![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ontken je dat? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18322 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier verschillen we dus van mening ... . Ze gaan die "aliens" zeker gebruiken, maar nu nog niet. Ze gaan die nooit gebruiken voor de rapture want dat zou niet werken. Ik denk dat ze hen gaan gebruiken om de rapture te verklaren door te zeggen dat de miljoenen mensen die "verdwenen" zijn op hetzelfde moment meegenomen zijn door ufo's. Aliens komen niet van "outerspace" trouwens maar van "innerspace" nl van een andere dimensie ... . Deze zogenaamde aliens zijn gevallen engelen satan en zijn clubje dus. Ik geef iedereen een goede raad en je doet ermee wat je wil, maar als je ooit problemen hebt met deze zogenaamde aliens is er maar 1 ding dat werkt om ze weg te krijgen. Ik weet enkel niet of het ook werkt voor niet-christenen, maar aangezien het demonen/duivels zijn moet je hen gewoon luidop gebieden om weg te gaan in de naam van Jezus en dan gaan ze weg. zie deze links hiervoor : http://nl.youtube.com/watch?v=f65PLtNvbbk http://nl.youtube.com/watch?v=oYxNFh2NcS4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18323 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En tegenwoordig gaat men al een stap verder, men is nu bezig met vaccins bij dieren. Het ziet er naar uit dat je willens nillens toch die troep gaat binnenkrijgen en dat is dus mijn probleem !! Ik wil de keuze !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18324 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18325 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De NWO zal wereldwijd zijn met de anti-christ aan het hoofd ervan. Die 2 beesten zijn de valse profeet en de anti-christ. Er is veel kans dat beiden al geboren zijn trouwens. Iedereen die tijdens de laatste 7 jaar van Daniel nog op aarde is zal verplicht worden om het teken van het beest (de anti-christ) aan te nemen en wie weigert wordt gedood of zal verhongeren. Velen denken dat het de RFID chip zal zijn of een variant ervan, maar dat weten we natuurlijk niet helemaal zeker. Het goede nieuws voor christenen is dat daarna God zijn nieuwe wereoldorde zal vestigen voor eeuwig en eeuwig ! Eerst de 1000 jaar en dan komt er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Ben je nog geen christen ... er is nog tijd, maar bekeer je !! De hel is geen leuke plaats ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18326 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar gaat dit in godsnaam allemaal naartoe en dan te weten dat de kudde zich altijd maar aanpast aan wat de top allemaal doorvoert aan wetten. Gewoon geen vlees meer eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18327 |
Parlementslid
|
![]() Heel erg jammer dat je er zo over denkt pindar... want Jezus is echt en is echt wel de enige weg naar de hemel. Maar goed je hebt nog tijd om je alsnog te bekeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18328 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste , ik heb respect voor je mening. Ik heb jaren lang in jezus 'gelooft' maar ben nu van mening dat het een religie is opgezet door de illuminati om ons weg te houden van de echte kennis. Mischien kan je eens , voordat je zo zeker weet dat ie bestaat, de werken van Acharya S lezen en de film Zeitgeist bekijken. In bijna alle religies zijn de 'belangrijke' figuren , verwijzingen naar de zon. Lees anders dit werk eens: ![]() Citaat:
Die geven we weg aan Jezus en zo. Maar goed, verschil van mening mag en is goed wat mij betreft, zolang het met respect naar elkaar toe gebeurd is er geen vuiltje aan de lucht. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2008 om 17:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18329 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is er dan wel "echte kennis"? het "pindarisme"? want veel aanhangers hebt ge niet vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18330 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
sensitieve gebieden. n kunt U mij wel aanvallen , maar ik heb dat niet gedaan hoor. En heel veel kan je weten door te 'weten'. Maar dan moet je wel in je eigen grootsheid kunnen geloven. en dat is nu precies wat ze ons afgepakt hebben, nu eigenlijk eerder af hebben laten pakken, want wat steunen we toch op externe zaken zeg Als het de religie niet is , dan is het wel de wetenschap en als dat wegvalt dan weten we het niet meer. Heeft U wel eens beseft voor enorm krachtig prachtig mooi intelligent en wijs wezen U bent? at bent U echt, met enorme krachten die U heel positief voor Uzelf en anderen kan aanwenden. Tenzij U dus opgesloten bent in religie, wetenschap etc etc DAT is nl het doel van die 'instituten'! Citaat:
![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2008 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18331 | |||
Europees Commissaris
|
![]() bron? Teletijdmachine van Barabas geleend?
Citaat:
Citaat:
Wat is dat eigenlijk, plooibaarheid van tijd? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of niet meer lezen natuurlijk. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het principe 'vraag-antwoord' u niet bekend. Je raaskalt, slaat de grootste onzin uit, zonder enige bewijsvoering. Je antwoordt naast de kwestie, of geeft het advies 'ga zelf op onderzoek uit' mee. Je moet weten dat je daar niet veel mee gaat bereiken, behalve het tegenovergestelde van het vooropgestelde. Maar bon, iedereen GELOOFT wat hij wil. De ene gelooft in Buddha, de andere in kikkers. Je doet maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18334 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is allemaal maar om de mensen een bepaalde richting op te sturen en zo is dat met elke Godsdienst. Er zijn al meer oorlogen gevoerd door Godsdiensten dan dat er iets positiefs is van verder gekomen. Allemaal maar wat gelul om de mensen tegen elkaar op te zetten. Al die religies zijn in mijn ogen sektes! Maar dit is mijn mening en ik respecteer degene die er anders over denken natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18335 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dan moet ze zich wel losmaken van elk conditionering als ze hun eigen grootsheid willen zien en dat loslaten daar hebben de meeste het toch zo moeilijk mee. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 mei 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18336 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs pastiche's willen bij jullie niet lukken.
De geviseerden mogen gerust klacht indienen bij de moderatie. ![]()
![]() |
#18338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
helemaal helemaal helemaal mee eens!! Mensen hebben vaak zelf niet eens in de gaten hoe geconditioneerd ze zijn, en ik beweer ook niet er helemaal los van te zijn. Om het allemaal te kunnen 'snappen' en in te zien moet je durven loslaten. heel veel shit loslaten. Maar moet je eens kijken hoe mensen hun eigen gevangenis met hand en tand verdedigen Non taken!. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18339 | |
Banneling
|
![]() goh, ik zat er 500 naast!
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2008 om 20:59. |
|
![]() |