Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2022, 02:26   #18641
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Na ja!
Het gaat hier om Cnews!
Wordt niet echt ernstig genomen, buiten extreem rechts en nu ook het Russisch trollenleger.

https://fr.wikipedia.org/wiki/CNews#...ons_par_le_CSA
Echter een zuivere neonazi organisatie als Azov vind je blijkbaar wel betrouwbaar als bron?
Alles wat we te horen krijgen over Mariupol bvb., inclusief dat zogezegde "kindertheater" kpmt van deze bron.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 02:29   #18642
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Deze video komt van Azov, het nazi batallion dat duidelijk voorzien is van hi- tech oorlogswapens.
Wat als deze wapens in handen komen van hun nazi-vriendjes hier? Als de oorlog voorbij is gaan deze wapens hier zowiezo op de markt belanden, de grens met Oekraine is poreus..

Weeral bewapenen de Amerikanen gelijk welke extremist ze kunnen vinden met de nieuwste snufjes, zolang ze maar tegen de Russen vechten.

Aan Oekraiense kant vechten overigens ook Moslim extremisten mee die deze wapens ook krijgen, net als de neo-nazis die hier openlijk en trots hun kunnen tentoon stellen.
Kom volgend jaar of zo niet af met "wir haben das nicht gewust". Deze wapens zullen hier belanden, in handen van extreem-rechts, islamisten of gewoon criminelen. Azov zullen ze verkopen aan de hoogst biedende.
Oud 17 maart 2022, 02:50   #18643
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard Als het goed is mag 't ook gezegd worden...

Citaat:
Weeral bewapenen de Amerikanen gelijk welke extremist ze kunnen vinden met de nieuwste snufjes, zolang ze maar tegen de Russen vechten.
Ge kunt Ameirikontjes heel veel verwijten en terecht, maar als 't tegen Rusland is vind ik dat ze naar mijn hart reageren.
Als het goed is mag het ook geschreven worden.
Oud 17 maart 2022, 03:46   #18644
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De leiders van het Amerikaanse volk azen op de natuurlijke rijkdommen van de hele wereld, ook die van Rusland.

In zekere zin zou je kunnen stellen dat ook China daar op uit is.

Rusland neemt een bijzonder positie in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
U hebt zelf geschreven dat de VS en China de enige twee zijn die er volgens u toe doen terwijl al de rest verwezen wordt naar een figurantenrol.
Oud 17 maart 2022, 04:01   #18645
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
U hebt zelf geschreven dat de VS en China de enige twee zijn die er volgens u toe doen terwijl al de rest verwezen wordt naar een figurantenrol.
Dat is trouwens een correcte feitelijke stelling maar verandert niks aan jouw & tomms 'whataboutiski' schrijfsels hier. Nada. Nichego.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 maart 2022 om 04:12.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 04:13   #18646
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is trouwens een correcte feitelijke stelling maar verandert niks aan jouw & tomms 'whataboutiski' schrijfsels hier. Nada.
Als de stelling correct is.

Dan begrijp ik niet waarom u, vanuit uw positieve houding t.o.v. China, de agressie van de Angelsaksen tegenover Rusland bij monde van de Oekraïeners toejuicht.

De logica is zoek.

Of Chinezen vriendelijk zijn of niet raakt niet waar het om gaat, mijn gedacht.

Misschien benadert u de zaken teveel als 'kleine commerçant'.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 maart 2022 om 04:14.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 04:14   #18647
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge kunt Ameirikontjes heel veel verwijten en terecht, maar als 't tegen Rusland is vind ik dat ze naar mijn hart reageren.
Als het goed is mag het ook geschreven worden.
Ewel, misschien komen die wapens ook terecht in handen van Oeigoerse extremisten(want wat ze met de Russen doen doen ze ook met hun Chinese bondgenoten, zij het wat discreter) , die daarmee dan Hong Kong gaan terroriseren. Met de zegen van Jay-P!
Ik hoop dat uw familie zich dan niet toevallig op de veekeerde plaats het verkeerde moment bevindt, want dan zult u misschien nog eens denken aan wat u hiernet verkondigd hebt. (of misschien bent u zo cynisch dat zelfs dat u niet meer kan schelen maar soit. Ik ken de mentaliteit van veel westerlingen die in Azie wonen. "Aziaten zijn vervangbaar, zolang ze ons maar goed doen voelen en doen wat ze moeten doen". Velen doen niet eens de moeite om de lokale taal te leren, typisch westers neokoloniaal gedrag)

Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 04:27.
Oud 17 maart 2022, 04:21   #18648
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is trouwens een correcte feitelijke stelling maar verandert niks aan jouw & tomms 'whataboutiski' schrijfsels hier. Nada. Nichego.
De Chinezen doen niet aan whataboutism. Voor hen zijn de Amerikanen ook gewoon de voornaamste schuldigen aan wat er nu in Oekraine gebeurt, en gelijk hebben ze.
Het is hier geen kwestie van "what about" maar van "you did it".
De Amerikanen hebben sinds 2014 de democratisch verkozen president helpen verjagen, en sindsdien oorlogswapens gegeven aan nazi milities. Alles in het kader van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" net zoals ze Osama Bin Laden bewapenden, en toen deze zich tegen het Westen keerde deden alsof hun neus bloedde.

Toen de Russen er genoeg van kregen en uithaalden doen ze opnieuw of hun neus bloedt.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 04:23.
Oud 17 maart 2022, 04:30   #18649
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard Mort aux RusPutins

Citaat:
Ewel, misschien komen die wapens ook terecht in handen van Oeigoerse extremisten(want wat ze met de Russen doen doen ze ook met hun Chinese bondgenoten, zij het wat discreter) , die daarmee dan Hong Kong gaan terroriseren. Met de zegen van Jay-P!
Ik hoop dat uw familie zich dan niet toevallig op de veekeerde plaats het verkeerde moment bevindt, want dan zult u misschien nog eens denken aan wat u hiernet verkondigd hebt. (of misschien bent u zo cynisch dat zelfs dat u niet meer kan schelen maar soit)
Oei, Oei-goeren!
Die krijgen in Hong Kong dim sum met varkenswangetjes in soy saus.

Zoals Parcifal-zaliger ergens schreef: "Cry me a river..."

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 maart 2022 om 04:36.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 09:02   #18650
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze video komt van Azov, het nazi batallion dat duidelijk voorzien is van hi- tech oorlogswapens.
Wat als deze wapens in handen komen van hun nazi-vriendjes hier? Als de oorlog voorbij is gaan deze wapens hier zowiezo op de markt belanden, de grens met Oekraine is poreus..

Aan Oekraiense kant vechten overigens ook Moslim extremisten mee die deze wapens ook krijgen, net als de neo-nazis die hier openlijk en trots hun kunnen tentoon stellen.
We kennen de inhoud van de Poetin debatfiches inmiddels, tomm.
In Oekraïne is iedereen een nazi. Ook de patiënten in een gebombardeerd ziekenhuis (of misschien waren dat acteurs en nazi's). Ook de kinderen die schuilden in een theatergebouw. Enkel de pro-Poetin milities zijn ware democraten.

De realiteit is echter anders. Wie nazimethoden in deze oorlog toepast, zowel qua oorlogsmisdaden als wat Goebbelse propaganda betreft, is voor iedereen zichtbaar.

Specifiek over dit:
Citaat:
Wat als deze wapens in handen komen van hun nazi-vriendjes hier?
Fijn dat je zo bezorgd bent. Hoeft niet echt, de neonazi's hier zijn grote Poetinfans. Dat zijn nu jouw "compagnons de route", beste tomm. Geniet ervan.
relative to you

Laatst gewijzigd door Knuts : 17 maart 2022 om 09:03.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 09:25   #18651
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
We kennen de inhoud van de Poetin debatfiches inmiddels, tomm.
In Oekraïne is iedereen een nazi. Ook de patiënten in een gebombardeerd ziekenhuis (of misschien waren dat acteurs en nazi's). Ook de kinderen die schuilden in een theatergebouw. Enkel de pro-Poetin milities zijn ware democraten.

De realiteit is echter anders. Wie nazimethoden in deze oorlog toepast, zowel qua oorlogsmisdaden als wat Goebbelse propaganda betreft, is voor iedereen zichtbaar.

