![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet overdrijven Jack.Met de voetjes op de grond blijven.
De cijfers van deze poll matchen de cijfers die een nationaal referendum zou produceren, indien men al het lef zou hebben er eentje te organiseren. Meer nog, in elk Westers land waar moslims neergestreken zijn, kan je je aan een uitslag in die buurt verwachten. Je hoort tot een steeds kleiner wordend clubje. Ze maken niet echt een goede indruk, zijn nergens geliefd. Hoe zou dat toch komen? Ooit jezelf al 's die vraag gesteld? Laatst gewijzigd door Vigilant : 19 april 2014 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het anti-moslim discours is politiek gezien een marginaal gegeven en alles ziet ernaar uit dat dit nog een poosje duurt. Jij weet dat ook. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2014 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo marginaal zou ik dat niet noemen. Jouw O-VLD is tegen de opheffing van het hoofddoekverbod en voor een verstrenging van de herenigingwet. Maggie moet ze buiten houden, remember? En Maggie wordt nu als boegbeeld naar voor geschoven omdat ze het VB-programma uitvoert, weliswaar met minder lawaai dan het VB. Maar Maggie doet het toch maar. Een marginaal gegeven zou ik het niet noemen, zeker niet voor jouw O-VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh wacht, was 't misschien dit wat je wou zien? Citaat:
Wel, bij deze dan; Ik ben voorstander van een absoluut verbod op onverdoofd slachten en ben dat altijd al geweest. Net zoals ik voor een absoluut verbod ben op het onverdoofd castreren van biggetjes, op kistkalveren, legbatterijen,... Los daarvan ben ik voor een onmiddellijk totaal verbod op onverdoofd slachten hoor. En je zal mij nog nooit voor iets anders hebben horen pleiten.Ik zal ook nog maar eens herhalen dat - wat mij betreft - men vandaag nog onverdoofd slachten, net zoals onverdoofd castreren en tal van andere schendingen van dierenwelzijn in onze bio-industrie, mag verbieden. Meer prioritair zijn overigens de levensomstandigheden van de dieren in de bioindustrie te verbeteren. Zo, ik heb m'n goede daad voor de hele week alweer gedaan, nu hoef ik volgende week niet (misschien zelfs nooit meer) naar m'n straatkatten die telkens naar me uitkijken als ik met voer langskom, naar 't asiel om hokken te reinigen, me bezig te houden met de poezen n hun hok, geen nieuwe baasjes voor hen proberen vinden, niet met wat hondjes uit 't asiel te gaan wandelen, ze kijken er zo naar uit, of hen wat op de speelweide te laten spelen, geen achtergelaten, verwaarloosde en mishandelde Galgos meer op te vangen, verzorgen, liefde geven, hen wat laten bekomen van de gruwelijkheden die ze hebben doorstaan, geen nieuwe baasjes meer te zoeken, zelfs geen financiële hulp meer te bieden, me niet meer inzetten voor de lokale voedselbank om te helpen voedsel in te zamelen, nooit meer handtekeningen verzamelen, flyers maken, vertalen vanuit 't Castellaans of Catalaans naar 't Nederlands/Frans/Duits/Engels/Italiaans en af te drukken, uit te delen etc. etc... Ik heb mijn deel gedaan, 't staat hier klaar en duidelijk! Nog maar 1 X; IK BEN TEGEN ELK SOORT DIERENLEED/MARTELINGEN/MISBRUIK! Oef, wat makkelijk! Al die jaren inzet mijnerzijds waren overbodig als ik toch maar Madame Edina's raad eerder had opgevolgd, was me dat allemaal bespaard gebleven. Hoe hypocriet kan iemand zijn, wat woorden op 'n forum en je bent meteen de doegoeder, mensen die zich dagdagelijks inzetten voor dieren (mijn dag telt ook maar 24 uur, gelukkig hoef ik niet te werken, heb ik geen 9 to 5 job, waarvoor ik me ook zou moeten doodschamen, ik leef nl. nìet op kosten van de staat, maar hou m'n broek zelf op) hoeven dat nooit meer te doen, enkel wat holle frasen op 'n forum en 't is oké. Maar ja, hetgeen ik doe wordt in twijfel getrokken, geminimaliseerd, enkel en alleen maar omdat ik 't hier niet neergepend heb. Makkelijk zat, ik zal 't nog 'n X neerpennen, hoef ik de rest van m'n leven niet meer om te kijken naar al die dieren waar ik me voor inzet, ingezet heb en nog ging voor inzetten. IK BEN TEGEN ELK SOORT DIERENLEED/MARTELINGEN/MISBRUIK! Wat zullen ze me missen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig schatje, ik ben nergens bang voor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je hoeft jezelf niet zo te laten intimideren door Edina, SDX. Edina's praatjes over haar gekant zijn tegen onverdoofde slachtingen, zijn totaal maar dan totaal ongeloofwaardig.
Edina kan niet verdragen dat dit thema aan bod komt.Louter omdat het moslims zijn die de barbaarse praktijk van onverdoofd slachten nog steeds blijven toepassen. Moesten het Vlaamse boeren zijn die niet anders deden, zou ze er geen enkel probleem mee hebben dat het thema in elk draad op dit forum aangesneden wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doegoeders die met 'n paar holle frasen op 'n forum de wereld gered hebben & van leer trekken tegen degenen die 't ook maar wagen om er 'n andere mening op na te houden, er vanuit gaande dat iemand die 'n grondige bloedhekel heeft aan de meest onmenselijke ideologie die ooit uit 'n mensenbrein ontsproten is, niet menswaardig k�*n zijn, niet om dieren of mensen k�*n geven, zich niet belangeloos zouden kùnnen inzetten. Wel, mijn grondige afkeer en bloedhekel aan islam is net omd�*t ik begaan ben met 't lot van mensen, die onder dat mensonwaardig juk moeten leven, dag na dag, geen andere keuze hebben. Pfuh! Zo is 't makkelijk, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh gut, in alle commotie ben ik nog vergeten circe terecht te wijzen voor haar onbeschaamdheid om 't woord 'koteletjes' hier neer te pennen.
Bij deze; Circe, ga je ergens in 'n hoekje liggen schamen omdat je dat onheilig woord hier hebt gebruikt, brrr...!
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je: Meer of minder dan 4,9 % voor de anti moslimpartij? Citaat:
Onder ''Maggie'' zijn er gewoon weer 100.000en migranten bijgekomen, waarvan 10.000en moslims. Was dat misschien het vb program? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een correct asielbeleid zou een ongebreidelde import/aangroei van maatschappelijke ballast vermijden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 april 2014 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 |
Banneling
|
![]() Het asielbeleid van De Block wordt nochtans door vriend én vijand als correct omschreven.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2014 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 |
Banneling
|
![]() Waar zijn die Afghanen naartoe? Verloren geraakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent trouwens mijn meest trouwe fan, zo erg zal het dus niet zijn. Geef maar toe, je geniet er van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En jij als belastingbetaler, mag het zootje onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |