![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
my o my gaan we weer Jezus ,is een verzinsel van de NWO, en verwijzing naar de zon. Zie bv de film Zeitgeist. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18263 | |
|
![]() Interessant ivm Peak Oil.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18264 | |
|
![]() ARtikel over UNESCO, ook een NWO organisatie. De taak van UNESCO is ook om een wereldregering te vergemakkelijken.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18265 |
Gouverneur
|
![]() Pindar, Exodus
Hebben jullie een job? Hebben jullie een diploma gehaald? ...hebben jullie ENIGE BASIS om beweringen te doen over het uitroeien van polio?
![]() |
#18266 | |
|
![]() Citaat:
En ja ik heb een job en een diploma, maar wat doet dat er toe? Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te kunnen inzien dat de NWO er is. Het is niet alleen een intellectueel begrip maar ook een hollistisch begrip.
![]() |
![]() |
![]() |
#18267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18268 |
Gouverneur
|
![]() De "conspiracy" is dus een kwestie van "geloof"...
Als je gestudeerd hebt is het dus moeilijker om zomaar "te geloven". No shit! Wat is er nu het gemakkelijkst te "geloven"... Dat de 3/4 van de wereldbevolking onder de macht van buitenaardse reptielen staat... Of dat een gering aantal goedgelovige zielen zich dit verhaal laten aanpraten door gewiekste boekenverkopers ?* la David ("Ik ben de Messias") Icke? Occam's Razor effe toepassen: Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven in buitenaarde reptielen? Hoeveel veranderingen in mijn wereldbeeld moet ik doorvoeren op basis van dogma's, om te geloven dat boekenverkopers ons een oor proberen aannaaien? Mijn antwoord op het laatste = 0
![]() |
#18269 | |
|
![]() Citaat:
De NWO omvat wel wat meer dan reptielen, en kan ook als puur politieke samenzwering bekeken worden zonder ooit van reptielen te spreken en door de conspirators gewoon als mensen te beschouwen. Door het enkel als een politieke samenzwering te bekijken mis je natuurlijk wel een deel.
![]() |
![]() |
![]() |
#18270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou , je snapt er idd niks van.En het gaat zeker niet over 'geloven' O ja en Occam hebben we ook al paar keer voorbij zien komen, lees je dat niet of zo? Maar ja, Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18271 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Coca-Cola verwijdert bewaarmiddel dat DNA-schade kan veroorzaken.
Coca-Cola, 's werelds grootste producent van frisdranken, wil een additief uit die dranken verwijderen dat kan leiden tot hyperactiviteit en dat schade kan toebrengen aan het DNA, zo schrijft de Independent on Sunday. Dat geldt niet voor alle producten, maar een drank als Coke light zal het bewaarmiddel natrium benzoaat niet langer bevatten. Hyperactief door E211 Natrium benzoaat, beter bekend als E211, komt in natuurlijke vorm voor in verschillende vruchten, maar wordt in een veel hogere concentratie ook gebruikt om te beletten dat bruisende drankjes gaan 'beschimmelen'. Vorig jaar waarschuwde een Britse scheikundige, professor Peter Piper, al dat E211 in gist bepaalde celfuncties kon uitschakelen en hetzelfde effect zou kunnen hebben op mensen. Daarnaast werd natrium benzoaat ook opgenomen in de lijst met E-additieven waarvan medisch onderzoek aantoonde dat ze hyperactitivteit in de hand werkten. Coke Light Coca-Cola liet nu weten natrium benzoaat te hebben verwijderd uit wat in Amerika Diet Coke en hier Coke Light heet - waaraan wel werd toegevoegd dat de firma zelf geen onderzoek had laten verrichten naar de eventuele neveneffecten van E211- en beloofde "ernaar te streven het gebruik van natrium benzoaat stop te zetten waar dat technisch mogelijk is". Fanta en Dr. Pepper Dat geldt echter (nog) niet voor drankjes zoals Fanta en dr. Pepper, zo werd duidelijk gemaakt. Ook concurrerende dranken met een hoog zuurgehalte zoals Irn-Bru of Pepsi Max of Lo-ucozade gaan nog altijd over de toonbank met E211 erin. (belga/lb) 25/05/08 13u14 Bron;hln.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#18272 |
Gouverneur
|
![]() Wa wil je nu eigenlijk zeggen Pindar?
