![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De globalistische denktank van Klaus Schwab, het World Economic Forum (WEF), en de Davos-elites hebben in een nieuwe video hun plannen voor de toekomst gepresenteerd. Tot 2024 blijft alles zoals het is: lockdowns, vaccinaties en reisbeperkingen.
Het WEF werkt momenteel aan een project dat autoriteiten in staat stelt om alle bewegingen van elk individu nauwkeurig te volgen, zogenaamd zodat we weer veilig kunnen reizen. Men stuurt daarnaast steeds meer in de richting van verplichte tests, verplichte vaccinaties, toegangscontroles en afstand houden. Dit wordt ook wel ‘Corona Compliance’ genoemd. Groene pas Ondertussen werkt de Europese Unie aan een zogenoemde groene pas, een vaccinatiepaspoort, waarmee de vaccinatiestatus en testresultaten van elk individu kunnen worden afgelezen. Het is de bedoeling om reizen, maar ook bezoekjes aan restaurants, musea en winkels, te gaan koppelen aan deze groene pas. In Israël is de pas al uitgerold. De minister van Buitenlandse Zaken van Singapore, Vivian Balakrishnan, heeft spijt. “Ik heb een fout gemaakt,” zei hij. “Ik heb in eerste instantie beloofd dat de gegevens alleen zouden worden gebruikt voor bron- en contactonderzoek. Toen ik deze belofte deed, besefte ik niet dat de politie bij het onderzoeken van een misdaad om documenten kan vragen of kan verzoeken dat bepaalde informatie wordt vrijgegeven.” Big Brother Met andere woorden: ook de politie en autoriteiten hebben toegang tot deze gegevens. Balakrishnan zei dat de wet inmiddels is aangepast zodat de politie alleen in specifieke situaties toegang kan krijgen tot de gegevens. Hij benadrukte dat net zoals na 9/11 de veiligheidsmaatregelen worden aangescherpt. En dat is het nieuwe normaal! Big Brother zal ons constant in de gaten houden. “We gaan blaastesten doen, we gaan de komende jaren van alles doen,” zei Balakrishnan. Hij waarschuwde: “De geschiedenis leert ons dat als overheden eenmaal die macht hebben, ze die niet zomaar opgeven.” [Wochenblick] Zie ook zijn co auteurschap covid 19 the great reset. Wel hierzie zijn reset dus.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 april 2021 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen al dat ge-reset door is de verwachtingsgolf van vlaanderen + 65% extra faillissementen de komende maanden.
Goed bezig resetters.
![]() |
#1803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vier grote motieven voor schrijven zijn puur egoïsme, esthetisch enthousiasme, een historische aandrang en een politiek doel.
Totdat je een professionele relatie met boeken hebt, ontdek je niet hoe slecht de meerderheid ervan is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 april 2021 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die van zichzelf tank en denken noemen en dan nog wereldwijd onder de ronkende naam globalistische denktank zijn niet uit u om te helpen maar om een laars in uw gezicht te stampen.
Maar ik weet de inhoud van hun gezwets. En het kan me niet boeien.
![]() |
#1806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fieldlabevenementen.
Testen van evenementen. Dat is nieuw natuurlijk. Maar was al geregistreerd sinds 23 juni 2020. Whois ? https://www.facebook.com/10000046298...33895/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 april 2021 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze man heeft een pfizer vaccin onder de microscoop gelegd en 2000x vergroot en gefilmd.
Er zit een levend wezen in en je ziet dat heel goed. Maar wat het is weet men nog niet. In elk geval niet de facteur. Kijk en huiver. https://www.facebook.com/1166198320/...64665/?app=fbl
![]() |
#1809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.pfizer.be › nl-be › covi... Covid-19 | Pfizer.be ×******* En het leeft! Nou nou dat staat niet in hun uitleg.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 april 2021 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen levend wezen, maar hoe zou die man dat kunnen weten nietwaar? Hij zag exact wat hij geloofde te zullen vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks te brownsen excuses.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 april 2021 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anthony Hopkins vaccinatie.
Je ziet zeer duidelijk dat ze het vaccin gewoon op de grond spuiten. https://twitter.com/PoemPie_Loempie/...531789318?s=20
![]() |
#1815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer duidelijk levend organisme.
![]() |
#1816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die filmende wappie wil een levend wezen zien en dus ziet hij dat en sommige halfzachte snullen geloven het nog ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 april 2021 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Levend wezen met cellen in. Niks anders. Quantum ![]() Als je nog geen cel herkent?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 april 2021 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()