Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2019, 13:30   #1821
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag! Dit is 4e keer dat ik ze stel! JvdB doet het zelfs niet zo erg als gij!

hebt gij de directie ingelicht dat ge zelf cannabis hebt gebruikt? JA OF NEE??

Of hebt ge dat opzettelijk verzwegen zodat ge dat extra geld in uw binnenzak kon steken?

Vindt ge niet dat ouders het recht hebben om te weten dat iemand die drugsgebruik niet als een probleem ziet, zelf drugspreventie geeft?
Ik heb daar ook al mijn mening over gegeven.

Maar hoewel je bij de ene forummer blijft zagen achter een antwoord, heb je hetgeen ik erover dacht mooi links laten liggen.

Kortom; je wil er kost wat kost over discussieren, maar niet met mij.

Komaan geert, doe eens een efforke. Wat is er mis met mijn gedachtegang over deze zaak? (#1761)
Oud 4 november 2019, 16:10   #1822
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Want natuurlijk is het niet omdat je ooit als student eens een blow deed en later ooit ook nog eens, omwille van totaal gebrek aan eetlust, dat je een " occasionele gebruiker bent" en dus regelmatig blowt.
We zullen eens vergelijken wat ge eerst hebt geschreven met uw laf gekronkel nu:
Alice
Allé vooruit...kijk, cannabis versterkt zintuigelijke waarneming. Punt uit.
Het " vervormt" niets maar versterkt, nog mee? Prima !
Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee.

De arrogantie druipt er bovendien van af! Alice heeft ervaring en ik niet!

nergens staat er iets over haar studententijd in 1954, of een ziekte ... Dat verzint ze er nu allemaal bij!

Dus ik stel opnieuw de vraag: hebt gij de directie ingelicht dat ge zelf gebruiker zijt geweest van cannabis? ge kon toch zeggen dat ge het 1 keer eens in uw studententijd hebt gedaan? Hebt ge vermeld dat ge het uit medicinale redenen hebt gedaan? Of hebt ge dat per ongeluk expres verzwegen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2019, 16:17   #1823
geertvdb

Standaard

Citaat:
Voor een klas gaan staan en roepen dat drugs slecht zijn, is natuurlijk ook geen vorm van preventie.
Dat hebt gij voor gene FOK te beslissen!! Dat beslist de school en de ouders, en mensen zoals GIJ niet!
Citaat:
Op zich werkt cannabis niet verslavend, wat niet wil zeggen dat er geen gewenning ontstaat in die zin dat het gebruik de norm wordt voor iedere vorm van psychisch onbehagen.
Dat maakt jongeren ook extra kwetsbaar voor regelmatig gebruik.
Op dit forum zijn er veel kwieten die de meest gestoorde zaken schrijven. dat ik onthouden heb dat gij hier 3 jaar geleden hebt geschreven in 1 post dat ge drugspreventie op een school hebt gegeven, is dat niet opvallend?
Ik zal het u vertellen waarom: tussen die hele hoop achterlijke onzin , is het de 1% meest gestoorde onzin die ik onthou.

(Dat ik u eens heb moeten uitleggen dat koeien gras lekker vinden, dat heb ik ook onthouden. Gij dacht namelijk dat koeien hetzelfde smaakpallet hebben als de mens ... )

mensen zoals u moeten uit de buurt blijven van mijn kinderen. Begrepen?
Oud 4 november 2019, 16:33   #1824
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Is het al zo triestig geworden dat je dingen die ik u altijd verwijt gaat trachten te gebruiken om toch maar niet compleet af te gaan?

Een typfout... Hahaha.
Oustralië, dat is een typfout.
Australië typen als je Colorado bedoelt, dat is geen typfout. Dat is maar wat in't rond zitten zwetsen zonder een beetje in de gaten te houden waarover het nu eigenlijk gaat.
Heeft niks met typfout te maken.
Als het geen typfout is, wat dan wel? Ik bedoelde Colorado, dat weet gij goed genoeg.

