dekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | |
|
![]() Citaat:
A propos, de duurste wagen die ik ooit heb gekocht om op de openbare weg te rijden was een Ford Sierra XR4i. Toen ergens 120.000 bfr. Ik heb nooit nog een duurdere wagen aangeschaft. Dus van dat kanaal, voor mij niet echt de moeite... Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 december 2015 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Dat leidde ik af uit deze post:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hoe je eerst enkele honderden miljoenen moet investeren om vervolgens wagens van 100k te kunnen stelen en er lokale rondjes mee te draaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
Banneling
|
![]() Ah, juist! De algemene tendens van het ogenblik is: wagens aankopen en vervolgens dumpen in kanalen. De kranten staan er elke ochtend vol van! En alle binnenscheepvaart is momenteel onmogelijk geworden in België. Eerst dienen teveel wagens geruimd te worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 | |
|
![]() Citaat:
Eens opnieuw lezen en wat laten bezinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Banneling
|
![]() Laten bezinken in een kanaal, bedoel je? Djiezus! Jij volgt de huidige tendensen toch wel op een héél extreme manier, hoor...
Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 10 december 2015 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
|
![]() Citaat:
"Ik weet niet de exacte cijfers maar ik dacht eens gelezen te hebben dat meer dan 70% van diefstallen een constructie waren door de eigenaars." 70% komt toch al in de buurt van een 'tendens' - niet? Een auto gekocht en om te vermijden dat je er een hoop centen aan verliest.. En je moet het niet zo bekrompen bekijken, er kunnen toch nog andere manieren bestaan om auto's te dumpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 |
Banneling
|
![]() Tja, nu je er die (overigens erg betrouwbare) bron bij vermeldt, kan ik niet anders dan toegeven. Eigenaars dumpen dus inderdaad blijkbaar massaal hun wagens in kanalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 |
Banneling
|
![]() Ik zie ze al rondrijden, die gestolen Tesla's, met een zichzelf ontrollende verlengkabel uit hun raam om die jammer te voeden... Misschien kun je dan ineens die verlengkabel gebruiken om de auto bij te laden terwijl hij rijdt? Dan heb je ineens een model met een oneindig bereik. Weg met de range anxiety!
|
![]() |
![]() |