Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2008, 06:32   #18261
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dingo Bekijk bericht
Een NWO komt er zeker. Openbaring 13 t/m 18 legt uit waarom. Als Christus een nieuwe -herschapen- aarde voorstaat, dan is ook Satan bezig om exact zo`n zelfde doel te bereiken. Immers hij wil zich boven de Allerhoogste God (is de God én Vader van Jezus en ons) uitrichten. Omdat ook de Duivel een van oorsprong hemels wezen is, misbruikt hij Gods Evangelie om Jezus`plan te dwarsbomen en de mensheid te misleiden tot navolging van hem. Zowel Christus als Satan hebben beiden een Zegel/Merkteken dat hen de Indentiteit verschaft in aanbidding en navolging.
Openbaring 13 leert ons dat er twee "Beesten" zijn die elkaar gaan steunen, in geestelijk en burgerwetgevend opzicht. De USA is er daarmee van overtuiigd dat zij de enige ware "democratie" verkondigd, terwijl Rome beweert de "ware Evangelieverkondiger" -voor deze wereld althans, te zijn.

Jezus echter leert dat Zijn Rijk niet van deze wereld is.

my o my

gaan we weer

Jezus ,is een verzinsel van de NWO, en verwijzing naar de zon.
Zie bv de film Zeitgeist.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 06:53   #18262
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Vaccins zouden nooit verplicht mogen zijn. De mensen moeten zelf de keuze maken. Er zit veel te veel troep in die vaccins.

Daarnaast zijn er 2 opmerkingen bij polio die ook belangrijk zijn :

1) 99,9% van de mensen die polio krijgen merken daar niks van !! Dit maakt het trouwens heel erg moeilijk om te kijken of zo een vaccin wel werkt.
2) Heb je er al eens bij stil gestaan dat er verkeerde diagnoses worden gesteld ? Dat men ten onrechte denkt in de gevaccineerd landen dat er dus geen polio meer kan voorkomen en dus mensen die polio hebben en naar de dokter gaan de verkeerde behandeling krijgen omdat de dokter niet eens aan polio denkt ?

Daarnaast geldt bij polio wat ook voor andere ziekten geldt ...... als je gezond bent, een goede hygiëne hebt en voldoende voedsel dan is de kans dat je er ziek van wordt heel erg klein. Dit is trouwens ook iets wat men vaak "vergeet" te vermelden dat de meeste van die vaccin ziekten al op de terugweg waren nog voor er vaccins waren net vanwege de verbeterde sanitaire omstandigheden en de verbeterde voeding.
En er zijn 2 behandelingen die vrij succesvol zijn nl met magnesiumchloride of een homeopathische behandeling.

Vaccins zijn dus ook hier overbodig !! Op zijn minst moet men de keuze geven en mag men vaccins niet en nooit verplichten. Ik vind het dan ook jammer dat onze zogenaamde "democratische" regering hier vaccins wel verplicht.

Wat men ook vergeet te vermelden is dat de enige stammen van het virus die nog in omloop zijn allemaal vaccin stammen zijn en er geen natuurlijke stammen meer in omloop zijn !! Dus stoppen met vaccineren zou het virus uitroeien maw. Men houdt hier zichzelf in stand en de farma bedrijven vullen hun zakken jaar na jaar opnieuw en zowat gans de bevolking trapt in die onzin.
Oud 27 mei 2008, 07:34   #18263
exodus

Standaard

Interessant ivm Peak Oil.

Citaat:
Experts Push “Peak Oil” Scam to Predict $15 a Gallon Gas Prices

Infowars
May 26, 2008

Editor’s Note: The following video is a prime example of hysterical “Peak Oil” scaremongering. In fact, there is no shortage of oil — the reserves are increasing, not decreasing. Consider the following examples: In 2006, Chevron announced a huge oil discovery in the the Lower Tertiary zone of the Gulf of Mexico, described as “one of the nation’s biggest oil discoveries in decades,” and Brazil discovered giant new offshore oil fields in 2005 (expected to produce 773 million barrels of oil by 2025). Add to this BP’s discovery of new oil fields near the Shetland Islands, recent discoveries in the Timor Sea, Yemen, Tunisia, Libya, offshore Trinidad, in Pakistan, Angola, in the Ordovician Red River Strata of southeastern Saskatchewan, and elsewhere. Earlier this month, the Kurds of northern Iraq announced a major oil find, estimated at about 2 billion barrels. In the last 20 years, known reserves have doubled. Currently there are somewhere in the neighborhood of 680 billion barrels of Middle East reserve oil alone.

Add to this an “intriguing theory now permeating oil company research staffs suggests that crude oil may actually be a natural inorganic product, not a stepchild of unfathomable time and organic degradation. The theory suggests there may be huge, yet-to-be-discovered reserves of oil at depths that dwarf current world estimates,” writes Chris Bennett (see Lindsey Williams interview below). “Deeply entrenched in our culture is the belief that at some point in the relatively near future we will see the last working pump on the last functioning oil well screech and rattle, and that will be that. The end of the Age of Oil. And unless we find another source of cheap energy, the world will rapidly become a much darker and dangerous place.” It is a meticulously nurtured myth.

Peak Oil takes a page from publicly available CFR and Club of Rome strategy manuals that say global government needs to control the world population through neo-feudalism by creating artificial scarcity that will result in massive social unrest, widespread famine, and endless war. $15 a gallon gas will most certainly help this agenda along.
http://www.infowars.com/?p=2347
Oud 27 mei 2008, 07:38   #18264
exodus

Standaard

ARtikel over UNESCO, ook een NWO organisatie. De taak van UNESCO is ook om een wereldregering te vergemakkelijken.

Citaat:
The Task of Unifying the World Mind

Brent Jessop
Knowledge Driven Revolution.com
Monday, May 26, 2008

As the first Director of UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation), Sir Julian Sorell Huxley (1887-1975) wrote a paper entitled UNESCO Its Purpose and Its Philosophy (1946) [1] in which he outlined his vision for the newly created international organisation (which grew out of the League of Nations' Institute of Intellectual Co-operation). According to Huxley, the guiding philosophy of UNESCO should be what he termed, World Evolutionary Humanism. The previous article in this series described this philosophy and its relation to eugenics. This article will outline the purpose of UNESCO, which is to mentally prepare the world for global political unification under a single world government. It will also introduce the broad reach of tools and techniques at UNESCO's disposal under the banners of Education, Science and Culture.

Julian Huxley, an evolutionary biologist, humanist, and ardent internationalist held many titles including: Secretary of the Zoological Society of London (1935-42), first president of the British Humanist Association (1963), Vice-President (1937-44) and President (1959-62) of the British Eugenics Society. He was also a founding member of the World Wild Life Fund, coined the term "transhumanism" (as a means of disguising eugenics) and gave two Galton memorial lectures (1936, 1962). Huxley also received many awards including the Darwin Medal of the Royal Society (1956), UNESCO's Kalinga Prize (1953) and the Special Award of the Lasker Foundation in the category Planned Parenthood - World Population (1959) to name but a few. He is also the Grandson of Thomas Huxley (Darwin's Bulldog) and brother of author Aldous Huxley.

(Article continues below)

Facilitating World Government

From UNESCO Its Purpose and Its Philosophy:

[Italicised text is original emphasis and bolded text is added by author.]

"In general, Unesco must constantly be testing its policies against the touchstone of evolutionary progress. A central conflict of our times is that between nationalism and internationalism, between the concept of many national sovereignties and one world sovereignty. Here the evolutionary touchstone gives an unequivocal answer. The key to man's advance, the distinctive method which has made evolutionary progress in the human sector so much more rapid than in the biological and has given it higher and more satisfying goals, is the fact of cumulative tradition, the existence of a common pool of ideas which is self-perpetuating and itself capable of evolving. And this fact has had the immediate consequence of making the type of social organisation the main factor in human progress or at least its limiting framework.

Two obvious corollaries follow. First, that the more united man's tradition becomes, the more rapid will be the possibility of progress: several separate or competing or even mutually hostile pools of tradition cannot possibly be so efficient as a single pool common to all mankind. And secondly, that the best and only certain way of securing this will be through political unification. As history shows, unifying ideas can exert an effect across national boundaries. But, as history makes equally evident, that effect is a partial one and never wholly offsets the opportunities for conflict provided by the existence of separate sovereign political units.
http://www.prisonplanet.com/articles...b_Unifying.htm
Oud 27 mei 2008, 08:34   #18265
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Pindar, Exodus

Hebben jullie een job?
Hebben jullie een diploma gehaald?

...hebben jullie ENIGE BASIS om beweringen te doen over het uitroeien van polio?
Oud 27 mei 2008, 08:47   #18266
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Pindar, Exodus

Hebben jullie een job?
Hebben jullie een diploma gehaald?

