![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer triestig en laag inderdaad.
![]() |
#1802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vernomen dat een familielid er hoogstwaarschijnlijk ook mee zit. Hij is nog jong, dus hopelijk valt het mee. Zit nu opgesloten met vrouw en kinderen.
![]() |
#1803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Hun gedrag hier tiens, wat anders?
![]() |
![]() |
#1804 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alles wat hij dus tot voor kort zei, al die 'inspanningen' om het virus te stoppen waren dus gore leugens? Kan de KU Leuven z'n academische titels afnemen? Hij is die niet waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren ook beelden gezien van de Spring Break in de US. Het zijn dergelijke debielen die het verzieken.
![]() |
![]() |
#1807 |
Banneling
|
![]() https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...ujG?li=BBoPOOe
Nog zoiets, terwijl ze hier al van 9 maart op slot zijn. Waar zijn ze mee bezig in Nederland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dpg heeft de doorsnee ***** bij zijn (in dit geval jouw) pitje! ![]()
![]() |
![]() |
#1809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederland loopt 2 weken achter op België. Zo heeft het ook geen zin.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'Moraalridder' is dan ook zijn middle name... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onvoorstelbaar dus dat men maatregelen vraagt om dat te stoppen. Gisteren nog beelden gezien uit Berlijn waar de parken vol volk zitten, of die snullen die zich gisteren nog snel voor 12 uur wensten te zien en dan maar afscheid namen met een "ellebogengroet" terwijl ze eerst samen zaten. Mensdom inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag deze link toevoegen van onze collega secretaris- generaal Universalia samen met de tussenkomst van RASPOUTINE die wel belangrijk is om de draad te volgen van de verspreiding van het CORINAVIRUS, namelijk in de lucht.
![]() ![]() De verklaring van de Chinese minister van buitenlandse zaken die beweerd dat het in China is ingevoerd door de USA –als dit geen ‘fake nieuws’ is, is dit op zijn minst angstaanjagend. Daar aan bijgevoegd dat men nu begint te stellen dat het CORINAVIRUS ook al in de lucht zou zijn, dat is het einde of niet? https://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo Moest dit kloppen en dat daarom sommige landen de “immuun” theorie zijn gaan toepassen zou dit een bevestiging zijn dat wij niet alles weten. https://forum.politics.be/showthread.php?t=252451 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als wetenschap en gezondheid ondergeschikt gemaakt worden aan het economisch belang van de rijken, dan is dat corporate fascisme, pur sang. Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 19 maart 2020 om 10:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 19 maart 2020 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat de 1,5m afstand een uit de lucht geplukt getal is, en wellicht meer gemotiveerd door praktische overwegingen dan wetenschappelijke. Research uit China lijkt immers te tonen dat er mensen op een grotere afstand werden besmet, maar ja, je moet er natuurlijk een getal er op plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Minister
|
![]() Kijk, als organisaties die het internationaal vliegverkeer regelen, zoals Eurocontrol hier bij ons en in Eindhoven, hun verantwoordelijkheid niet willen nemen, dan kan het natuurlijk ook op deze manier:
Coronavrees in Ecuador: politie blokkeert in allerijl landingsbaan, KLM-piloten moeten uitwijken naar andere luchthaven Gestrande toeristen terughalen in één ding, maar op welke datum werden die daar naartoe gebracht? Vlogen de toestellen van KLM die moesten uitwijken leeg naar ginder? Vragen, vragen Laatst gewijzigd door discuz : 19 maart 2020 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb contact gehad, ten eerste met onze huisarts, ten tweede met de mensen van info-coronavirus.be om hen heel de situatie uit te leggen. Ook met de politie van repectievelijk mijn woonplaats en die van mijn ouders. Het verdict was dat ze hier eigenlijk beter af zijn dan dat thuis het geval zou zijn. Plezieruitstapje is nu ook niet het juiste woord want we zaten hier al een week toen ze de eerste maatregelen hadden genomen. Ttz, resto's & cafés die moesten sluiten. Ook hier hebben we overleg gehad met wat we het beste konden doen. Zelfs voor ons vertrek, voor de eerste maatregelen er waren, had ik dit ook al besproken met de huisarts. En weet je wat ? We blijven hier nu zelfs nog een weekje langer op de koop toe. Ik zelf als mantelzorger mag me nagenoeg vrij verplaatsen, maar ook ik zorg er voor dat ik met zo min mogelijk mensen in contact kom. Handen wassen voor elk contact etc.... Ik kom dus maw nagenoeg alleen maar met andere mensen in contact bij de afhaling van het eten dat we nu moeten nuttigen op onze kamer en dat zijn steeds dezelfde mensen en dit gebeurd op een strikt veilige manier. Veel veiliger dan dat je naar bvb een winkel zou moeten gaan. Goed voor mij, goed voor mijn ouders die nu met niemand in contact komen. Bovendien kunnen mijn ouders hier ook wat op de dijk wandelen, in de gezonde lucht, iets wat thuis iets heel anders zou geweest zijn. Buurman heeft en zware verkoudheid en dat zou mss wel eens... Buurvrouw staat beroepsmatig in contact met risicomensen, etc... En hotels blijven momenteel nog open in België. Op hotel gaan mag dus blijkbaar nog.
![]() |
![]() |
#1818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijf in uw kot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1820 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag in de krant dat "hij andere plannen had met de schoolgaande jeugd". Wat een mediageile narcist.
![]() |