Ik heb een Huawei, dikke vingers, en een spellingscorrector die ik niet kan afzetten. het is een wonder dat ik niet meer materiele fouten maak.

gelukkig voor u, want dan kunt gij daarover mekkeren.

vergeet ook niet opnieuw te vermelden dat ik 2017 had geschreven ipv 2018!

Citaat:

En dat van degene die mij hierboven verwijt dat ik ergens weken gebruik ga maken van een typfout.

Naast de kwestie.

Naast de kwestie
Hoezo?? naast de kwestie? Gij vergelijkt cannabis (een maatschappelijke kwestie met voor en tegenstand, vooral tegenstand) met kwesties waar iedereen voorstander van is.
Kent gij mensen die tegen belastingsvermindering zijn?
kent gij voorstanders van meer fietspaden, en verbergen dat ze zelf fietser zijn? Zoals alice doet?

Als ge een eerlijke analogie wil maken: vergelijk met vrije wapendracht.
Daar is iedereen tegen, buiten rarara, de wapenfreaks.

Citaat:

Is hier boven net aangetoond dat die eindeloos herhaalde bewering niet klopt.
wat is het nu? ge geeft mij eerst gelijk, en nu plots ongelijk?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 november 2019 om 16:34.
Oud 4 november 2019, 16:41   #1825
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ik heb daar ook al mijn mening over gegeven.

Maar hoewel je bij de ene forummer blijft zagen achter een antwoord, heb je hetgeen ik erover dacht mooi links laten liggen.

Kortom; je wil er kost wat kost over discussieren, maar niet met mij.

Komaan geert, doe eens een efforke. Wat is er mis met mijn gedachtegang over deze zaak? (#1761)
Gij zijt ne goeie ploegmaat. iedereen die in uw ploeg staat gaat ge 100% verdedigen, zelfs al zeggen ze de domste dingen.
dat doet ge niet omdat ge nobel zijt, want gij verwacht van anderen hetzelfde tegenover u.
mekaar lekker over het buikje ruisen: 'ik geef u gelijk, tegen die snode geertvdb, geef jij mij ook gelijk? wij samen hand in hand '

ik vind dat zo zielig!

Ik zit hier 6 jaar op het forum, en nooit komt dat bij mij op om bondgenoten te zoeken!
waarom zou ik, ik kom hier niet om gelijkgezinden te vinden, maar om te discussieren met mensen met een ANDERE mening!
Oud 4 november 2019, 19:38   #1826
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het geen typfout is, wat dan wel? Ik bedoelde Colorado, dat weet gij goed genoeg.
Ahzo, dus jij typt maar wat en ik moet maar gokken wat je bedoelt?

Citaat:
Ik heb een Huawei, dikke vingers, en een spellingscorrector die ik niet kan afzetten.
Dat zou de eerste spellingscorrector zijn die ik tegenkom die je niet kan afzetten dan...
En dan nog: als die Huawei-spellingscorrector van Colorado Australië maakt zou ik er precies eens mee terug naar de winkel gaan.

Citaat:
het is een wonder dat ik niet meer materiele fouten maak.
Nog meer? Dat zou een wonder zijn ja.

Citaat:
gelukkig voor u, want dan kunt gij daarover mekkeren.
Ik mekker alleen over uw flaters als jij het nodig vindt om mij of anderen ook lastig te vallen met het minste prul.

Citaat:
vergeet ook niet opnieuw te vermelden dat ik 2017 had geschreven ipv 2018!
Die verduvelde spellingscorrector eh?

Citaat:
Hoezo?? naast de kwestie? Gij vergelijkt cannabis (een maatschappelijke kwestie met voor en tegenstand, vooral tegenstand) met kwesties waar iedereen voorstander van is.
Kent gij mensen die tegen belastingsvermindering zijn?
kent gij voorstanders van meer fietspaden, en verbergen dat ze zelf fietser zijn? Zoals alice doet?

Als ge een eerlijke analogie wil maken: vergelijk met vrije wapendracht.
Daar is iedereen tegen, buiten rarara, de wapenfreaks.
Ik dacht dat Alice heeft toegegeven dat ze (ooit) cannabis gebruikt(e).
Wat lig jij dan te mekkeren over 'verbergen'?
Al eens aan gedacht dat Alice misschien een Huawei heeft?

Citaat:
wat is het nu? ge geeft mij eerst gelijk, en nu plots ongelijk?
Wat ik ook doe; uiteindelijk geef ik u altijd ongelijk. Als ik u ergens gelijk geef is dat enkel om wat met uw brein te fucken.
Oud 4 november 2019, 19:43   #1827
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij zijt ne goeie ploegmaat. iedereen die in uw ploeg staat gaat ge 100% verdedigen, zelfs al zeggen ze de domste dingen.
dat doet ge niet omdat ge nobel zijt, want gij verwacht van anderen hetzelfde tegenover u.
mekaar lekker over het buikje ruisen: 'ik geef u gelijk, tegen die snode geertvdb, geef jij mij ook gelijk? wij samen hand in hand '

ik vind dat zo zielig!

Ik zit hier 6 jaar op het forum, en nooit komt dat bij mij op om bondgenoten te zoeken!
waarom zou ik, ik kom hier niet om gelijkgezinden te vinden, maar om te discussieren met mensen met een ANDERE mening!
Jij discussieert met iemand over een onderwerp (drugspreventie geven als (ex)-druggebruiker). Ik geef mijn mening daarover. Meer is er niet aan de hand.

Waar jij nu dan weer dat kleutergekrijs van buikje wrijven, ploegmaten, geloofsgenoten ed. vandaan haalt mag Joost weten. Ik gaf gewoon mijn mening en hetgeen ik daar schreef was niet bedoelt om Alice of wie dan ook te verdedigen, het was gewoon om mijn mening te geven.
Dus nee, als je bang bent dat ik hier zit om 'bondgenoten' te vinden ben je flink mis hoor. Ik heb het daar nog nooit over gehad.

Jij bent degene die hier continu over geloofsgenoten, gelijkgezinden, buikje wrijven, bondgenoten,... bezig bent. Ik denk niet dat ik daar ooit al 1 woord over heb laten vallen. En zo komen we weer bij je al lang gekende manier van discussieren; iets uit de lucht grijpen en dat eindeloos blijven herhalen tot je hetzelf gelooft. En je dan druk maken als de rest dat niet zo maar wil geloven.

Met uw bondgenoten...

Hoe zit het trouwens met de creationisten? Zo stil?
Oud 4 november 2019, 20:11   #1828
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ahzo, dus jij typt maar wat en ik moet maar gokken wat je bedoelt?
Dat zou de eerste spellingscorrector zijn die ik tegenkom die je niet kan afzetten dan...
En dan nog: als die Huawei-spellingscorrector van Colorado Australië maakt zou ik er precies eens mee terug naar de winkel gaan.Nog meer? Dat zou een wonder zijn ja.
Ik mekker alleen over uw flaters als jij het nodig vindt om mij of anderen ook lastig te vallen met het minste prul.
Niet beginnen wenen! probeer het droog te houden, ok?

Citaat:

Die verduvelde spellingscorrector eh?

Ik dacht dat Alice heeft toegegeven dat ze (ooit) cannabis gebruikt(e).
Wat lig jij dan te mekkeren over 'verbergen'?
Al eens aan gedacht dat Alice misschien een Huawei heeft?
alice heeft jaren verzwegen dat ze gebruiker was. En zich per ongeluk verraden. Dan heeft ze zich terug in de kast proberen te verschuilen, en ik heb haar eruit gerookt.
Is dat niet goed? Ze is nu officieel één van jullie!

Een merci'ke, is dat teveel gevraagd?
Oud 4 november 2019, 20:13   #1829
geertvdb

Standaard

Citaat:
Jij discussieert met iemand over een onderwerp (drugspreventie geven als (ex)-druggebruiker). Ik geef mijn mening daarover. Meer is er niet aan de hand.

