![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 |
Minister
|
![]() Muahahahaha, was die boeing 747 totaal vergeten. Die kerel is wel hilarisch. Dat geef ik hem wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 |
Banneling
|
![]() Bezie de odds van complexe cellen. Madness ... Utter madness.
Zalige kerel ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Minister
|
![]() DNA uses 4 bit code. We use binary code. Man, wat een absolute nonsens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Banneling
|
![]() Heb je maar 1 zin uit de film kunnen halen?
Bots jij niet tegen andere zaken als je die film kijkt? De zaak is niet random, noch spontaan en de diversiteit werd kleiner. Jezus is onze redding, en de bijbel had gelijk. (in een notendop) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel moet dat dan zijn? Ik denk dat hij dat in relatie met het binaire bracht en zo op 4 bit uitkwam. Ik vroeg je trouwens achter the odds. Gezien? Is zijn vergelijking waar, is het zoveel achter elkaar de lotto winnen? Zijn ze niet afhankelijk van andere systemen wat uiteindelijk staaft dat het leven via symbioses werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ganse zijn vergelijking met digital software tov DNA loopt mank om verscheidene redenen trouwens. Citaat:
Wat hij doet is dit: de kans om de lotto te winnen is X. Persoon Y moet de lotto winnen anders wordt de lotto niet gewonnen. In realiteit nemen er heel veel mensen deel aan de lotto. Heel erg veel mensen verliezen hem maar je hebt ook winnaars ondanks dat de kans dat eender wie hem zou winnen, immens klein is. Als je zo redeneert, moet je ook geen alcoholcontrolers meer doen voor de veiligheid. De kans dat een specifiek iemand door een dronken bestuurder omver gereden wordt is verwaarloosbaar. Echter iedereen kan aangereden worden door een dronken bestuurder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
De diversiteit werd kleiner... Sure. Wsl omdat anders de 2e wet van de thermodynamica niet wordt voldaan. *zucht* Ik wil zijn link wel eens zien tussen diversiteit en thermodynamica en wat zijn gesloten systeem is waarbinnen dit zou gelden. Ik kan al even goed wachten op Godot. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 |
Banneling
|
![]() Die film is toch de waanzin voorbij?
Die kerel is geflipt en ik kan dat wel pruimen. Hoewel ik me dan achter andere films van hem helemaal niet aansluit. Is zijn uitleg over DNA dan niet correct? Wat mij vooral pakte was het religieuze aspect. Algemeen vind ik wel dat hij zijn stuff bijeen heeft. Ik heb eens gedacht een topic open te doen toegewijd aan de bijbel en Daniël erbij te halen. The prophecies. Moest het allemaal geen historische waarde hebben, en tegelijk geen futuristische waarde zou ik er niet zoveel belang aan hechten. Maar zowel in de history van de bijbel als in de toekomst is er waarde uit te putten. Het is het agenda van het leven en onze Heer. Wacht vooral op het topic tot je je gal spuit. ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 |
Banneling
|
![]() Evidente zaken zoals wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 |
Minister
|
![]() Al afhankelijk welke groep/religie/sectie:
-leeftijd van de aarde -vrouwenrechten (vrouw minderwaardig aan man) -LBGT is niet natuurlijk -moraal komt uit de bijbel en is niet onderhevig aan de samenleving -Afrikanen mogen geen condooms gebruiken van God -... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 |
Banneling
|
![]() Allemaal zaken waar moderne christenen zich niet mee inlaten.
Man en vrouw zijn hier gelijk. Laatst gewijzigd door Peche : 21 februari 2016 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit Wikipedia: Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid) 2.Avaritia (hebzucht - gierigheid) 3.Luxuria (onkuisheid - lust - wellust) 4.Invidia (nijd - jaloezie - afgunst) 5.Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht) 6.Ira (woede - toorn - wraak - gramschap ) 7.Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid, afkomstig van het Griekse "ἀκηδία" ) Als ge op die zeven zaken een beetje let om een beter mens te worden? En hieronder dan: Bovenal bemin één God. Zweer niet ijdel, vloek noch spot Heilig steeds de dag des Heren. Vader, moeder zult gij eren. Dood niet, geef geen ergernis. Doe nooit wat onkuisheid is. Vlucht het stelen en bedriegen. Ook de achterklap en ’t liegen. Wees steeds kuis in uw gemoed. En begeer nooit iemands goed. Waar is er iets mis met de moraal? Vreemd hoe mensen een creafobie ontwikkelen maar apathisch groeien wanneer onze vrijheden omzeild worden om elders oorlog te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Symboliek van de Apocalyps snappen mensen meestal voor geen reet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 |
Banneling
|
![]() Welke mensen en welke symboliek?
Wees eens genuanceerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 |
Banneling
|
![]() Welk deel bedoel je en welke symboliek huist daar dan in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 |
|
![]() Alles is symbolisch.
Moet ik nu echt met 'n kei lange tekst afkomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Banneling
|
![]() Een referentie? Openbaringen 16:12 bv. Is dat toepasbaar op vandaag en het kalifaat?
|
![]() |
![]() |