...hebben jullie ENIGE BASIS om beweringen te doen over het uitroeien van polio?
Ik heb geen uitspraken gedaan over het uitroeien van polio.

En ja ik heb een job en een diploma, maar wat doet dat er toe? Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te kunnen inzien dat de NWO er is. Het is niet alleen een intellectueel begrip maar ook een hollistisch begrip.
Oud 27 mei 2008, 08:55   #18267
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik heb geen uitspraken gedaan over het uitroeien van polio.

En ja ik heb een job en een diploma, maar wat doet dat er toe? Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te kunnen inzien dat de NWO er is. Het is niet alleen een intellectueel begrip maar ook een hollistisch begrip.
Juist, als je erg gestudeerd hebt is het minder goed te zien, dat wel.

Pin d"Ar
Oud 27 mei 2008, 09:42   #18268
Sodomis
Gouverneur

Standaard

De "conspiracy" is dus een kwestie van "geloof"...

Als je gestudeerd hebt is het dus moeilijker om zomaar "te geloven".
No shit!

Wat is er nu het gemakkelijkst te "geloven"...
Dat de 3/4 van de wereldbevolking onder de macht van buitenaardse reptielen staat...

Of dat een gering aantal goedgelovige zielen zich dit verhaal laten aanpraten door gewiekste boekenverkopers ?* la David ("Ik ben de Messias") Icke?

Occam's Razor effe toepassen:
Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven in buitenaarde reptielen?

Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven dat boekenverkopers ons een oor proberen aannaaien?

Mijn antwoord op het laatste = 0
Oud 27 mei 2008, 09:59   #18269
exodus

Standaard

Citaat:

No shit!

Dat de 3/4 van de wereldbevolking onder de macht van buitenaardse reptielen staat...

Of dat een gering aantal goedgelovige zielen zich dit verhaal laten aanpraten door gewiekste boekenverkopers ?* la David ("Ik ben de Messias") Icke?

Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven in buitenaarde reptielen?

Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven dat boekenverkopers ons een oor proberen aannaaien?

Je staart je blind op de reptielen. De reptielen zijn maar een extentie, die door een kleinder deel aangehangen wordt van het totaal die in de NWO geloven, zowel voor onderzoekers zoals Icke als niet onderzoekers.

De NWO omvat wel wat meer dan reptielen, en kan ook als puur politieke samenzwering bekeken worden zonder ooit van reptielen te spreken en door de conspirators gewoon als mensen te beschouwen. Door het enkel als een politieke samenzwering te bekijken mis je natuurlijk wel een deel.
Oud 27 mei 2008, 10:00   #18270
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

No shit!

Nou , je snapt er idd niks van.En het gaat zeker niet over 'geloven'

O ja en Occam hebben we ook al paar keer voorbij zien komen, lees je dat niet of zo?

Maar ja,

Pin d"Ar
Oud 27 mei 2008, 10:58   #18271
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Coca-Cola verwijdert bewaarmiddel dat DNA-schade kan veroorzaken.

Coca-Cola, 's werelds grootste producent van frisdranken, wil een additief uit die dranken verwijderen dat kan leiden tot hyperactiviteit en dat schade kan toebrengen aan het DNA, zo schrijft de Independent on Sunday. Dat geldt niet voor alle producten, maar een drank als Coke light zal het bewaarmiddel natrium benzoaat niet langer bevatten.

Hyperactief door E211
Natrium benzoaat, beter bekend als E211, komt in natuurlijke vorm voor in verschillende vruchten, maar wordt in een veel hogere concentratie ook gebruikt om te beletten dat bruisende drankjes gaan 'beschimmelen'. Vorig jaar waarschuwde een Britse scheikundige, professor Peter Piper, al dat E211 in gist bepaalde celfuncties kon uitschakelen en hetzelfde effect zou kunnen hebben op mensen. Daarnaast werd natrium benzoaat ook opgenomen in de lijst met E-additieven waarvan medisch onderzoek aantoonde dat ze hyperactitivteit in de hand werkten.

Coke Light
Coca-Cola liet nu weten natrium benzoaat te hebben verwijderd uit wat in Amerika Diet Coke en hier Coke Light heet - waaraan wel werd toegevoegd dat de firma zelf geen onderzoek had laten verrichten naar de eventuele neveneffecten van E211- en beloofde "ernaar te streven het gebruik van natrium benzoaat stop te zetten waar dat technisch mogelijk is".

Fanta en Dr. Pepper
Dat geldt echter (nog) niet voor drankjes zoals Fanta en dr. Pepper, zo werd duidelijk gemaakt. Ook concurrerende dranken met een hoog zuurgehalte zoals Irn-Bru of Pepsi Max of Lo-ucozade gaan nog altijd over de toonbank met E211 erin. (belga/lb)
25/05/08 13u14

Bron;hln.be
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 10:59   #18272
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Wa wil je nu eigenlijk zeggen Pindar?

"Ik snap er niets van & het gaat niet over geloven...."

Over WTF gaat het dan wel?
Je probeert Occam's razor te ontkrachten, maar "gezond verstand" valt gewoon niet te ontkrachten!

Geloof je dat de zoon van God gestorven is aan het kruis?
Als iemand dat gelooft aanvaard hij of zij zowiezo een aantal dogma's...
Ik weiger DAT dogma te aanvaarden, net zomin ik het dogma aanvaard dat reptielen ons besturen...

Er is namelijk voor beiden geen tastbaar bewijs...

Je beweert dat de NWO geen geloof is maar een waarheid & dat is nu juist het eeuwige liedje van priesters die mensen proberen bekeren...

Wat jij doet Pindar, is net hetzelfde... mensen bekeren tot jouw waarheid.
En blijkbaar kan het jou geen zak schelen of hierbij doden vallen of niet. (vaccins?)

Laatst gewijzigd door Sodomis : 27 mei 2008 om 11:28.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:12   #18273
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Dat "geloven" is zo'n excuus dat gebruikt wordt om toch maar niet te moeten toegeven dat je niets verkeerd ziet daarbuiten. Want als JIJ het niet ziet, dan moet het wel puur faith-based zijn, juist?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:32   #18274
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Je probeert Occam's razor te ontkrachten, maar "gezond verstand" valt gewoon niet te ontkrachten!

Ik weiger DAT dogma te aanvaarden, net zomin ik het dogma aanvaard dat reptielen ons besturen...

Je beweert dat de NWO geen geloof is maar een waarheid & dat is nu juist het eeuwige liedje van priesters die mensen proberen bekeren...

Wat jij doet Pindar, is net hetzelfde... mensen bekeren tot jouw waarheid.
En blijkbaar kan het jou geen zak schelen of hierbij doden vallen of niet. (vaccins?)
och och
Ik probeer niemand te 'bekeren' dat heb ik al duizend maal gezegd!
Ik doe het niet alleen niet ik KAN HET NIET. Je hebt het over een onmogelijkheid
Ik bied informatie aan, wat je er mee doet is jouw zaak.

En het kan me geen zak schelen of er doden vallen???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????

Mensen die mijn postings lezen die weten wel beter denk ik.

man begin eens opnieuw deze hele thread te lezen!
En kijk ook meteen effe over je dogma's heen!!

en je begrijpt er echt helemaal niets van, dat bedoel ik niet rot, dat meen ik echt!

Open your mind!

man o man

Pin d"Ar
Oud 27 mei 2008, 11:33   #18275
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat "geloven" is zo'n excuus dat gebruikt wordt om toch maar niet te moeten toegeven dat je niets verkeerd ziet daarbuiten.
Oh, maar ik zie wel "verkeerde dingen" in de wereld.
Maar in plaats van het te proberen verklaren vanuit een DOGMA of geloof,
probeer ik het te verklaren vanuit ervaringen & bewijzen die WEL TASTBAAR zijn...
En als mijn verklaring voor "verkeerde dingen" andere mensen letterlijk hun leven in gevaar brengt, hou ik liever mijn mond. UIT RESPECT voor het leven.
Oud 27 mei 2008, 11:37   #18276
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, maar ik zie wel "verkeerde dingen" in de wereld.
Maar in plaats van het te proberen verklaren vanuit een DOGMA of geloof,
probeer ik het te verklaren vanuit ervaringen & bewijzen die WEL TASTBAAR zijn...
En als mijn verklaring voor "verkeerde dingen" andere mensen letterlijk hun leven in gevaar brengt, hou ik liever mijn mond. UIT RESPECT voor het leven.
ik ook, maar ik zie het andersom, als ik mijn mond hou gaan er heel veel levens sneuvelen, dus zeg ik wel wat ik moet zeggen.UIT RESPECT voor het leven

Alleen onze meningen verschillen en dat mag hoor.

Dat heet 'vrijheid'

Geniet er van nu het nog kan

Pin d"Ar
Oud 27 mei 2008, 11:44   #18277
exodus

Standaard

Citaat:

Nogal gemakkelijk om Occams razor gelijk te stellen met gezond verstand en dan aan te nemen dat gezond verstand niet te ontkrachten valt. Dat zijn al enkele aannames die totaal niet bewezen zijn en bovendien is gezond verstand interpreteerbaar en niet wetenschappelijk.
Citaat:

Voor de reptielen zijn er slechts aanwijzingen, heb ik enkele posts terug al gegeven. Tastbaar bewijs is er niet. Je moet echter al geloven in occulte zaken of dergelijke om in reptielen te kunnen geloven. De NWO is er wel degelijk, met of zonder reptielen. Maar het is niet in te schatten dat wij werklijk een verkeerd beeld van onze realiteit hebben en wat er allemaal mogelijk is. Wat mij betreft kunnen reptielen wel, zonder daarbij namen te noemen.
Oud 27 mei 2008, 11:51   #18278
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nogal gemakkelijk om Occams razor gelijk te stellen met gezond verstand en dan aan te nemen dat gezond verstand niet te ontkrachten valt. Dat zijn al enkele aannames die totaal niet bewezen zijn en bovendien is gezond verstand interpreteerbaar en niet wetenschappelijk.

Voor de reptielen zijn er slechts aanwijzingen, heb ik enkele posts terug al gegeven. Tastbaar bewijs is er niet. Je moet echter al geloven in occulte zaken of dergelijke om in reptielen te kunnen geloven. De NWO is er wel degelijk, met of zonder reptielen. Maar het is niet in te schatten dat wij werklijk een verkeerd beeld van onze realiteit hebben en wat er allemaal mogelijk is. Wat mij betreft kunnen reptielen wel, zonder daarbij namen te noemen.
en om eerlijk te zijn, het schijnt nog veel verder te gaan dan de 'reptielen'
m.a.w. de rabbithole is deep, very very deep,

En ,zoals ik eerder gezegd heb, ik vind de reptielen erg belangrijk daar die vele 'puzzelstukjes' verklaren.
En iedereen heeft daarover recht op zijn eigen mening, maar moet je eens kijken wat er gebeurd als je een 'afwijkende mening' verkondigt!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2008 om 11:52.
Oud 27 mei 2008, 11:59   #18279
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Disinformatie verspreiden over vaccin's noem jij dus RESPECT voor het leven?

Je hebt geen diploma & bent al zeker geen geneesheer.
Maar toch twijfel je geen seconde om op zijn minst "twijfelachtige" informatie te posten. Dat dit mensen mogelijks hun leven kan kosten is voor jou geen probleem!
Hoeveel gevaccineerde mensen ken je die eraan overleden zijn?
Ik alvast geen enkele...
Maar vaccin's debunken, is voor jou LEVENS REDDEN?
Merkwaardige redenering.

Citaat:
Een pilletje? Nou, je hebt er echt nog geen meter van begrepen.
En waarmee 'we' wakker worden? Nee, JIJ wordt er niet wakker van, en dat is je goed recht. Ik heb mails gekregen van mensen die me bedankten omdat ze door mijn postings , en die van anderen , wel wakker zijn geworden.
Je bent "een priester" mijn beste...
Je haalt je bekrachtiging van je wereldbeeld uit de mensen die je bekeert hebt, wegens een gebrek aan tastbare bewijzen voor jezelf.
Telkens iemand meegaat in je onzin, zie je dit als een tastbaar bewijs voor je eigen geloof... en geeft dit je de kracht om verder te gaan.
Een vicieuse circel.

Citaat:
En hoe te onderzoeken? Heel simpel, veracht niet meteen wat ik sxchrijf, maar sta er eens open voor, ruik er aan, onderzoek het, met je verstand en intuitie o.a.
"...en laat u omarmen door het licht van de Christus"

De priester als "cerebrale narcist"...
De bekeerden als "narcistic supply"
Oud 27 mei 2008, 12:05   #18280
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
en om eerlijk te zijn, het schijnt nog veel verder te gaan dan de 'reptielen'
m.a.w. de rabbithole is deep, very very deep,
Wat bedoel je er dan precies mee?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be