Specifiek over dit:
Fijn dat je zo bezorgd bent. Hoeft niet echt, de neonazi's hier zijn grote Poetinfans. Dat zijn nu jouw "compagnons de route", beste tomm. Geniet ervan.
https://twitter.com/IAPonomarenko/st...ID_t-HmzA&s=19
Nochtans kun je in het filmpje duidelijk lezen Azov.org.au

The Azov Special Operations Detachment (Ukrainian: ??????? ????? ???????????? ??????????? «????», romanized: Okremyi zahin spetsialnoho pryznachennia "Azov"), also known as the Azov Detachment, Azov Regiment (Ukrainian: ???? ????, romanized: Polk Azov), Azov Battalion (until September 2014), or simply Azov, is a right-wing extremist,[1][2] neo-Nazi,[3][4][5] formerly paramilitary unit of the National Guard of Ukraine,[6][7][8] based in Mariupol, in the Azov Sea coastal region.[9]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion

U lijkt een van deze domme mensen die vallen voor de simplistische anti-Russische/Amerikaanse propaganda.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 09:27.
Oud 17 maart 2022, 09:31   #18652
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, Oei-goeren!
Die krijgen in Hong Kong dim sum met varkenswangetjes in soy saus.

Zoals Parcifal-zaliger ergens schreef: "Cry me a river..."
Alleszins blij te weten dat die zogezegde onderdrukking van de Oeigoeren in China dus allemaal quatch is. Amerikaanse bullshit.
Oud 17 maart 2022, 09:37   #18653
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik probeer tussen alle censuur door zicht te krijgen op de situatie in Donbass sinds 2014.
Dat doe je toch niet door blind mogelijk onbetrouwbare bronnen te vertrouwen on face value?

Als je zonder context en zonder voorbehoud een claim overneemt van een blog, dan maak je je toch net evengoed schuldig aan de verspreiding van propaganda die je de Westerse pers kwalijk neemt?

Nogmaals, uw post war het mee begon:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Blog vanuit Donbass waar je nog (net) kan vernemen wat er aan het gebeuren is in die regio.. Zoals bv gisteren de dood van 20 burgers als gevolg van een (onderschepte maar toch nog dodelijke) Oekraïense missile met cluster munitie in het centrum van Donesk.

https://alawata-rebellion.blogspot.com/?m=1
Een stevige claim he: 20 doden door een UKR raket met clustermunitie. Ik dacht, ok dit is (toch minstens een beetje) geverifieerd, want anders post je het toch niet.

Ik dacht eerst, aha, mogelijk een interessante bron om het conflict vanuit een ander perspectief te bekijken. Ik heb het gelezen en ben wat verder gaan kijken in de blog, want inderdaad, daar gebeuren dingen die niet zo goed passen in de "UKR is goed en RUS is slecht" verhaal.

Maar, al snel blijkt dat die blog niet echt betrouwbaar lijkt en dat de claim totaal niet onderbouwd is en ook niet verifieerbaar is. Wat is dan nog de waarde van die claim? Betekent niet dat het niet gebeurd kan zijn; betekent gewoon dat je het niet weet (en dan moet je dat ook gewoon erkennen)

Ik wil maar zeggen uw "aanpak" om een breder perspectief te krijgen op de oorlog door "ter compensatie" dan onbetrouwbare nieuwsbronnen "van de andere kant" zomaar voor waar aan te nemen om wat balans te brengen tegen "Westerse propaganda" is fout.

Je moet nieuwsbronnen die je inschatting bevestigen EN niet bevestigen met dezelfde kritische reflex benaderen. Claims kunnen fout zijn (hoe leuk je ze ook zou vinden). Zie bvb. dat verhaal over Slangeneiland. Nooit zomaar voor waar nemen.

Idem dus deze claim.

Ik vind deze aanpak beter: probeer met de weinig beschikbare informatie die je kan afleiden uit de gebeurtenissen (een filmpje, een berichtgeving,...) te controleren of het nieuws correct/fout/onvolledig/misleidend is. Dat kan tot op zekere hoogte het. Geolocatie, meta-data van filmpjes, verschillende filmpjes/berichten/getuigen van eenzelfde gebeurtennis etc. etc. ik vind dat DAT een betere kritische methode is dan "ter compensatie" een "tegenclaim" gewoon aan te nemen. Wat bewijst dat laatste uiteindelijk?...

