![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1803 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
En dan zag je weer die BUB-kieslijsten met vijf man waarvan drie uit dezelfde familie, die lachwekkende uitslagen (waar ze vaak geklopt werden door kolderlijstjes), de voortdurende uitstroom van mensen naar alle kanten van het politieke spectrum en het steeds dieper terugplooien op een kringetje van vijf-zes man... Leuk geprobeerd, maar de BUB roept al drie jaar dat hun doorbraak er zit aan te komen. En momenteel zitten ze daar mijns inziens (na de recente leegloop) verder vanaf dan ooit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Banneling
|
![]() De werkelijkheid is wat de meerderheid van het volk wil en dat is niet wat jullie willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is er nog de BUB om de belangen van het volk te verdedigen. Allee, die paar 1000 man toch.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 25 juli 2006 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 |
|
![]() Nja, 13.000 man is niet 'het volk'...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag deze werkelijkheid ontkennen zoveel je wil maar dan kunnen twee andere partijen met samen een miljoen tweehonderdvijftigduizend kiezers met veel meer recht en reden de werkelijkheid van 1830 ontkennen. Ook d�*�*r heeft de bevolking immers geen enkele medezeggenschap in gehad.
![]() |
![]() |
#1810 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 25 juli 2006 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
|
![]() Pijnlijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Tsja, een avond-nacht-ochtend uitgaan met vrienden, een gratis vat opdrinken en vodden verbranden, klinkt voor u misschien enorm saai. We kunnen niet allemaal BUB'er zijn en onze dag volsteken met vergadering om te beslissen welke belachelijke stellingen we op het forum van politics gaan plaatsen.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 25 juli 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
|
![]() Ik gooi geen steen, vond het enkel pijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Banneling
|
![]() België Barst! (tot zover mijn constructieve bijdrage in de topic over de doorbraak van BUB)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1818 |
Staatssecretaris
|
![]() En ik vond zelfs dit niet constructief...
![]() |
#1819 |
Minister-President
|
![]() Terug effkes naar boven plaatsen want ik wacht nog altijd op een antwoord van Hans waarin hij aantoont dat NV-A = VB zoals hij beweert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben eigenlijk een buitenstaander in deze materie maar stel wel vast dat het vraagteken aan vlaamse kant wel stillaan vergroot.
Dat heb ik in mijn eigen land ook gezien en als dit verder zet gaat België effectief splitsen. De enige die het tij kan stoppen is Wallonië zelf door ervoor te zorgen dat daar effectief meer vooruitgang wordt geboekt. De NV-A is toch een vlaamsnationalistische partij? En alle partijen verrechtens toch wat meer? natuurlijk : schrijven dat NVA = VB is sterk overdreven. |
![]() |
![]() |