![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18562 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18563 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A propos, als je volgend weekend eens wat tijd hebt, kun je dan wat bewijzen leveren? Na die paar honderd pagina's zou dat eens verfrissend zijn. En neen, "zoek het zelf maar uit", "it's your mind",... is geen overtuigend bewijs of argument.
![]() |
![]() |
![]() |
#18564 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18565 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die bewijzen, tsja, ho zal ik het zeggen? Daar hebben e het al zo vaak over gehad. Maar goed, ga ten eerste naar rechts.. En ik wil dan eerst wel van je weten wat je als bewijs ziet, want zie je , dit is een bewust of onbewust machtsspelletje. Als ik niet weet wat je als 'bewijs' ziet kan jij altijd zeuren met 'nee DAT is geen bewijs. ridiculiseren etc tot in het oneindige. Verder er is meer nodig dan 'bewijs. Ben je bereid je huidige wereldbeeld totaal in te wisselen tegen een ander? Je moet namelijk een hele andere bril opzetten. want That is what it's takes. En , als ik zo eens tussen je regels doorlees, denk ik niet dat je het aankan daar je nogal arrogant overkomt met vraag naar 'bewijzen' Wat heb je tot nu toe van de thread gelezen, video's gekeken, boeken gelezen? naar lezingen geweest? etc etc Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18567 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet het ja, het is eenzaam en vechten tegen de bierkaai Het is echter zo belangrijk dat ikniet met mezelf zou kunnne leven als ik het niet deed. Maar er zijn gelukkig makkers tussen, jij, Exodus, Heftruck, Lex, Babylonia, Blabylonia, Straddle, Kriskras , Koewachtenaar en meerdere (sorry als ik je naam niet genoemd heb) die me erg steunen en ik ook rg dankbaar voor ben Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18569 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben erg voor kritisch denken Meeste academici kunnen dat (niet meer) anders zagen ze dat 9/11 een inside job was, de USA aan het verrotten is, dat de europese unie een superstaat is, dat de oklaham bombing niet klopte, dat we opgesloten worden als slaven, etc etc ik ben dus erg voor kritisch denken ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
succes met eten kopen morgen ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 31 mei 2008 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18572 | |
|
![]() In de leer geweest bij Alastair Campbell?
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2008 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18573 | |
Banneling
|
![]() Beatles fans niet schrikken nu
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18574 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Ergeren is soms ook leuk. Waarom denk je dat ik nog steeds regelmatig Le Soir lees?
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat ik hierboven zei, betekent nog niet dat er geen criteria kunnen vooropgesteld worden. Bvb. consistentie, om maar iets te kunnen. Of het moet door Ockhams scheermesje kunnen doorstaan. Het moet ook controleerbaar zijn (niet zeggen "het bestond ooit, maar het is toen door NWO verborgen, maar ik heb het gelezen op website X".). Maar als "ander wereldbeeld" wil zeggen: alles wat aannemen, zolang het maar absurd is, bij voorkeur intern inconsistent en oncontroleerbaar is. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18575 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18577 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18578 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18580 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ander antwoord: ze zullen je niet liquideren, omdat je voor niemand een bedrijging bent.
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |