Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2008, 15:25   #18241
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
mischien betaalde debunker?
Een smerige insinuatie laten volgen door een maakt ze niet minder smerig, hoor.

Dit soort werkelijk zielige posts toont aan hoe zwak jij inhoudelijk staat. In plaats van eens één van jouw straffe beweringen hard te maken, probeer je tevergeefs de tegenstemmen persoonlijk te discrediteren.

En dan lieg je nog dat ik "AH's" zou gebruiken!

Heel romantisch allemaal ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 mei 2008 om 15:26.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:27   #18242
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

hoppa is ze weer.

Hallo F

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:35   #18243
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
hoppa is ze weer.

Hallo F

Pin d"Ar
Haar op de negeerlijst hebben en toch altijd stiekem op "Bekijk bericht" gaan klikken. Dat is toch wel verlies van energie, niet?

Ah... maar verlies van energie is natuurlijk de manier waarop de NWO de dollar wil kelderen, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:36   #18244
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoppa is ze weer.

Hallo F

Pin d"Ar

Nee, daar ben jij weer. Jij kan het niet laten om alles en iedereen die niet meegaat in jouw wereld, van vanalles te beschuldigen zonder dat je het enigszins hard kan maken. Als je zelf niet inziet dat je daar compleet verkeerd mee bezig bent, tjah...
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:38   #18245
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een smerige insinuatie laten volgen door een maakt ze niet minder smerig, hoor.
Ik weet niet of dat zo smerig is. Enfin, misschien wel tegenover jou, maar als je contacts hebt, laat me dan eens weten hoeveel dat betaalt en of er nog vacatures zijn. Ik zou best wel betaald willen worden voor wat uiteindelijk als een hobby op het forum beschouw.

Je kan me vinden onder nick Jazeker op het paralelle internet dat het publiek niet kent en dat enkel door "de onzen" kan worden gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:41   #18246
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik weet niet of dat zo smerig is. Enfin, misschien wel tegenover jou, maar als je contacts hebt, laat me dan eens weten hoeveel dat betaalt en of er nog vacatures zijn. Ik zou best wel betaald willen worden voor wat uiteindelijk als een hobby op het forum beschouw.

Je kan me vinden onder nick Jazeker op het paralelle internet dat het publiek niet kent en dat enkel door "de onzen" kan worden gebruikt.
in k&k dus

kijk, Jazeker heeft er toch een flair voor om ook non-believer zijn enige (zij het spionnage) romantiek mee te geven
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 15:42   #18247
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Binnenkort is er een tijdelijke vacature.

Ik zal eens heel vriendelijk voor de reptiel van dienst zijn, misschien kan hij dan iets voor je regelen.

Het betaalt heel goed, en niet in dat waardeloze fiat geld dat we de schapen aansmeren. Gouden munten krijgen we.
En er is een bijkomende premie voor elke believer die je zo ver hebt gedreven dat hij je op zijn negeerlijst plaatst.
Oud 26 mei 2008, 15:46   #18248
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Binnenkort is er een tijdelijke vacature.

Ik zal eens heel vriendelijk voor de reptiel van dienst zijn, misschien kan hij dan iets voor je regelen.

Het betaalt heel goed, en niet in dat waardeloze fiat geld dat we de schapen aansmeren. Gouden munten krijgen we.
En er is een bijkomende premie voor elke believer die je zo ver hebt gedreven dat hij je op zijn negeerlijst plaatst.

kunnen we t daarover niet op een akkoordje gooien ?

ttz om Jazeker op dat lijstje te zetten hé, jou niet hoor !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 16:21   #18249
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Even terzijde; tegen fiatgeld zijn, is niet hetzelfde als 'nwo-believer' zijn...

Er zijn vanuit economische perspectief redelijk goede argumenten om tegen fiat geld te zijn, zoals kapitaalsvernietiging, werkloosheid, spaargeld en loon dat in koopkracht daalt, een netto-transfer van arm naar rijk, boom-bustcylici, ...

Maar dat terzijde;
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 16:25   #18250
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wij zeggen zelf dat angst geen goede raadgever is, maar dat bewust zijn van hetgeen gebeurd het belangrijkste is.
Vertel dat bvb. maar eens tegen de vrouwen in Calcutta die er door moslim-fundamentalisten werden van 'bewust gemaakt' dat het polio-vaccin dat zij konden krijgen in 2001 dankzij UNICEF, eigenlijk onderdeel was van een christelijke samenzwering tegen moslims.

3 keer raden wat er gebeurde?
Dankzij dat soort criminele praatjes lopen vandaag de dag nog steeds jaarlijks honderden tot duizenden kinderen in Calcutta en omgeving het polio-virus op.

Ben je dan trots op je geestesgenoten, die gelijkaardige taktieken toepassen? '

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 mei 2008 om 16:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 16:42   #18251
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

oei Parcifal, vaccins zijn foei
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 16:42   #18252
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee, daar ben jij weer. Jij kan het niet laten om alles en iedereen die niet meegaat in jouw wereld, van vanalles te beschuldigen zonder dat je het enigszins hard kan maken. Als je zelf niet inziet dat je daar compleet verkeerd mee bezig bent, tjah...

Oh heb je hem ook weer.
Maar je leest nog steeds de postinkjes niet he?
Ik zeg steeds dat NIEMAND in mijn wereld hoeft mee te gaan, dus hoef ik ook niet iemand van ALLES te beschuldigen.

Behalve P & F.

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 16:46   #18253
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Haar op de negeerlijst hebben en toch altijd stiekem op "Bekijk bericht" gaan klikken. Dat is toch wel verlies van energie, niet?

Ah... maar verlies van energie is natuurlijk de manier waarop de NWO de dollar wil kelderen, niet?

LOL

Jij leest mijn postings ook niet he?
Ze staan idd op de negeer en ik lees hun postings helemaal niet stiekum.

Maar ik zie wel steeds regeltjes verschijnen met hun naam er in, maar zonder bericht. Echt, net sprinkhanen over het forum.

Snap je het nu wel?

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 16:46   #18254
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
oei Parcifal, vaccins zijn foei

Ironisch of niet?

Trouwens in Nigeria heeft zich een simultaan scenario afgespeeld :
Citaat:
Wereldwijd was polio vrijwel uitgeroeid toen in enkele noordelijke (voornamelijk islamitische) staten van Nigeria onder druk van enkele moslimgeestelijken het vaccinatieprogramma werd gestopt omdat men de Amerikaanse leverancier ervan verdacht daarmee de moslimvrouwen onvruchtbaar te willen maken. Nader onderzoek in Nigeria en Zuid-Afrika dat deze bewering moest bevestigen liet daarvoor uiteindelijk geen bewijs zien. Momenteel (2005) komt polio weer in een aantal Afrikaanse landen voor die eerder poliovrij waren verklaard zoals Soedan, Egypte en Niger. Ook in delen van Azië wordt hier en daar nog polio aangetroffen
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 18:47   #18255
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ironisch of niet?

Trouwens in Nigeria heeft zich een simultaan scenario afgespeeld :

Vaccins zouden nooit verplicht mogen zijn. De mensen moeten zelf de keuze maken. Er zit veel te veel troep in die vaccins.

Daarnaast zijn er 2 opmerkingen bij polio die ook belangrijk zijn :

1) 99,9% van de mensen die polio krijgen merken daar niks van !! Dit maakt het trouwens heel erg moeilijk om te kijken of zo een vaccin wel werkt.
2) Heb je er al eens bij stil gestaan dat er verkeerde diagnoses worden gesteld ? Dat men ten onrechte denkt in de gevaccineerd landen dat er dus geen polio meer kan voorkomen en dus mensen die polio hebben en naar de dokter gaan de verkeerde behandeling krijgen omdat de dokter niet eens aan polio denkt ?

Daarnaast geldt bij polio wat ook voor andere ziekten geldt ...... als je gezond bent, een goede hygiëne hebt en voldoende voedsel dan is de kans dat je er ziek van wordt heel erg klein. Dit is trouwens ook iets wat men vaak "vergeet" te vermelden dat de meeste van die vaccin ziekten al op de terugweg waren nog voor er vaccins waren net vanwege de verbeterde sanitaire omstandigheden en de verbeterde voeding.
En er zijn 2 behandelingen die vrij succesvol zijn nl met magnesiumchloride of een homeopathische behandeling.

Vaccins zijn dus ook hier overbodig !! Op zijn minst moet men de keuze geven en mag men vaccins niet en nooit verplichten. Ik vind het dan ook jammer dat onze zogenaamde "democratische" regering hier vaccins wel verplicht.

Wat men ook vergeet te vermelden is dat de enige stammen van het virus die nog in omloop zijn allemaal vaccin stammen zijn en er geen natuurlijke stammen meer in omloop zijn !! Dus stoppen met vaccineren zou het virus uitroeien maw. Men houdt hier zichzelf in stand en de farma bedrijven vullen hun zakken jaar na jaar opnieuw en zowat gans de bevolking trapt in die onzin.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 18:51   #18256
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Vaccins zouden nooit verplicht mogen zijn. De mensen moeten zelf de keuze maken. Er zit veel te veel troep in die vaccins.

