![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoewel je bij de ene forummer blijft zagen achter een antwoord, heb je hetgeen ik erover dacht mooi links laten liggen. Kortom; je wil er kost wat kost over discussieren, maar niet met mij. Komaan geert, doe eens een efforke. Wat is er mis met mijn gedachtegang over deze zaak? (#1761)
![]() |
![]() |
#1822 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alice Allé vooruit...kijk, cannabis versterkt zintuigelijke waarneming. Punt uit. Het " vervormt" niets maar versterkt, nog mee? Prima ! Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee. De arrogantie druipt er bovendien van af! ![]() nergens staat er iets over haar studententijd in 1954, of een ziekte ... Dat verzint ze er nu allemaal bij! Dus ik stel opnieuw de vraag: hebt gij de directie ingelicht dat ge zelf gebruiker zijt geweest van cannabis? ge kon toch zeggen dat ge het 1 keer eens in uw studententijd hebt gedaan? Hebt ge vermeld dat ge het uit medicinale redenen hebt gedaan? Of hebt ge dat per ongeluk expres verzwegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal het u vertellen waarom: tussen die hele hoop achterlijke onzin , is het de 1% meest gestoorde onzin die ik onthou. (Dat ik u eens heb moeten uitleggen dat koeien gras lekker vinden, dat heb ik ook onthouden. Gij dacht namelijk dat koeien hetzelfde smaakpallet hebben als de mens ... ) mensen zoals u moeten uit de buurt blijven van mijn kinderen. Begrepen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb een Huawei, dikke vingers, en een spellingscorrector die ik niet kan afzetten. het is een wonder dat ik niet meer materiele fouten maak. gelukkig voor u, want dan kunt gij daarover mekkeren. vergeet ook niet opnieuw te vermelden dat ik 2017 had geschreven ipv 2018! Citaat:
Kent gij mensen die tegen belastingsvermindering zijn? kent gij voorstanders van meer fietspaden, en verbergen dat ze zelf fietser zijn? Zoals alice doet? Als ge een eerlijke analogie wil maken: vergelijk met vrije wapendracht. Daar is iedereen tegen, buiten rarara, de wapenfreaks. wat is het nu? ge geeft mij eerst gelijk, en nu plots ongelijk? Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 november 2019 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | |
|
![]() Citaat:
dat doet ge niet omdat ge nobel zijt, want gij verwacht van anderen hetzelfde tegenover u. mekaar lekker over het buikje ruisen: 'ik geef u gelijk, tegen die snode geertvdb, geef jij mij ook gelijk? wij samen hand in hand ![]() ik vind dat zo zielig! Ik zit hier 6 jaar op het forum, en nooit komt dat bij mij op om bondgenoten te zoeken! ![]() waarom zou ik, ik kom hier niet om gelijkgezinden te vinden, maar om te discussieren met mensen met een ANDERE mening! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan nog: als die Huawei-spellingscorrector van Colorado Australië maakt zou ik er precies eens mee terug naar de winkel gaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat lig jij dan te mekkeren over 'verbergen'? Al eens aan gedacht dat Alice misschien een Huawei heeft? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar jij nu dan weer dat kleutergekrijs van buikje wrijven, ploegmaten, geloofsgenoten ed. vandaan haalt mag Joost weten. Ik gaf gewoon mijn mening en hetgeen ik daar schreef was niet bedoelt om Alice of wie dan ook te verdedigen, het was gewoon om mijn mening te geven. Dus nee, als je bang bent dat ik hier zit om 'bondgenoten' te vinden ben je flink mis hoor. Ik heb het daar nog nooit over gehad. Jij bent degene die hier continu over geloofsgenoten, gelijkgezinden, buikje wrijven, bondgenoten,... bezig bent. Ik denk niet dat ik daar ooit al 1 woord over heb laten vallen. En zo komen we weer bij je al lang gekende manier van discussieren; iets uit de lucht grijpen en dat eindeloos blijven herhalen tot je hetzelf gelooft. En je dan druk maken als de rest dat niet zo maar wil geloven. Met uw bondgenoten... Hoe zit het trouwens met de creationisten? Zo stil?
![]() |
![]() |
#1828 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Is dat niet goed? Ze is nu officieel één van jullie! Een merci'ke, is dat teveel gevraagd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 november 2019 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai nog ni
Die verdomde creationisten toch ook...gewoon ontkennen dat er empirisch bewijs voorhanden zou zijn terwijl het overduidelijk is dat leden van de familie Cannabaceae evolueerde naar een plant met thc opdat losers onder de homo sapiens hun bier te bitter vonden |
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 |
|
![]() Gij zit nochtans ook de draad
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=281 Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 november 2019 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit jij wel op de juiste post te reageren? Of weet je niet goed hoe je je nu weer uit je "ik kan mijn spellingscorrector niet afzetten"-bullshit moet lullen? Citaat:
Discussies interesseren u geen reet. Trollen is wat jij wil doen. Dat is hier nu wel duidelijk. Ga je een inhoudelijke discussie aan met Alice? Nee, niks hoor. Maar ga je door mekkeren over haar persoon? Ja!! Al te graag! Of Alice nu drugs gebruikt of niet speelt ten eerste totaal geen rol en is ten tweede haar keuze. Jij hebt daar totaal niks over te ruttetutten. Het draagt totaal niks aan de discussie bij. Iemands argumenten blijven diens argumenten en of die persoon nu drugs gebruikt of niet verandert aan die argumenten hoegenaamd niks. Maar kijk eens hoe trots je bent... "Ze heeft het verzwegen maar...", "Ik heb ze uit de kast gelokt!!", "Ik heb ze uitgerookt!!" en "Is dat niet goed?" Als een kleuter die voor de eerste keer in de pot gescheten heeft. En ja, ik kies schijten hier wel degelijk doelbewust. Dat is wat jou typeert. Ik heb je nog nooit zo horen stoefen over een argument waar je mee kwam dan dat je nu doet wanneer je iemand kan aanvallen op haar persoon. Je stelt je ware trol-karakter hier echt mooi tentoon. Je bent iets te weten gekomen over een medeforummer en je zit dat hier te vieren alsof je het warm water uitgevonden hebt. Is er nog een manier waarmee je nog harder toegeeft dat je niets anders wil dan trollen? Zum kotzen.
![]() |
![]() |
#1835 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel, ik noem het niet 'mijn strijd'.
![]() |
![]() |
#1836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1954 was ik niet eens geboren hoor, maar het geeft wel goed de basis van uw psychotisch denken weer. Dus wacht even, volgens u verzin ik dat ik kanker gehad heb? Echt? En dan ben je verbaasd dat je behandeld wordt als een mentale nar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik ben me bewust van wat ik schrijf en wordt niet" uit een kast gelokt " want daar zat ik nooit in. Maar ik ben niet verantwoordelijk voor het psychotisch denken van anderen. Evenmin laat ik me ter verantwoording roepen, omwille van iemands psychotisch denken. Geert kan de hele discussie gewoon niet aan, dat heeft u wel bewezen ondertussen, gedaan werk moet niet herhaald worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |