Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2008, 20:54   #18561
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Dat is duidelijk merkbaar op deze draad!

Ik bedoel daarmee dat de schaapjes gewoon blijven door grazen.
helemaal mee eens, en ook erg triest om te zien vind ik

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 20:56   #18562
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Tja, ze betalen me bij de NWO-ers voor iets, he
Sssst, zijn er hier al niet genoeg die paranoia aan't worden zijn.

kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 20:56   #18563
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Nu je doet maar hoor,

Je hebt alle recht hier te plaatsen wat je wil wat mij betreft.

Of het zinnig is en fijn voor je zaterdagavond is weer een heel ander verhaal

Maar blijkbaar post je hier graag
DAT zal ook wel zijn redenen hebben, hoewel , kan natuurlijk ook gewoon
verveling zijn he

Pin d"Ar
Bah, een combinatie van verveling en ergernis. Onzin werkt me al snel op de heupen, zie je.

A propos, als je volgend weekend eens wat tijd hebt, kun je dan wat bewijzen leveren? Na die paar honderd pagina's zou dat eens verfrissend zijn. En neen, "zoek het zelf maar uit", "it's your mind",... is geen overtuigend bewijs of argument.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 20:59   #18564
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja kan wel , maar was erg bang dat je net niet zou begrijpen
Nederlands begrijpt iedereen hoor. Maar citaten waarvan je van mijlenver ziet dat ze van een Engelstalige website zijn geplukt komen gewoon steeds knullig over. Alsof je mensen wil wijsmaken dat je belezen bent, maar niet slim genoeg bent om te verbergen dat je maar aan het wijsmaken bent.

Citaat:
Aan de andere kant ruik je een beetje naar academisch snobje?
Ik heb veel respect voor niet-academici.

Citaat:
ben ik nl allergisch voor

Pin d"Ar
En ik ben allergisch aan ongefundeerde beweringen. En de pollen ook een beetje.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Oud 31 mei 2008, 20:59   #18565
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
helemaal mee eens, en ook erg triest om te zien vind ik

Pin d"Ar
Ik heb u gewaarschuwd Pindar dat het een eenzame job is!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 21:05   #18566
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bah, een combinatie van verveling en ergernis. Onzin werkt me al snel op de heupen, zie je.

A propos, als je volgend weekend eens wat tijd hebt, kun je dan wat bewijzen leveren? Na die paar honderd pagina's zou dat eens verfrissend zijn. En neen, "zoek het zelf maar uit", "it's your mind",... is geen overtuigend bewijs of argument.
wel, je kan hier ook niet komen weet je?

en die bewijzen, tsja, ho zal ik het zeggen?

Daar hebben e het al zo vaak over gehad.

Maar goed, ga ten eerste naar rechts..

En ik wil dan eerst wel van je weten wat je als bewijs ziet, want zie je , dit is een bewust of onbewust machtsspelletje. Als ik niet weet wat je als 'bewijs' ziet kan jij altijd zeuren met 'nee DAT is geen bewijs. ridiculiseren etc tot in het oneindige.
Verder er is meer nodig dan 'bewijs. Ben je bereid je huidige wereldbeeld totaal in te wisselen tegen een ander?

Je moet namelijk een hele andere bril opzetten.

want That is what it's takes.

En , als ik zo eens tussen je regels doorlees, denk ik niet dat je het aankan daar je nogal arrogant overkomt met vraag naar 'bewijzen'

Wat heb je tot nu toe van de thread gelezen, video's gekeken, boeken gelezen? naar lezingen geweest? etc etc

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:06   #18567
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Aan de andere kant ruik je een beetje naar academisch snobje?

ben ik nl allergisch voor
Ja, lastig hé, die academici... Kritisch denken, hoe komen ze erbij?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 21:08   #18568
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Ik heb u gewaarschuwd Pindar dat het een eenzame job is!

Ik weet het ja, het is eenzaam en vechten tegen de bierkaai

Het is echter zo belangrijk dat ikniet met mezelf zou kunnne leven als ik het niet deed.

Maar er zijn gelukkig makkers tussen, jij, Exodus, Heftruck, Lex, Babylonia, Blabylonia, Straddle, Kriskras , Koewachtenaar en meerdere (sorry als ik je naam niet genoemd heb) die me erg steunen en ik ook rg dankbaar voor ben

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:09   #18569
Geert C

Standaard

Citaat:

Toch niet, eigenlijk.

Citaat:
Wat heb je tot nu toe van de thread gelezen, video's gekeken, boeken gelezen? naar lezingen geweest? etc etc
Typisch, de waarheid, de bewijzen en de verlossing van de NWO: enkel voor wie betaalt! In de leer geweest bij Benny Hinn?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Oud 31 mei 2008, 21:11   #18570
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ja, lastig hé, die academici... Kritisch denken, hoe komen ze erbij?

ik ben erg voor kritisch denken

Meeste academici kunnen dat (niet meer)

anders zagen ze dat 9/11 een inside job was, de USA aan het verrotten is,
dat de europese unie een superstaat is, dat de oklaham bombing niet klopte,
dat we opgesloten worden als slaven, etc etc

ik ben dus erg voor kritisch denken

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:12   #18571
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch niet, eigenlijk.

Typisch, de waarheid, de bewijzen en de verlossing van de NWO: enkel voor wie betaalt! In de leer geweest bij Benny Hinn?
echt kritisch he? als je moet betalen deugt het niet!

succes met eten kopen morgen

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 mei 2008 om 21:13.
Oud 31 mei 2008, 21:15   #18572
Geert C

Standaard

Citaat:
echt kritisch he? als je moet betalen deugt het niet!
In de leer geweest bij Alastair Campbell?

Citaat:
succes met eten kopen morgen

Pin d"Ar
Bedankt. En jou wens ik veel succes bij het bestrijden van de NWO morgen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2008 om 21:16.
Oud 31 mei 2008, 21:17   #18573
Pindar
Banneling

Standaard

Beatles fans niet schrikken nu

Citaat:
THE NEW WORLD ORDER:

The Satanic Sex Liberation

Lt.Gen Brent Scowcroft claimed that Henry Kissinger was a paid agent for the sinister New World Order, a CFR operative and top Rockefeller envoy. Documents exist which do prove he worked for the Rockefeller foundation, along with some other surprising people.

Kissinger was awarded the Nobel Peace Prize, after secret illegal bombing in Cambodia; one day alone saw 11,000 tons of high explosives dropped on defenseless villages. Restricted records at Bio-Litton laboratories, which bear Kissinger's signature, actively suggest that among the stockpiled germ warfare canisters lie the origins of the A.I.D.S virus, allegedly to clear the world of homosexuals.

But what brought this about ?

Contrary to this, exploratory documents suggest the pop music phenomenon of the sixties, where such groups as the Beatles were the advance guard to push forward sexual equality, and the breakdown of the family in line with established N.W.O. policy.

The Beatles' manager Brian Epstein had powerful Hollywood entertainment industry connections, and the famous five were re-cast in a role where they had unisex haircuts, and jacket styles which were neither male nor female; the idea being to blur the individuality of the sexes, and such places as Carnaby Street played along, male fashions became softer, gentler, more feminine, and men were told they needed to wear deodorants, hair sprays perfumes, eye liner and face powder.

Lou Reed - Transformer David Bowie, 1973
Lou Reed (left) and David Bowie, 1973 (right). They both promoted perverted
sexuality as something cool and desirable. They were only two performers
of many spreading that message...Wes Penre

The group known as the “Mods” a corruption of hoMOsexual DeviantS, wore make up and bisexual fashion clothes, the sixties rhyme of the time is very telling;

SCOOTER BOYS
SC OOTER BOYS
SE QUOTER BOYS
SEE QUEER BOYS as the dolly boys on scooters were seen as effeminate self absorbed exhibitionist and hermaphroditic.

The pop role models were picked for their androgynous looks, long hair for men and short hair for women. It was all a trial run for the undermining and breakdown of society.

But it fizzled out, the pop music phenomenon ran out of steam, homosexuality was still seen as a prosecutable perversion, but changes were coming fast.

The convicted pedophile - Gary Glitter
The convicted pedophile - Gary Glitter

I was a multi-cultural counselor and saw under new E.U guidelines, the heading “Sexual Liberation” and the gradual de-stigmatisation and decriminalisation of homosexuality, and the active promotion of homosexuals to powerful positions. A court usher claimed in the press that Gary Glitter would have fared much better if the children involved had been boys.

The massive effects of these changes, involving newspaper and T.V propaganda, climaxed when Tony Blair in 2006 publicly asked the entertainment industry for Positive Gay Role Models in all films and soaps, and within weeks this was universally acted on.

Tony Blair promoted many women to parliament under the “Blair Babes“ plan, unfortunately most of these had to be quickly replaced, as they were incompetent. It was no longer the best person for the job but minorities numbers first.

Such pressure groups as Common Purpose, Stonewall, and NAMBLA pressured for changes, and Common Purpose brought talks on alternative sexualities, prostitution, homosexuality, and S and M into our schools for children down to the age of 8.

Operation Ore, the investigation into internet child abuse, led to investigations into Tony Blair’s own ministers, and press speculation about bodyguard comments on Peter Mandleson and Gordon Brown among others were squashed under cover of D notices.

Yet yesterday Blair, whose college nickname was “Miranda” was named in the newspapers with sexual links to alleged Mossad agent Carol Caplin,

Where will it all end I ask ?

---------------------------------
Comment by Wes Penre

I am not posting this article to attack homosexuals. Although I am of the opinion that homosexuality is an aberration and not a natural thing, I am not judging homosexuals in general; people are what they are. What I am trying to expose here is that this aberration is promoted by the Illuminati to destroy the natural differences between sexes, and the family unit. They know that the family is powerful and will be a stronghold against them, so therefore they need to eliminate the family unit as much as they can, to separate people from each other.

After they had managed to blend the two sexes together in people's minds, much via the music industry, the next step was the "Women's Liberation". The latter had nothing to do with equality between sexes, by freeing women from a man dominated world, but to destroy the family unit, and the project was funded to a major degree by the Rockefeller Foundation. Same thing with gay marriage and allowing gay people to have kids. It is an attempt to utterly destroy our view on what a family is.

Nicholas Rockefeller told the late film producer Aaron Russo that there were two main reasons for 'women's lib': 1) Before women's lib the bankers couldn't tax half the population 2) they were able to get the kids into school at an earlier age and indoctrinate them into accepting the state as their primary family.
http://www.illuminati-news.com/Articles/191.html

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:17   #18574
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
wel, je kan hier ook niet komen weet je?
Ergeren is soms ook leuk. Waarom denk je dat ik nog steeds regelmatig Le Soir lees?

Citaat:

Ah, niets van gemerkt. Ik volg deze draad nu toch al een paar honderd bladzijden...

Citaat:
Maar goed, ga ten eerste naar rechts..
Nu volg ik even niet?

Citaat:
En ik wil dan eerst wel van je weten wat je als bewijs ziet, want zie je , dit is een bewust of onbewust machtsspelletje.
Oh, maar dat gezond verstand een kwestie is van hegemonische verhoudingen, daar ben ik het volledig met je eens - aangenomen dat het dat is wat je bedoelt. Maar dan is het wel jouw taak als intellectueel om iets naar voren te schuiven dat mensen kan overtuigen.

Citaat:
Als ik niet weet wat je als 'bewijs' ziet kan jij altijd zeuren met 'nee DAT is geen bewijs. ridiculiseren etc tot in het oneindige.
Verder er is meer nodig dan 'bewijs. Ben je bereid je huidige wereldbeeld totaal in te wisselen tegen een ander?

Je moet namelijk een hele andere bril opzetten.
Overtuig me maar.

Maar wat ik hierboven zei, betekent nog niet dat er geen criteria kunnen vooropgesteld worden. Bvb. consistentie, om maar iets te kunnen. Of het moet door Ockhams scheermesje kunnen doorstaan. Het moet ook controleerbaar zijn (niet zeggen "het bestond ooit, maar het is toen door NWO verborgen, maar ik heb het gelezen op website X".).

Maar als "ander wereldbeeld" wil zeggen: alles wat aannemen, zolang het maar absurd is, bij voorkeur intern inconsistent en oncontroleerbaar is.

Citaat:
want That is what it's takes.

En , als ik zo eens tussen je regels doorlees, denk ik niet dat je het aankan daar je nogal arrogant overkomt met vraag naar 'bewijzen'
Wat is er arrogant aan vragen naar bewijzen?

Citaat:

Pin d"Ar
Hoeveel euro's heb jij al aan afzetters gegeven die je "de Echte Waarheid" uit de doeken gingen doen in hun boeken en lezingen?
Oud 31 mei 2008, 21:18   #18575
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ik ben erg voor kritisch denken

Meeste academici kunnen dat (niet meer)

anders zagen ze dat 9/11 een inside job was, de USA aan het verrotten is,
dat de europese unie een superstaat is, dat de oklaham bombing niet klopte,
dat we opgesloten worden als slaven, etc etc

ik ben dus erg voor kritisch denken

Pin d"Ar
Moest jij eigenlijk allang niet door de NWO geliquideerd zijn vanwege je kritisch denken? Je weet toch dat je via je internetgebruik traceerbaar bent?

Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 21:19.
Oud 31 mei 2008, 21:19   #18576
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
In de leer geweest bij Alastair Campbell?
nee

Citaat:
Bedankt. En jou wens ik veel succes bij het bestrijden van de NWO morgen.
Dank je , zal zeker mijn best doen

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:21   #18577
Geert C

Standaard

Citaat:
Beatles fans niet schrikken nu

http://www.illuminati-news.com/Articles/191.html

Pin d"Ar
Zeg eens eerlijk, jij gelooft werkelijk alles hé?
Oud 31 mei 2008, 21:21   #18578
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet het ja, het is eenzaam en vechten tegen de bierkaai

Het is echter zo belangrijk dat ikniet met mezelf zou kunnne leven als ik het niet deed.

Maar er zijn gelukkig makkers tussen, jij, Exodus, Heftruck, Lex, Babylonia, Blabylonia, Straddle, Kriskras , Koewachtenaar en meerdere (sorry als ik je naam niet genoemd heb) die me erg steunen en ik ook rg dankbaar voor ben

Pin d"Ar
Eigenlijk denk ik dat dit een van de belangrijkste factoren is in het succes van complottheorieën: je kunt je lekker "individueel" voelen, behorende tot de kleine elite van Zij Die De Waarheid Weten; je denkt een identiteit te krijgen in de grijze massa consumenten. En 't is mooi meegenomen dat je dan geen echte bedrijging bent voor de daadwerkelijke machtigen in deze wereld, en misschien nog een mooie cent oplevert voor allerhande charlatans.
Oud 31 mei 2008, 21:21   #18579
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest jij eigenlijk allang niet door de NWO geliquideerd zijn vanwege je kritisch denken? Je weet toch dat je via je internetgebruik traceerbaar bent?
tuurlijk ben ik traceerbaar. Hoop het niet dat ze me liquideren, maar ik heb het risico er voor over daar ik als slaaf leven velen malen ondraaglijker vind

Pin d"Ar
Oud 31 mei 2008, 21:23   #18580
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
tuurlijk ben ik traceerbaar. Hoop het niet dat ze me liquideren, maar ik heb het risico er voor over daar ik als slaaf leven velen malen ondraaglijker vind

Pin d"Ar
Ander antwoord: ze zullen je niet liquideren, omdat je voor niemand een bedrijging bent.

Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 21:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be