![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu ga ik pitten. Ik zal morgen verder met je spelen. Oké?
Goeienacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft de bevoegdheid aan assisen ontrokken omdat ze bang waren van een volksjury. Men steekt dat niet onder stoelen of banken hoor. Dat is geen complot of geheim. Dat is de reden en vandaar ook het verzet. Citaat:
Geloven dat de wetswijziging er "per ongeluk" kwam vlak voor het proces, getuigt van naieviteit of onwetendheid. Zij die de wet stemden ontkennen niet eens hun bedoelingen. Alleen Raf twijfelt nog... Laat me niet lachen. Zo onredelijk kan zelfs jij niet zijn. Zo onwillig daarentegen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 augustus 2007 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 |
Banneling
|
![]() Suggereer je dat je dan nu iemand anders hebt om nu mee te spelen Raf?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2007 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumentatie op het niveau van al wat je zegt ben je zelf... Dat staat in de top tien van de kleuterschool. Mijne kleine kent dat ook. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe gaat men in dit geval de politieke voorkeur (want daar gaat het natuurlijk om) van de juryleden nagaan? Politieke voorkeuren zijn niet openbaar, weet je...
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
![]() Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijs zit 'm in het feit dat ze de zaak aan assisen onttrokken.
Citaat:
Maar feit is wel dat het gebeurde werd voorspeld in het parlement met reden en al en dat het inderdaad zo werd uitgevoerd zonder daarbij de reden te ontkennen. Ik zei dat ik niet gelofde dat je zo onredelijk kon zijn, maar enkel zo onwillig om dat niet te verstaan.... Ook jij bewijst in je reactie dat je inderdaad onwillig bent door bewijzen te vragen, waar dat niet kan. Dat je zelf ook geen tegenbewijs kan leveren, schijn je blijkbaar te vergeten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 augustus 2007 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens daar moet jij je niks van aantrekken. Dat is een zaak voor de aanklager en de verdediging onder het toeziend oog van de rechter. De wet zegt nergens dat Raf het ook moet begrijpen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 augustus 2007 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is duidelijk een politiek element in deze zaak. De politieke voorkeur van de juryleden is dus wel degelijk een belangrijke factor. Een factor die onmogelijk kan nagegaan worden. Daarom is het een goede zaak dat dergelijke zaken aan de bevoegdheid van assisen onttrokken zijn.
Citaat:
Paulus heeft verordonneerd dat er voortaan niet meer gediscussieerd wordt op dit forum. Het is immers niet de bedoeling dat wij, nietige forumgangers, ons verdiepen in het hoe en waarom van zaken waar we toch niks mee te maken hebben... ![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 augustus 2007 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rest alleen nog de vraag of jij het inziet, Paulus... Ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope.
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bewijst het hier zelf door te stellen dat er mensen zijn tegen democratie en mensenrechten ! Waar haal je dat ? Wie zet er wie te kakken ? Kuifje ? Presidentvrouw Ecuador ? De klucht ? Houzee... goed vaart !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 10 augustus 2007 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |