![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou je een gecontroleerde demolition willen als uw doel is om zoveel mogelijk shock en terreur te genereren?
Let me guess: Mickey en Minney Mouse zouden op dat ogenblik door de straten van New York paraderen en mochten niet gekwetst worden door het instortende WTC omdat ze een belangrijke diplomatieke rol vervullen naar de marsmannetjes toe.
![]() |
#1802 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Firestone;om de "pull it" volledig te verduidelijken;er was bewijs geleverd dat het gebouw allang ontruimd was;wat jij nu zei was dat de "pull it"staat vr:de pompiers in het gebouw uit het gebouw halen; ik vond het al heel erg onwaarschijnlijk dat brandweerlui in een brandend gebouw zouden gaan terwijl het gebouw al uren ontruimd was maar om zeker te zijn heb ik het even nagetrokken door de vraag voor te leggen aan een professional.Toeval wil dat mijn vader veiligheidschef is en een deel van zijn beroep bestaat erin brandweerlui op te leiden.Hij kan je verzekeren dat de brandweerlui nooit in dat brandend gebouw zaten als er geen mensen meer in zaten.Je argument dat Silverstein's "pull it" betekende het gebouw te ontruimen van de brandweerlui valt dus in het water. +antwoord nu eens hoe het komt dat building 7 ingestort is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
-bewijsmateriaal vernietigen -verzekeringspolis En gelieve de disneyfiguren niet meer aan te wenden om de zaak op die manier in het belachelijke te trekken. De vraag is niet waarom moest 7 plat;de vraag is:hebben ze 7 gepulld.En het antwoord is ja. Geef jij anders eens bewijs dat 7 alleen door vuur is gecollapsed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 |
Burgemeester
|
![]() Het feit dat eerst de middensectie inzakt bewijst in elk geval dat de binnenste kolommen er eerst aan gingen en dat strikt niet met de beschadigingen die de brokstukken van de twin towers zou maken in dat bewuste gebouw noch overmatige brand.
Het minste wat je kan zeggen is dat dit ronduit verdacht is. Nou ja, aan gans die 09/11 zit een verwrongen smaakje vol met openstaande vragen. En het is zeker de schuld van de overheid dat er zoveel vragen blijven openstaan en dat betekent dat ze deels informatie achterhouden en op dat moment is er mischien sprake van verdraaiing van feiten. Maar ook daar is niemand zeker van, behalve door diegene die op de hoogte zijn van de ganse affaire natuurlijk. En kijk nu hoe Galloway zich verdedigde, het minste wat je kan zeggen is dat de amerikaanse staat met twee maten en gewichten werkt. En de interpretatie daarvan leid tot speculaties die al of niet gegrond zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lex Blanca, alleen vuur heeft dat niet gedaan. Het hele WTC complex staat op 1 grote fundering. En er zijn net 2 enorme gebouwen ingestort op diezelfde fundering. Ik vind dat een goeie reden om in te storten.
![]() |
#1806 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Lex Blanca
Met alle respect, maar aan de argumenten die gebaseerd zijn op "iemand die iemand kent die weet dat" schenk ik nooit aandacht. (Heeft niets met u of met uw vader te maken. Het is een algemene regel waar ik mij principieel aan houdt. Echte argumenten zijn openbaar bekend en hoeven geen geheime bronnen.) Dat men eerst dacht dat het vuur in WTC7 te bestrijden was lijkt me een evidentie. Dat men na enkele uren vaststelde dat WTC7 structureel zodanig verzwakt was dat het niet meer te redden viel klinkt redelijk. Vandaar dat ze het gebouw hebben opgegeven. Wil je weten hoe WTC7 neer is gekomen? Wel, nog even geduld. Normaal komt heel binnenkort het NIST-verslag over WTC7 uit. Hun verslagen over WTC 1/2 werden door niemand (niet op dit forum, niet op de conspiracy-sites) op ernstige wijze in vraag gesteld. We zien dan wel voor WTC7, goed?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 mei 2005 om 19:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
|
![]() Citaat:
Welk bewijsmateriaal moest vernietigd worden? Insinueer je nu dat het geheel om verzekeringsfraude draait ipv. rond de regering die terreur wou zaaien om hun agenda door te drukken?
![]() |
![]() |
#1808 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 26 mei 2005 om 19:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom vraag je het zelf niet aan een branweerman of zo?Dan is het niet meer viavia. Ik weet hoe building 7 neergekomen is,en jij ook. Je zegt:" Dat men eerst dacht dat het vuur in WTC7 te bestrijden was lijkt me een evidentie. Dat men na enkele uren vaststelde dat WTC7 structureel zodanig verzwakt was dat het niet meer te redden viel klinkt redelijk. Vandaar dat ze het gebouw hebben opgegeven." OK,maar waar plaats je nu de "pull it" van Silverstein? En dat NIST,dat ken ik niet,maar het officiele verslag geeft toch ook geen duidende verklaring vann 7?Waarom NIST dan wel,is dat ook niet van de regering uit?zoals de 9/11 commissie?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 mei 2005 om 19:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
|
![]() Citaat:
Blijft de vraag waarom ge dat zou doen.
![]() |
![]() |
#1813 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://wtc.nist.gov/ Als je daar klaar mee bent zal het verslag over WTC 7 uit zijn, en kan je dat ook lezen. (Geen ironie bedoeld hier.)
![]() |
![]() |
#1815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, dit heeft geen zin. Jullie GELOVEN, en wij willen bewijzen. Never the twain shall meet ...
![]() |
![]() |
#1817 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal het es bekijken;al weet ik al wat er zal instaan over 7.Vuur in combinatie met debris en een boiler die binnenin ontploft is. Feit is dat als het een ander verhaal is dan de officiele versie van nu hun geloofwaardigheid toch zwaar is aangetast-ze hebben immers 4 jaar de tijd gehad om de fouten in de doofpot te manouevreren.Waarom geen onafhankelijk onderzoek(had al op 12/9 2001 moeten gebeuren)-zoals bvb met die spaceshuttle die enkele jaren terug is ontploft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja,maar wat betekent de "pull it" van Silverstein???? En waarom vallen de gebouwen die veel dichter staan niet???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan ook zelf eens proberen wat te vinden bvb door Martial Law te bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
|
![]() Citaat:
![]() |