![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De forza flandria blijkt een grappig fenomeen te zijn : het Vlaams Blok laat haar brusselse lijst trekken door een franstalige.
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...kken~aa7d07ce/ En, kaproen : alweer een reden voor de onafhankelijkheid zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eert zal Vlaanderen onafhankelijk worden zonder Wallo-Brux ,pas nadien zal Brussel om aansluiting komen smeken. Daartegen moet die Brusselse lijst-trekker wel al Nederlands kunnen spreken. Ondertussen heeft de Forza Flandria ook in Schoten haar nut bewezen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 maart 2019 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan misschien de toespraak op d'Yserwaecke geven ! De Blokkers gaan dat zeker waarderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat U doen met de bussen van De Lijn die nu naar en door Brussel rijden ? Die mogen de grens niet over ![]() Het VK uit de EU halen is als uit een omelette terug een ei halen maar in het geval van onafhankelijk Vlaanderen is het uit een omelette terug een ganse kip halen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 maart 2019 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben ze hem eigenlijk aangetrokken, als hij nu niet aan die basisvereiste voldoet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zit nog in de Brusselse overgangsfase en Brussel doet nu nog niet mee met de Vlaamse onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je al een Vlaamse partij gevonden voor dit schitterend politiek idee: Brussel als Vlaamse hoofdstad promoten door alle Vlaamse instellingen uit Brussel weg te trekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal uit een roerei terug een kip tot leven moeten brengen. Volgens mij zal U daar nooit meer het einde van meemaken. Succes. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 maart 2019 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige dat de "Vlaamse" "rechtse" partijen voorlopig nog voor hebben is dat ze inzien dat ons vreemdelingen beleid verwoestend is voor ons. Dat gebruiken ze vandaag nog als slogan maar wat als ook zij er geld kunnen aan verdienen? De NVA laat zich nu reeds betalen om vreemdelingen aan verblijfsvergunningen te helpen. Wir haben es nicht gewusst heb ik nog gehoord.
![]() |
![]() |
#1836 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen of België kan mij geen barst meer schelen. In België was ik tweederangsburger. En hebben ze zich bezig gehouden met echte Vlamingen die opkwamen voor de Vlaamse zaak te kloten. En in Vlaanderen zitten de Flamins ook mee aan de tafel te schranzen en doen ze ook geen enkele stap om begaan onrecht te herstellen. Er is zelfs geen enkele intentie daartoe. Dus daar voel is mij dus ook tweederangsburger. Dus als er gekropen wordt om bij de kliek te behoren zonder enige verbetering; eerherstel of verandering dan stel ik het hierbij dat dit mijn zaak niet meer is. Als Vlaanderen dezelfde weg blijft op gaan is er niks om voor te strijden. Woorden genoeg. Maar de realiteit is hetzelfde gebleven zoals vroeger. Ik respecteer alleen nog politieke families die zouden erkennen dat de werkers voorrang genieten boven de diploma's die steeds maar overal op de kar springen als er mogelijkheden zijn. Dan moeten ze maar verder doen met die diploma's. Op den duur is gans België gediplomeerd. Met universiteitspapieren wordt werkelijk naar uw kop gegooid. Vroeger kon bijna niemand een diploma Hoger Middelbaar behalen tenzij met de nodige inzet en inspanning. Maar als ik nu de huidige gediplomeerden bezig hoor dan heb ik wel mijn serieuze twijfels. En dan baseer ik mij niet op dit forum. Ik kijk wel rond in de maatschappij. Ik weet niet hoe het in het buitenland er aan toe gaat. Maar in Vlaanderen is het echt niet bemoedigend. Ook dat is dus hetzelfde gebleven. Bovendien kun je vaststellen welke individuen naar bepaalde scholen geweest zijn. Je hoort de verschillen onmiddellijk. ![]() En over vroegere onderwijzers spreek ik zelfs niet. Wie toen te stom was om Middelbare Studies te doen ging studeren voor onderwijzer. Ik hoop dat dit nu niet meer zo is. Maar hier op dit forum vermoed ik wel dat er nog zulke idioten rond lopen. Laatst gewijzigd door werkman : 7 maart 2019 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen in Herentals.
Een Forza Flandria van N-VA, VB en CD&V ![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tals~a767f7a0/ In Herentals gaat het gemeentebestuur de portretten van koning Filip en koningin Mathilde uit de raadzaal van het administratief centrum verwijderen. Dat besliste de huidige coalitie van N-VA en CD&V na een voorstel van een raadslid van het Vlaams Belang, zo meldt de plaatselijke internetsite Netenieuws (Nnieuws) vandaag. De officiële staatsieportretten van het koningspaar worden verwijderd uit de raadzaal op voorstel van Vlaams Belang-raadslid Tom Sluyts. Die had aangegeven dat het wel een lange traditie is dat de foto van de koning en koningin in de raadzaal hangen, maar dat er “geen enkele wettelijke verplichting is” om dat te doen. De coalitie CD&V-N-VA en Vlaams Belang stemden voor. De andere fracties -sp.a, Groen en Stadslijst - waren tegen of onthielden zich." Dat is dan al enkele maanden voor de Vlaamse Onafhankelijkheid . Rappe mannen daar in Herentals. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 18 maart 2019 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Iedereen moet zich schikken naar onze Vlaamse normen en waarden. Norm 1 : toon nooit respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is die linkse op de foto?
|
![]() |
![]() |
![]() |