Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2012, 11:39   #18601
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...at-binnen.aspx

Lees en oordeel zelf maar,...

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 12:44   #18602
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...at-binnen.aspx

Lees en oordeel zelf maar,...

Paulus.
waarom worden die mannen op de foto onherkenbaar gemaakt?

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:05   #18603
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.277
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dikke Kul Bekijk bericht
Beetje oudbakken nieuws, zo uit 2008. Staat waarschijnlijk al in deze draad.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:41   #18604
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
mèt extra achting in hun gang: alreeds één buschauffeur helemaal knock out geslagen! flink zo! wat is het volgende? een open beenbreuk schoppen? och ja, dan moeten we eerst wat subsidies gaan vragen om gratis lessen kickboksen te kunnen krijgen! lekker spannend!
En als collega-buschauffeurs getuigen dat het spuwen, verbale agressie zeer veelvuldig gebeurt, dan snap ik niet waarom die mensen maar een dag staken.

Als ik elke dag die bus zou moeten nemen, of een route waar dat soort agressie meer dan één keer gebeurt, dan mogen de buschauffeurs van mijn twee maanden staken. Om iets duidelijk te maken.

Hoeveel mensen zouden er trouwens niet zijn die de bus niet meer nemen vanwege dat sfeertje?

Mijn oude moeder (88 jaar oud) neemt minstens driemaal per week de bus in Groot Leuven. De sfeer is daar nog oké.

Maar als je een buschauffeur hoort zeggen dat dit soort agressie wel gekend was maar eerder verondersteld was te gebeuren in de grootstad (zijn eigen woorden), en dat dit nu buiten de grootstad ook gebeurt (ook zijn woorden), dan houd ik mijn hart vast voor de komende jaren.

Zo'n zaken zijn trouwens volledig onaanvaardbaar overal.

Zowel media als politici kan je aanklagen wegens het ensceneren van gewenning aan deze agressie. Het was pas de dag na de eerste berichtgeving dat het woord 'allochtonen' viel, en dan nog door een buschauffeur en niet door een journalist. Ik had al drie nieuwsberichten bekeken (nieuws van 13u, nieuws van 19u, laat avond nieuws).

Ik heb jaren lang als schoolgaande en als werkende de bus genomen dag in, dag uit. De enigste keren dat een buschauffeur zijn stoel verliet was om in het midden van de bus aan de mensen te zeggen dat ze moesten doorschuiven.

Geen enkele jongere haalde het toen in zijn hoofd om met de noodrem te gaan spelen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:45   #18605
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En de poco censuur heeft weeral toegeslagen op GvA.
Waar je daarstraks nog een 40 tal reacties kon lezen zijn het er nu nog een tweetal. Ook de mijne geraakte niet door de censuurmolen, alhoewel ik volgens mij toch beleefd was gebleven.
Ik ben effe gaan kijken op GVA en naar het bewuste artikel en de reacties. Dit snap ik dus ook niet.

Er zijn inmiddels meerdere reacties maar de gecensureerde berichten vallen enorm op.

Een mens mag zich dus niet meer uiten op de manier die hij/zij wenst.
Een reactie geven mag in geen geval meer een uitlaatklep zijn.

Als alle instanties zo beginnen te doen, dan blijft de stoom onder het deksel zich ophopen. Heel vernuftig is dat niet.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 29 augustus 2012 om 13:49.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:50   #18606
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ben effe gaan kijken op GVA en naar het bewuste artikel en de reacties. Dit snap ik dus ook niet.

Er zijn inmiddels meerdere reacties maar de gecensureerde berichten vallen enorm op.

Een mens mag zich dus niet meer uiten op de manier die hij/zij wenst.
Een reactie geven mag in geen geval meer een uitlaatklep zijn.

Als alle instanties zo beginnen te doen, dan blijft de stoom onder het deksel zich ophopen. Heel vernuftig is dat niet.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:54   #18607
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, ik stond deze morgen ook in het Waasland op een bus te wachten, gelukkig kwam er toch eentje door en kon ik later met iemand meerijden in de auto. De chauffeur is een slachtoffer. De passagiers worden meteen gijzelaars - ik heb van geen enkele passagier kritiek op de stakers gehoord, integendeel, veel begrip. Dit loopt de spuigaten uit
Bovendien hoor ik dat de opgepakte jongeren ongeveer direct weer werden losgelaten. Een schande is het!
En verder vraagt men in een ruime media voortdurend aan mensen hoe ze zich voelden bij een ingrijpende renovatie van een huis, een liposuctie, het bakken van een taart, maar geen enkele journalist gaat de passagiers die op die bus zaten hun hart laten luchten, hoe ze zoiets ervaren.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 14:00   #18608
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem
Maar als je een buschauffeur hoort zeggen dat dit soort agressie wel gekend was maar eerder verondersteld was te gebeuren in de grootstad (zijn eigen woorden), en dat dit nu buiten de grootstad ook gebeurt (ook zijn woorden), dan houd ik mijn hart vast voor de komende jaren.
Deze gastjes reden met de bus tot aan de eindhalte (Melsele/Zwijndrecht) en namen daar de tram naar Antwerpen Linkeroever.
Ze kwamen dus weldegelijk uit Antwerpen en waren waarschijnlijk vanuit Sint Niklaas vertrokken (SintNiklaas is ook al zwaar verrijkt).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 14:40   #18609
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uw geloofsgenoten onthoofden 17 mensen enkel en alleen omdat er gedanst wordt en mannen en vrouwen samen feest vieren. Eeuwenlange inteelt en het strikt volgen van de avonturen van Mo de pedofiele struikrover heeft zo precies ernstige gevolgen.
Daarom verbiedt die Islam , er is niets positiefs aan, enkel achterlijkheid en als je denkt dat de grens bereikt is , vinden ze daar nog iets gruwelijker uit.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 16:00   #18610
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...at-binnen.aspx

Lees en oordeel zelf maar,...

Paulus.
Waarom meer mensen iets tegen allochtonen krijgen?
Als VB-ers dit zouden doen in één of ander kantoor van radicale moslims was het land te klein en kregen we vragen in het parlement, klachten bij het CGKR, opiniestukken bij de VRT enzovoort.
Als moslims dit doen bij de VB verschijnt er een klein berichtje in de krant. In geval het ooit uit de hand loopt en de VB-ers zich verdedigen, heb ik een vraagje : wie zal er eerst voor de rechter verschijnen? De zich verdedigende VB-er? Of de inbrekende moslim?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 16:14   #18611
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarom meer mensen iets tegen allochtonen krijgen?
Als VB-ers dit zouden doen in één of ander kantoor van radicale moslims was het land te klein en kregen we vragen in het parlement, klachten bij het CGKR, opiniestukken bij de VRT enzovoort.
Als moslims dit doen bij de VB verschijnt er een klein berichtje in de krant. In geval het ooit uit de hand loopt en de VB-ers zich verdedigen, heb ik een vraagje : wie zal er eerst voor de rechter verschijnen? De zich verdedigende VB-er? Of de inbrekende moslim?
Abdelkarim Honing - een bekeerde Nederlander die nu in pijama over straat loopt! gekker moet het niet worden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 16:42   #18612
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Stel het zo maar voor als gezaag en gekreun, en geweeklaag. Je denkt toch niet dat dat gaat blijven duren. Ik geef je een goede raad: geniet ervan zolang je nog kan.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 17:07   #18613
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Deze gastjes reden met de bus tot aan de eindhalte (Melsele/Zwijndrecht) en namen daar de tram naar Antwerpen Linkeroever.
Ze kwamen dus weldegelijk uit Antwerpen en waren waarschijnlijk vanuit Sint Niklaas vertrokken (SintNiklaas is ook al zwaar verrijkt).
In het Leuvense nachtleven wordt ook slag geleverd met gastjes die afzakken vanuit Brussel, Antwerpen en Mechelen. Opgevoed dat de westerse maatschappij decadent is, denken ze een vrijgeleide te hebben om boel te maken.

Want één cola voor vijf man moet kunnen. De leren zetels kapot snijden in een café hoort erbij. En kabaal maken in doodnuchtere toestand is voor hen een dagelijkse leefregel.

Misschien zouden ze wat kalmeren als ze Queen kregen tot ze ervan halfdood worden en enkele pilsen dronken. Misschien worden ze dan wel een beetje normaal.

Wat een geluk voor mij dat ik niet op die bus zat. Ik had als 54-jarige vrouw-passagier amok gemaakt. Ik pik zo'n gedrag niet. Ik eis dat ik rustig van punt a naar punt b kan reizen met de bus op een aangename manier. Net zoals in de promotiecampagnes van het openbaar vervoer.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 17:13   #18614
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Als jij dat denkt, dan speel je volledig in mijn kaart.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 21:09   #18615
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

En de mohammedaanse goed-nieuwsshow stopt niet:


"Het aantal niet-Belgen die hun straf uitzitten in Belgische gevangenissen is in de periode 1980-2010 verviervoudigd van 1.212 tot 4.494.

De grootste groep niet-Belgen wordt gevormd door Magrebijnen en Turken die gestadig stijgt van 1.254 in 1993 tot 1.957 in 2009 en dat jaar 43,6 procent uitmaakt van het aantal niet-Belgen."


http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...rvoudigd.dhtml


Echt, we zijn gezegend met de islam...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 21:32   #18616
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als jij dat denkt, dan speel je volledig in mijn kaart.
Get a life!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 22:13   #18617
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
En de mohammedaanse goed-nieuwsshow stopt niet:


"Het aantal niet-Belgen die hun straf uitzitten in Belgische gevangenissen is in de periode 1980-2010 verviervoudigd van 1.212 tot 4.494.

De grootste groep niet-Belgen wordt gevormd door Magrebijnen en Turken die gestadig stijgt van 1.254 in 1993 tot 1.957 in 2009 en dat jaar 43,6 procent uitmaakt van het aantal niet-Belgen."


http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...rvoudigd.dhtml


Echt, we zijn gezegend met de islam...
En daar rekent men de dubbelpaspoortigen dan nog niet bij want die vallen onder de categorie Belgen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 22:15   #18618
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Get a life!
Zegt de man die wakker ligt van de vraag of Ives Leterme een moslim is...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 22:27   #18619
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Get a life!
Jij kan aan mijn leven niet tippen. Het goede, noch het slechte.

Als iemand zich plaisibel uitdrukt, lijkt jij dat te zien als een soort zwakheid.

Je test dat een beetje uit om te zien hoe de graad van onderdanigheid is. Je hebt een enorme nood aan onderdanigheid van anderen, alleen maar om jezelf te geloven.

Blijkt het dat die onderdanigheid niet volgens jouw wensen aanwezig blijft, dan verlies je een beetje van die zelfzekere, hautaine koers.

''Get a life" zeg je.

Ik kan met heel veel mensen hier een pint gaan drinken ook al verschillen we van mening op bepaalde vlakken. En dat, mijn beste, begrijp je niet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 22:36   #18620
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En daar rekent men de dubbelpaspoortigen dan nog niet bij want die vallen onder de categorie Belgen.
Dat is zo'n evidentie, dat ik niet meer de moeite neem om dat te vermelden.
Toch bedankt.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be