"Ik snap er niets van & het gaat niet over geloven...." Over WTF gaat het dan wel? Je probeert Occam's razor te ontkrachten, maar "gezond verstand" valt gewoon niet te ontkrachten! Geloof je dat de zoon van God gestorven is aan het kruis? Als iemand dat gelooft aanvaard hij of zij zowiezo een aantal dogma's... Ik weiger DAT dogma te aanvaarden, net zomin ik het dogma aanvaard dat reptielen ons besturen... Er is namelijk voor beiden geen tastbaar bewijs... Je beweert dat de NWO geen geloof is maar een waarheid & dat is nu juist het eeuwige liedje van priesters die mensen proberen bekeren... Wat jij doet Pindar, is net hetzelfde... mensen bekeren tot jouw waarheid. En blijkbaar kan het jou geen zak schelen of hierbij doden vallen of niet. (vaccins?)
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 27 mei 2008 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18273 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat "geloven" is zo'n excuus dat gebruikt wordt om toch maar niet te moeten toegeven dat je niets verkeerd ziet daarbuiten. Want als JIJ het niet ziet, dan moet het wel puur faith-based zijn, juist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik probeer niemand te 'bekeren' dat heb ik al duizend maal gezegd! Ik doe het niet alleen niet ik KAN HET NIET. Je hebt het over een onmogelijkheid Ik bied informatie aan, wat je er mee doet is jouw zaak. En het kan me geen zak schelen of er doden vallen???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????? Mensen die mijn postings lezen die weten wel beter denk ik. man begin eens opnieuw deze hele thread te lezen! En kijk ook meteen effe over je dogma's heen!! en je begrijpt er echt helemaal niets van, dat bedoel ik niet rot, dat meen ik echt! Open your mind! man o man Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18275 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar in plaats van het te proberen verklaren vanuit een DOGMA of geloof, probeer ik het te verklaren vanuit ervaringen & bewijzen die WEL TASTBAAR zijn... En als mijn verklaring voor "verkeerde dingen" andere mensen letterlijk hun leven in gevaar brengt, hou ik liever mijn mond. UIT RESPECT voor het leven.
![]() |
![]() |
#18276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen onze meningen verschillen en dat mag hoor. Dat heet 'vrijheid' Geniet er van nu het nog kan ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18277 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
m.a.w. de rabbithole is deep, very very deep, En ,zoals ik eerder gezegd heb, ik vind de reptielen erg belangrijk daar die vele 'puzzelstukjes' verklaren. En iedereen heeft daarover recht op zijn eigen mening, maar moet je eens kijken wat er gebeurd als je een 'afwijkende mening' verkondigt! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2008 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18279 | ||
Gouverneur
|
![]() Disinformatie verspreiden over vaccin's noem jij dus RESPECT voor het leven?
![]() Je hebt geen diploma & bent al zeker geen geneesheer. Maar toch twijfel je geen seconde om op zijn minst "twijfelachtige" informatie te posten. Dat dit mensen mogelijks hun leven kan kosten is voor jou geen probleem! Hoeveel gevaccineerde mensen ken je die eraan overleden zijn? Ik alvast geen enkele... Maar vaccin's debunken, is voor jou LEVENS REDDEN? Merkwaardige redenering. Citaat:
Je haalt je bekrachtiging van je wereldbeeld uit de mensen die je bekeert hebt, wegens een gebrek aan tastbare bewijzen voor jezelf. Telkens iemand meegaat in je onzin, zie je dit als een tastbaar bewijs voor je eigen geloof... en geeft dit je de kracht om verder te gaan. Een vicieuse circel. Citaat:
De priester als "cerebrale narcist"... De bekeerden als "narcistic supply"
![]() |
![]() |
#18280 |
|
![]() Wat bedoel je er dan precies mee?
![]() |