1) 99,9% van de mensen die polio krijgen merken daar niks van !! Dit maakt het trouwens heel erg moeilijk om te kijken of zo een vaccin wel werkt.
2) Heb je er al eens bij stil gestaan dat er verkeerde diagnoses worden gesteld ? Dat men ten onrechte denkt in de gevaccineerd landen dat er dus geen polio meer kan voorkomen en dus mensen die polio hebben en naar de dokter gaan de verkeerde behandeling krijgen omdat de dokter niet eens aan polio denkt ?

Daarnaast geldt bij polio wat ook voor andere ziekten geldt ...... als je gezond bent, een goede hygiëne hebt en voldoende voedsel dan is de kans dat je er ziek van wordt heel erg klein. Dit is trouwens ook iets wat men vaak "vergeet" te vermelden dat de meeste van die vaccin ziekten al op de terugweg waren nog voor er vaccins waren net vanwege de verbeterde sanitaire omstandigheden en de verbeterde voeding.
En er zijn 2 behandelingen die vrij succesvol zijn nl met magnesiumchloride of een homeopathische behandeling.

Vaccins zijn dus ook hier overbodig !! Op zijn minst moet men de keuze geven en mag men vaccins niet en nooit verplichten. Ik vind het dan ook jammer dat onze zogenaamde "democratische" regering hier vaccins wel verplicht.

Wat men ook vergeet te vermelden is dat de enige stammen van het virus die nog in omloop zijn allemaal vaccin stammen zijn en er geen natuurlijke stammen meer in omloop zijn !! Dus stoppen met vaccineren zou het virus uitroeien maw. Men houdt hier zichzelf in stand en de farma bedrijven vullen hun zakken jaar na jaar opnieuw en zowat gans de bevolking trapt in die onzin.
Heel goed gezegd!

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 19:21   #18257
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht

Daar heb je volledig gelijk in maar het is de kudde hun eigen schuld aan éne kant ook dat ze dit blijven pikken allemaal!! Als de kudde niet wilt ontwaken dan moeten ze maar verder blijven ploeteren ook. No mercy!!

Zolang er brood en spelen zijn slaapt het gros lekker verder.

Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven.

sssssst.....

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 26 mei 2008 om 19:23.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 21:48   #18258
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Daar heb je volledig gelijk in maar het is de kudde hun eigen schuld aan éne kant ook dat ze dit blijven pikken allemaal!! Als de kudde niet wilt ontwaken dan moeten ze maar verder blijven ploeteren ook. No mercy!!

Zolang er brood en spelen zijn slaapt het gros lekker verder.

Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven.

sssssst.....

Mag toch echt hopen van niet

Pin d"Ar
Oud 26 mei 2008, 22:29   #18259
Babylonia
Parlementslid

Standaard

magnesium chloride tegen polio
zou best kunnen interessant.
is heel krachtig medicijn in geval van intern abses.
verhoogt de weerstand is te weinig aanwezig in ons voedselpakket
Ik moet nog es een potje halen.
kost drie keer niks en smaakt naar drop.
is wel laxerend...
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 04:13   #18260
Dingo
Vreemdeling

Standaard

Een NWO komt er zeker. Openbaring 13 t/m 18 legt uit waarom. Als Christus een nieuwe -herschapen- aarde voorstaat, dan is ook Satan bezig om exact zo`n zelfde doel te bereiken. Immers hij wil zich boven de Allerhoogste God (is de God én Vader van Jezus en ons) uitrichten. Omdat ook de Duivel een van oorsprong hemels wezen is, misbruikt hij Gods Evangelie om Jezus`plan te dwarsbomen en de mensheid te misleiden tot navolging van hem. Zowel Christus als Satan hebben beiden een Zegel/Merkteken dat hen de Indentiteit verschaft in aanbidding en navolging.
Openbaring 13 leert ons dat er twee "Beesten" zijn die elkaar gaan steunen, in geestelijk en burgerwetgevend opzicht. De USA is er daarmee van overtuiigd dat zij de enige ware "democratie" verkondigd, terwijl Rome beweert de "ware Evangelieverkondiger" -voor deze wereld althans, te zijn.

Jezus echter leert dat Zijn Rijk niet van deze wereld is.
Dingo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be