Waar jij nu dan weer dat kleutergekrijs van buikje wrijven, ploegmaten, geloofsgenoten ed. vandaan haalt mag Joost weten. Ik gaf gewoon mijn mening en hetgeen ik daar schreef was niet bedoelt om Alice of wie dan ook te verdedigen, het was gewoon om mijn mening te geven.
Dus nee, als je bang bent dat ik hier zit om 'bondgenoten' te vinden ben je flink mis hoor. Ik heb het daar nog nooit over gehad.

Jij bent degene die hier continu over geloofsgenoten, gelijkgezinden, buikje wrijven, bondgenoten,... bezig bent. Ik denk niet dat ik daar ooit al 1 woord over heb laten vallen. En zo komen we weer bij je al lang gekende manier van discussieren; iets uit de lucht grijpen en dat eindeloos blijven herhalen tot je hetzelf gelooft. En je dan druk maken als de rest dat niet zo maar wil geloven.

Met uw bondgenoten...

Hoe zit het trouwens met de creationisten? Zo stil?
JvdB is weer bezig op een andere draad over hoe de evolutietheorie empirisch niet bewezen is.
Oud 4 november 2019, 20:23   #1830
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JvdB is weer bezig op een andere draad over hoe de evolutietheorie empirisch niet bewezen is.
Hola! Ten strijde makker!

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 november 2019 om 20:26.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2019, 20:28   #1831
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen eens vergelijken wat ge eerst hebt geschreven met uw laf gekronkel nu:
Alice
Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee.

nergens staat er iets over haar studententijd in 1954, of een ziekte ... Dat verzint ze er nu allemaal bij!

Dus ik stel opnieuw de vraag: hebt gij de directie ingelicht dat ge zelf gebruiker zijt geweest van cannabis? ge kon toch zeggen dat ge het 1 keer eens in uw studententijd hebt gedaan? Hebt ge vermeld dat ge het uit medicinale redenen hebt gedaan? Of hebt ge dat per ongeluk expres verzwegen?
irrelevant gezwets
Oud 4 november 2019, 20:52   #1832
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht

amai nog ni
Die verdomde creationisten toch ook...gewoon ontkennen dat er empirisch bewijs voorhanden zou zijn terwijl het overduidelijk is dat leden van de familie Cannabaceae evolueerde naar een plant met thc opdat losers onder de homo sapiens hun bier te bitter vonden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2019, 21:25   #1833
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht

Gij zit nochtans ook de draad
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=281

Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 november 2019 om 21:46.
Oud 5 november 2019, 07:04   #1834
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet beginnen wenen! probeer het droog te houden, ok?
Wenen? Drooghouden??
Zit jij wel op de juiste post te reageren? Of weet je niet goed hoe je je nu weer uit je "ik kan mijn spellingscorrector niet afzetten"-bullshit moet lullen?

Citaat:
alice heeft jaren verzwegen dat ze gebruiker was. En zich per ongeluk verraden. Dan heeft ze zich terug in de kast proberen te verschuilen, en ik heb haar eruit gerookt.
Is dat niet goed? Ze is nu officieel één van jullie!

Een merci'ke, is dat teveel gevraagd?
Kijk, dit zegt nu eens alles over u zie.
Discussies interesseren u geen reet. Trollen is wat jij wil doen. Dat is hier nu wel duidelijk.

Ga je een inhoudelijke discussie aan met Alice?
Nee, niks hoor.
Maar ga je door mekkeren over haar persoon? Ja!! Al te graag!
Of Alice nu drugs gebruikt of niet speelt ten eerste totaal geen rol en is ten tweede haar keuze. Jij hebt daar totaal niks over te ruttetutten. Het draagt totaal niks aan de discussie bij.
Iemands argumenten blijven diens argumenten en of die persoon nu drugs gebruikt of niet verandert aan die argumenten hoegenaamd niks.

Maar kijk eens hoe trots je bent... "Ze heeft het verzwegen maar...", "Ik heb ze uit de kast gelokt!!", "Ik heb ze uitgerookt!!" en "Is dat niet goed?"
Als een kleuter die voor de eerste keer in de pot gescheten heeft. En ja, ik kies schijten hier wel degelijk doelbewust.

Dat is wat jou typeert. Ik heb je nog nooit zo horen stoefen over een argument waar je mee kwam dan dat je nu doet wanneer je iemand kan aanvallen op haar persoon.

Je stelt je ware trol-karakter hier echt mooi tentoon. Je bent iets te weten gekomen over een medeforummer en je zit dat hier te vieren alsof je het warm water uitgevonden hebt.

Is er nog een manier waarmee je nog harder toegeeft dat je niets anders wil dan trollen?

Zum kotzen.
Oud 5 november 2019, 07:45   #1835
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Brothers in arms hé.
Hoewel, ik noem het niet 'mijn strijd'.
Oud 5 november 2019, 07:52   #1836
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Cannabis, een feest !

https://fenixx.news/2019/11/04/mosli...aldus-rechter/
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2019, 08:07   #1837
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ne zot op cannabis blijft ne zot.
Oud 5 november 2019, 10:25   #1838
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
In België kan je de toestand die je zelf veroorzaakt hebt, niet inroepen als verschoningsgrond.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2019, 10:51   #1839
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice

Arme man...u blijft maar bezig terwijl het toch duidelijk is?
In 1954 was ik niet eens geboren hoor, maar het geeft wel goed de basis van uw psychotisch denken weer.

Dus wacht even, volgens u verzin ik dat ik kanker gehad heb? Echt? En dan ben je verbaasd dat je behandeld wordt als een mentale nar?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2019, 10:55   #1840
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wenen? Drooghouden??
Zit jij wel op de juiste post te reageren? Of weet je niet goed hoe je je nu weer uit je "ik kan mijn spellingscorrector niet afzetten"-bullshit moet lullen?

Kijk, dit zegt nu eens alles over u zie.
Discussies interesseren u geen reet. Trollen is wat jij wil doen. Dat is hier nu wel duidelijk.

Ga je een inhoudelijke discussie aan met Alice?
Nee, niks hoor.
Maar ga je door mekkeren over haar persoon? Ja!! Al te graag!
Of Alice nu drugs gebruikt of niet speelt ten eerste totaal geen rol en is ten tweede haar keuze. Jij hebt daar totaal niks over te ruttetutten. Het draagt totaal niks aan de discussie bij.
Iemands argumenten blijven diens argumenten en of die persoon nu drugs gebruikt of niet verandert aan die argumenten hoegenaamd niks.

Maar kijk eens hoe trots je bent... "Ze heeft het verzwegen maar...", "Ik heb ze uit de kast gelokt!!", "Ik heb ze uitgerookt!!" en "Is dat niet goed?"
Als een kleuter die voor de eerste keer in de pot gescheten heeft. En ja, ik kies schijten hier wel degelijk doelbewust.

Dat is wat jou typeert. Ik heb je nog nooit zo horen stoefen over een argument waar je mee kwam dan dat je nu doet wanneer je iemand kan aanvallen op haar persoon.

Je stelt je ware trol-karakter hier echt mooi tentoon. Je bent iets te weten gekomen over een medeforummer en je zit dat hier te vieren alsof je het warm water uitgevonden hebt.

Is er nog een manier waarmee je nog harder toegeeft dat je niets anders wil dan trollen?

Zum kotzen.
Ach eerder erg zielig toch?
Nu, ik ben me bewust van wat ik schrijf en wordt niet" uit een kast gelokt " want daar zat ik nooit in.
Maar ik ben niet verantwoordelijk voor het psychotisch denken van anderen.
Evenmin laat ik me ter verantwoording roepen, omwille van iemands psychotisch denken.
Geert kan de hele discussie gewoon niet aan, dat heeft u wel bewezen ondertussen, gedaan werk moet niet herhaald worden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be