Er is nu een nieuw casus die je zo kan benaderen: de bombardering van het theater in Mariupol.
Claim A: een luchtaanval door de russen
Claim B: opgeblazen door Azov
Claim C: aanval door russen, maar als legitiem doel want wapenopslag etc. etc.

GEEN ENKELE claim mag je on face-value accepteren. Er gaat de komende dagen ongetwijfeld veel bewijs (of claims van bewijs) voor deze of gene claim naar buiten komen. Iedereen zou nu moeten durven zeggen "we weten het nog niet" (dus niet zoals Vranckx alweer in de Ochtend deze morgen ) en het bewijs afwachten, verifiëren en dan op basis daarvan de meest waarschijnlijk piste geven EN aangeven waarom die piste het meest plausibel is.

Iets meer werk, maar als je dat niet doet, dan trap je gewoon in de val van propaganda, Westerse, of Russische.
Oud 17 maart 2022, 09:44   #18654
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://twitter.com/IAPonomarenko/st...ID_t-HmzA&s=19
Nochtans kun je in het filmpje duidelijk lezen Azov.org.au

The Azov Special Operations Detachment (Ukrainian: ??????? ????? ???????????? ??????????? «????», romanized: Okremyi zahin spetsialnoho pryznachennia "Azov"), also known as the Azov Detachment, Azov Regiment (Ukrainian: ???? ????, romanized: Polk Azov), Azov Battalion (until September 2014), or simply Azov, is a right-wing extremist,[1][2] neo-Nazi,[3][4][5] formerly paramilitary unit of the National Guard of Ukraine,[6][7][8] based in Mariupol, in the Azov Sea coastal region.[9]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion

***persoonlijke aanval geknipt***
Ik kan ook links geven, tomm. Uit dezelfde pagina: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wagner_Group
Dat zijn dan "goeie" neonazi's, wellicht.

Maar niemand ontkent het bestaan van Azov. Wel de relevantie ervan bij het beoordelen van Poetins invasie van Oekraïne.

Een goeie analyse:
Citaat:
I don’t think this is a controversial thing to say: yes, the far right is a problem in Ukraine, but it doesn’t in any way justify the actions of the Russian president, Vladimir Putin, as he threatens Ukraine with military intervention.
...
With estimates of membership as high as 10,000 members — thankfully nothing near the numbers of fascist parties of the 1930s, with whom it shares more ideological affinity than it will publicly admit — the Azov movement has been able to take advantage of a general “patriotic” turn in Ukrainian mainstream discourse since Russian aggression began in 2014. The movement’s leaders have been adept at playing up their own status as veterans, insulating themselves from criticism as mere “patriots” who voluntarily took up arms in the earliest days of the war when Ukraine’s military was a shambles. Still, they’re not invincible; Azov’s alleged longtime patron, the former interior minister Arsen Avakov, left office in July 2021. Since then at least some of the impunity the movement had enjoyed has appeared to fall by the wayside.
...
The movement’s most public face is the National Corps political party, which won barely 2 per cent of the vote in a coalition with other far-right parties in parliamentary elections in 2019. It’s more a brand than a party, a polished PR-focused outfit that isn’t above coyly referencing the so-called “14 words”, a white supremacist slogan. From Centuria, the black-clad paramilitary that’s been part of the movement’s civil defence training sessions, to youth camps, book clubs and sports classes, the Azov movement tries to be a one-stop shop for all things far right. There’s also a bevy of loosely affiliated but more extreme subgroups under its umbrella as well, including open neo-Nazis who praise and promote violence.
...
There are also, ironically enough, a few curious, if unproven, Russia connections. Some in the Azov movement, such as Sergei Korotkikh, have been publicly accused of being agents of Russian security services in one form or another. They’ve appeared to be OK working with Vladimir Putin’s friends when it suits them. From Biletsky on down, in 2019 and 2020 senior Azov movement figures flocked en masse to appear on television channels associated with the pro-Kremlin politician Viktor Medvedchuk (Putin is godfather to his daughter). They happily made appearances on channels whose closure by President Volodymyr Zelensky they’d later cheer.

Still, it has to be stressed — and it’s sad that it has to be — none of this justifies or merits Russian intervention in Ukraine. As the scenarios that I considered impossible weeks ago become reality, I’m struck by the dismissiveness from some elements of the compulsively online left about the current situation, as if somehow Ukraine deserves to be invaded, occupied and sectioned up because of the existence of the far right.

I’ll ask this, then: is your attitude to Ukraine’s current situation, and to Ukrainians as a whole, to abandon them to the whims of a former imperial power simply because there’s a far-right problem in the country? It’s really not that hard to be critical of the issue of the far-right in Ukraine, and recognise it as a real issue, without justifying a paranoid authoritarian’s grasps at the last remnants of a dying empire.

https://www.newstatesman.com/interna...-right-go-away
Dat laatste herhaal ik graag, want het verwoordt precies wat ik erover denk: "It’s really not that hard to be critical of the issue of the far-right in Ukraine, and recognise it as a real issue, without justifying a paranoid authoritarian’s grasps at the last remnants of a dying empire."

Hij heeft het ook over sommige "linksen": "I’m struck by the dismissiveness from some elements of the compulsively online left about the current situation, as if somehow Ukraine deserves to be invaded, occupied and sectioned up because of the existence of the far right."
relative to you

Laatst gewijzigd door Knuts : 17 maart 2022 om 09:58.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 09:56   #18655
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De oorlog maakt ook duidelijk dat Oekraïne beschikt over veel en veel meer zware wapens dan eerst gedacht. En neen, die wapens kunnen niet allemaal zijn aangevoerd in een paar weken. Oekraïne was wel degelijk bezig met een grootschalige militaire opbouw met Amerikaanse wapens. Poetin had dus gelijk over de Oekraïnse dreiging, al heeft zelfs hij het aantal Amerikaanse wapens in Oekraïne nog onderschat.
Verstandig hé.

Maar leg me eens uit, waarom dat een bedreiging zou zijn voor Rusland? Je gelooft toch nooit dat Oekraïne Rusland militair zou aanvallen?

De wapens kunnen dus enkel ter verdediging zijn geweest. En de enige reden waarom verdedigingswapens een 'bedreiging' zouden kunnen vormen voor een ander land, is wanneer dat ander land van plan is binnen te vallen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 09:58   #18656
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht toch dat iedereen in het Westen.zichzelf kan zijn, althans volgens de officiele ideologie.
Extremisten als neonazi's, stalinisten en fundamentalistische moslims hebben hier niks te zoeken.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 10:02   #18657
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerst waren de meeste Russen verrast en tegen de oorlog zoals ik, maar de extreme reacties van het Westen geeft aan dat Poetin het bij het rechte eind had.
En zo denken er velen in Rusland, niet alleen Poetin aanhangers.

Nu goed de oorlog gaat verder, zolang Oekraine niet toegeeft op cruciale punten. Zelensky en Biden mogen op hun kop staan.

Goed ze kunnen het Russische leger vertragen, maar langzaam maar zeker gaat de opmars verder, tot "held" Zelensky toch het land zal verlaten.
Naast jouw gebruikelijke extremistische gelul, slaat deze argumentatie als een tang op varken. Tsaar Poetin valt een buurland aan. Daar zou je eerst tegenstander van zijn. Maar nu Rusland meer dan terecht keiharde sancties krijgt, ben je opeens voor .
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 10:03   #18658
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Naast jouw gebruikelijke extremistische gelul, slaat deze argumentatie als een tang op varken. Tsaar Poetin valt een buurland aan. Daar zou je eerst tegenstander van zijn. Maar nu Rusland meer dan terecht keiharde sancties krijgt, ben je opeens voor .
Rusland is stout, maar mag niet worden gestraft.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 10:05   #18659
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

https://www.themoscowtimes.com/2022/...-bombed-a76970
Wat je niet ziet in de westerse leugenmedia:
Overal in Rusland vormen burgers menselijke kettings in de vorm van Z.
Oud 17 maart 2022, 10:06   #18660
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Extremisten als neonazi's, stalinisten en fundamentalistische moslims hebben hier niks te zoeken.
Dus vrijheid van meningsuiting, zolang het maar de "juiste" mening is, ik begrijp het...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be