![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#1802 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ooit heb ik de wiskunde de rug toegekeerd en zocht ik een richting uit waar ik het onderwerp zo veel mogelijk kon vermijden. Limieten? Nooit gehad. Integralen en differentialen? Nope. Achteraf heb ik wiskunde altijd nogal functioneel benaderd: als ik eens iets nodig had, dan studeerde ik dat wel bij. Toch heb ik altijd spijt gehad dat ik zo weinig over het onderwerp weet, dus heb ik me altijd voorgenomen ooit het hele analyseding te doen. Bij deze dus. Ik heb er voor de veiligheid ook pre-calculus for dummies bijgekocht, want zelfs mijn basisalgebra zit ver weg. Maar de inleiding begreep ik toch al. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Heel goed boek, beschrijft hoe een de elite eenheid die o.a. bij osama binnen vielen te werk gaat in detail. Met plezier gelezen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Eco zei immers na de publicatie van 'De Da Vinci Code' dat hij het verhaal al had geschreven, beter en meer uitgebreid. Ik heb het boek van Dan Brown niet gelezen - Ik geloof Eco. ![]() Zalig boek, die Slinger ![]()
---- Laatst gewijzigd door Lamme Goedzak : 23 maart 2012 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks mis mee (behalve dat er gesugereerd wordt dat een aantal elementen echt zijn), en leuke lectuur voor aficionado's van de conspiracistische onzin. De Slinger is van een ander niveau, hij ontleedt genadeloos de hele "methodologie" van de conspiracistische onzin. De eerste 100 pagina's zijn wel moeilijk om door te geraken. Inderdaad. Ik heb de indruk dat ik veel details gemist heb. Misschien een boek om binnen vijf jaar eens te herlezen.
![]() |
![]() |
#1807 |
Burgemeester
|
![]() Liefhebbers van het genre raad ik het werk Monaldi & Sorti aan.
http://italibro.blogspot.com/2010/07/monaldi-sorti.html
![]() |
#1808 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1810 | |
|
![]() Citaat:
"De Naam van de Roos" had hetzelfde probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
|
![]() Begonnen in...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet echt aan het lezen, maar momenteel aan het raadplegen: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Gouverneur
|
![]() Ik zoek een boek, met voldoende recensies, maar ja, als ik er een vind, zijn er onvoldoende recensies
![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 30 maart 2012 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de veronderstelling dat het aan de vertaling lag heb ik de tweede keer een Franse vertaling gelezen. Ook dat bleek dus in het begin moeilijk, maar nu heb ik toch doorgezet, en had er uiteindelijk geen spijt van. Citaat:
Citaat:
Ik denk dat Eco te erudiet is voor romans, en het graag toont.
![]() |
![]() |
#1817 |
Parlementslid
|
![]() ![]()
![]() |
#1818 |
|
![]() net uit, en ik denk niet dat het nog eens ga lezen ooit...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 30 maart 2012 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonet een interview gelezen met Varg Vikernes (Burzum). Die kerel heeft, om het zacht uit te drukken, nogal 'aparte' politieke ideeën...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |