![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Mijn tijdlijn haal ik bij Heather Mac Donald:
Citaat:
Citaat:
Wanneer academische vrijheid op zo een brute wijze met de voeten wordt getreden is alle gepalaver over "flaws" praat voor de vaak. De tekst van die intrekking moet op dezelfde manier worden benaderd als de tekst die een gijzelaar voorleest op video. Citaat:
Ik zal nog eens mijn vraag aan jou herhalen want je bent er opvallend stil over: |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit zijn de keiharde cijfers en daar is alles mee gezegd!
![]() |
#1826 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom is die dataset van 911-calls interessant. Uiteraard zijn het rotte appels. Vanaf wanneer is het een rotte appel en vanaf wanneer is het systematisch? I'd say als ge het system-wide uit de data kunt afleiden. En dat blijkt dus. djeezes christ, deze discussie...
![]() |
![]() |
#1827 |
Minister-President
|
![]() Kunt ge mij de link bezorgen van de studie waaruit je dit hebt geplukt? Ben erg benieuwd naar de context
![]() |
#1828 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De cijfers kun je narekenen aan de hand van deze tabel: https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s...ender_2013.xls Je moet ook het aantal "blanken" en "zwarten" in de VS in 2013 ergens opzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de algemene gewelddadigheid van veel politiediensten en hun slechte selectieproeven en opleidingen een veel groter probleem vormen dan de raciale "bias" in de toepassing van dat geweld. Als je een oplossing wil voor de vele schietpartijen in bv Chicago heeft het ook geen zin om over de huidskleur van daders & slachtoffers te blijven jammeren. Dat geldt evenzeer voor politiegeweld. De tijd van Jim Crow is al lang voorbij. Betere selectie & opleiding van agenten zal de rotte appels (racistische en niet-racistische) er vanzelf uitfilteren. Maar dat betekent dat er meer geld nodig is voor de politie en niet minder, zoals BLM eist. Ook politievakbonden nemen die rotte appels vaak teveel in bescherming. BLM maakt er een huidskleur-discussie van. Ze roept "defund the police". En ze praat rellen, plunderingen en brandstichtingen goed. Dit werkt allemaal contra-productief. Er is geen slechtere pleitbezorger voor de leefomstandigheden van African Americans dan BLM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over politiegeweld en studies tonen aan dat zwarter harder aangepakt worden dan blanken.
https://www.theguardian.com/us-news/...olice-killings
![]() |
#1832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet racistisch. Ik weet dat er ook foute zwarte politiemensen zijn.
![]() |
#1834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar z'n docufilm. https://www.uncletom.com/
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1836 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zodra het niet meer mogelijk is dat uw hypthose nog te verdedigen valt (i.e. er is geen sprake van systematisch racisme in de VS), dan begint ge over andere, niet relevante oorzaken voor politiegeweld. Ik ga toch even de essentie centraal zetten: er is aangetoond systematisch racisme bij de flikken in de VS. Eigenlijk erkent ge dat zelfs verdoken in deze reactie. Wederom, knap Vanderzapig.
![]() |
![]() |
#1837 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wow
![]() |
![]() |
#1838 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het overmatig geweld van de politie in de VS een veel zorgwekkender probleem dan de raciale "bias" die men met een vergrootglas moet zoeken. En wellicht een uitdovend fenomeen is naarmate de tijd verstrijkt. Citaat:
Dankuwel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het hoeft niet altijd mij te zijn die alles narekent. De FBI bron heb ik jou al gegeven. Dit is jouw ultieme kans om mij in mijn hemd te zetten. Als die grafiek in tegenspraak is met de feiten zal ik het van jou wel horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |