![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18661 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 911 Ted Olson Pentagon MYTH part 1&2
http://www.youtube.com/watch?v=aaNj5nz9a6w http://www.youtube.com/watch?v=CTgkE3Lo-p0 We now know from the FBI's subpoena of phone records that Barbara Olson's calls to Ted Olson never took place. The story was a complete lie that came out in the Moussaoui trial recently. # At the Moussaoui trial the FBI documented that Barbara Olsen made ONE phone call from Flight 77 to Ted and it was connected for zero seconds. This conversation he is telling you about never happened. Also, Ted Olson doesn't seem in the slightest bit upset that his wife died a few days ago, very unemotional for someone who has just 'lost' their wife which is very suspicious in my opinion. I wouldn't even be able to talk about my wife's death if she had just died that last Tuesday. It would take me a while to get over that. It's interesting how at the 6 minute mark he says he saw both planes hit the towers. He must of been watching the same closed circuit TV channel that Bush did that morning. The only pictures of the first plane were not shown until the 12th. Both Bush and Olson are lying about seeing both planes hitting the WTC on 9/11. # officiele Bron(zip.file) : http://www.vaed.uscourts.gov/notable...s/P200055.html ![]() beter te lezen: Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zoek eens de mainstreammedia op die de leugen van Bush´s solicitor general Ted Olson aan de grote klok hangt.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 december 2011 om 21:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals de vraag aan Micele : Waarom beperkt u zich tot het werk van steeds dit zelfde groepje 'wetenschappers'
![]() |
![]() |
#18663 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18665 |
Vreemdeling
|
![]() En nog eentje voor de troeters: als het dan toch opgezet spel was, waarom gaf men de kapers dan geen Iraaks of Afghaans paspoort? Als heel de boel toch in scene gezet was mocht dat toch geen probleem zijn? Maar nee, ze gaven de meesten van hen de nationaliteit van hun grootste bondgenoot in de regio.
De logica is ver te zoeken, en dan zwijg ik nog over waarom WTC7 zo nodig moest instorten, wat de bedoeling is van United 97 in heel hun hersenspinsel, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18667 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat iets "in twijfel" getrokken wordt is geen bewijs dat de alternatieven geloofwaardiger zijn. Dat is het punt waar de troofers altijd zorgvuldig omheen tippelen. Het is echter een eerste klas drogredenatie. Door er op te wijzen dat het officiële verhaal niet op alle jouw vragen een antwoord heeft weerleg je het officiële verhaal niet. Zo werkt dat niet. En vaak moeten de troofers hierbij zelfs doen alsof het officiële verhaal bepaalde dingen onbeantwoord laat. Argumenteren vanuit onwetendheid. Troofers zijn er goed in. Kijk, als je mij wil overtuigen dan zul je mij moeten bewijzen dat jouw alternatieve verklaring de feiten beter uitlegt dan de officële. Dan zul je mij moeten overtuigen dat jou alternatieve verklaring minder zaken onbeantwoord laat dan de officiële. Dat doet echter geen enkel van de sites die je aanhaalt. Dat doet geen enkele troofer. De bewijslast ligt nochthans bij hen. En ze beweren veel bewijzen te hebben, maar laten ze nooit zien. Wat zouden ze te verbergen hebben. Citaat:
Citaat:
Waarom draai je het ook altijd om. Jij bent het die met vergezochte claims komt. Dan moet jij ook met de bewijzen komen.
![]() |
![]() |
#18668 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de bewijzen, de vragen en expertise van onafhankelijke experts worden afgedaan als onjuist of onbestaande dan is houd het eigenlijk op. Dan is er geen enkele dialoog meer mogelijk en blijven we allemaal massaal in het ongewisse en loopt alles zoals het loopt. Zwaar mank en compleet fucked up. Als burgers niet meer kritisch zijn, eerder een gemakkelijke leugen willen geloven tja dan kun je geen kant op inderdaad. We vragen ons vaak af waarom het toch zo moeilijk en hard is het leven, waarom er zoveel miserie is in ons leven, wel dat komt vooral omdat we niet liever meer hebben blijkbaar. We stellen ons niet meer kritisch op, kunnen enkel elkaar nog bekritiseren en we gaan over lijken of zijn onverschillig zolang het eigenbelang gediend is. Kortom compleet ontspoord als menselijk wezen en als samenleving. 9/11 is maar een van de zóvele voorbeelden hiervan die het perfect illustreren. Nu reeds een decennia lang een katalyst als een ander voor een wereld waar minder vrijheden zijn ondanks alles en nog meer conflicten dan vorige wereldoorlogen bijeen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 16 december 2011 om 08:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18669 | |
|
![]() Citaat:
- Stap een: Concentreer je op iets dat iemand gezegd heeft dat achteraf fout blijkt te zijn. Tijdens stap een kan je doen alsof mensen onfeilbaar zijn, zich nooit verspreken, zich nooit iets inbeelde, zelfs niet als ze onder zware druk staan of zopas hun echtgenote verloren hebben... Het is best mogelijk dat Ted Olson zich iets ingebeeld heeft. Het zou niet de eerste keer zijn dat een man die zijn echtgenote verliest zich dingen herinnerd die nooit gebeurt zijn. Het is nota bene mijzelf overkomen. Maar het is ook goed mogelijk dat die "Sworn Testimony" van de FBI gewoon betekent van "we hebben geen bewijs dat er een gesprek gevoerd is". Niet "we hebben het bewijs dat er geen gesrprek gevoert is". Ik werk in de telecom. Ik weet hoe de kwaliteit van de "call records" is... Dus er zijn een hoop verklaringen te vinden voor de discrepantie tussen wat Ted Olson beweerde en wat tijdens het process van Massaoui als bewijs opgevoerd is. Troofer taktieken die hier toegepast worden: -> Uitvergroten. -> Alternatieve verklaringen negeren. En dat van mensen die altijd maar weer klagen dat hun alternatieve verklaringen genegeerd worden... - Stap twee: Doe alsof hiermee de kous af is. Je ziet het hierboven al: Er wordt gesugereerd dat het telefoongesprek van Barbara Olson het enige bewijs zou zijn dat Vlucht 77 teruggekeerd is naar Washington. Dat is dus de volgende taktiek: -> Doen alsof. hier wordt gedaan alsof er geen andere bewijzen zijn dat Vlucht 77 teruggekeerd zou zijn. Maar er zijn bewijzen zat natuurlijk. We weten waar de vlucht geëindigt is. In Washington. Dus moet het vliegtuig teruggekeerd zijn...
![]() |
![]() |
#18670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een stap is:
Benoem alles dat niet strookt met het complotdenken tot officiële versie. Steeds heb ik hier materiaal gepost waar niets officieel aan is, toch blijven ze zelf maar over de officiële versie praten. en nog één : Focus alleen op onderzoeken van een klein groepje "wetenschappers" , alleen die wetenschappers die het complotdenken ondersteunen, en negeer de overgrote meerderheid.
![]() |
#18671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist daarom verzet ik mij tegen het complotdenken omdat dit de ware oorzaken naar de achtergrond drukt. u negeert het feit dat de VS werkelijk vijanden heeft en dat hun invloed op bepaalde gebieden in de wereld zo negatief en groot is dat wanhoopsdaden als 9/11 kunnen plaatsvinden.
![]() |
![]() |
#18672 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pech dat 8 jaar later alles naar de oppervlakte moest bij de case Mass... Citaat:
Tja open krtische geest heb je helemaal niet. En wanneer was Ted Olson´s getuigenis voor de 9/11 commissie ? Netjes dezelfde leugens en verhaaltjes waar zijn vrouw hem piekfijn beschreef wat er allemaal in het vliegtuig gebeurde, zelfs 2 langere gesprekken hebben ze gevoerd, volgens het verzonnen verhaal van Ted Olson. En zoiets minimaliseer je van een zeer hoge nuchtere gezagsdrager. Veelzeggend voor jouw kritische geest. ![]() Citaat:
Dus je hebt de zip-link helemaal niet gelezen en bekeken, er waren 3 telefoongesprekken vanuit dat vliegtuig, ook gelukte van meer als een minuut. Dat van de nummer van Barbara Olson kwam niet door, of 0 seconden, 1 maal geprobeerd van Barbara. Citaat:
![]() Citaat:
Jij beweerde dat het officieel verhaal klopt, ik haal er al de eerste leugen uit, en wat voor ene, jij minimaliseert en kronkelt al. Daar gaat je al af gelijk een gieter.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 december 2011 om 12:06. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18673 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw 1e claim is dat alle links die ik postte uw B.S. meter ver doen uitslaan. En je zegt daarbij iets van imbicielen, herinner je het niet ? Citaat:
http://www.journalof911studies.com/index.html Bewijs uw claim : " Er zit geen enkele bij waar mijn bullshitmeter niet acuut van doorslaat" eens van de eerste 3: waar mijn bullshitmeter niet acuut van doorslaat http://www.benthamscience.com/open/t...2/35TOCIEJ.pdf waar mijn bullshitmeter niet acuut van doorslaat http://www.springerlink.com/content/f67q6272583h86n4/ waar mijn bullshitmeter niet acuut van doorslaat http://www.benthamscience.com/open/t...001/7TOCPJ.SGM Er zijn namelijk redelijk recente studies bij die het oppervlakkige officiële verhaal bevestigen maar wel na diepgaand volhoudend onderzoek naar de waarheid die de officiëlen natuurlijk niet d€d€n... Pas als bepaalde gegevens in openbare hand kwamen door het " The data was received in two forms, following a number of Freedom of Information Act (FOIA) requests " Dus waar UW bullshitmeter acuut van doorslaat ![]() Citaat:
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 december 2011 om 12:41. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Peer reviewed? Doe niet onnozel. ![]() Betalen = gepubliceerd worden. Dat is zelfs niet eens een twijfelgeval. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 december 2011 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18675 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn antwoord: Er bestaat wetenschappelijke, peer reviewed literatuur die beweert dat de aarde plat is. Die geloof ik ook niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is aan de Jones et al. om aan te tonen dat hun uitleg waarschijnlijker is. Wijzen op het feit dat FEMA voorzichtig is in hun conclusies nog niet op alles een antwoord heeft en oproept om nog meer onderzoek te plegen is geen bewijs dat het officiële verhaal fout is. En dan nog. Wat de troofers moeten doen, (maar dat doen ze dus niet) is aantonen dat hun theorie correct is, niet dat de andere theorie fout is. Citaat:
Elke dag branden er huizen die ontworpen zijn met de bedoeling niet te branden. Elke dag verongelukken er onbedoelt autos. Het is niet omdat een bepaald systeem faalt op een onvoorziene of onbedoelde manier dat er een samenzwering achter moet zitten. Ingenieurs zijn niet perfect. Er is een reden waarom het NIST het instorten zo grondig onderzocht heeft. Men wil leren uit de feiten, om gebouwen nog beter bestand tegen dergelijke extreme gebeurtenissen te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar mijn bullshitmeter dus van doorslaat is dat de links die je aanhaalt allemaal van dezelfde kleine club van personen komt. En dat ze continu naar elkaar verwijzen. In het eerste artikel beweert men met een gestreken gezicht dat de verklaring voor het instorten van de WTC torens een of andere magische substantie is. En dan durven beweren dat het officiele relaas niet geloofwaardig is... Het tijdschrift waar dit in gepubliceerd is lijkt me ook niet echt wetenschappelijk. (ze besteden een heel nummer aan de geneeskundige effecten van magnetische velden. Komaan...) Het tweede artikel is "self published", dus bij het beoordelen er van kan je niet steunen op het feit dat het gepubliceerd is. Iedereen kan dit immers. En het zijn altijd dezelfde lui. Het is toch wel opvallend hoe klein dat clubje is. Wat ook opvalt is dat ze zich grotendeels met pietluttige details bezig houden. En dat ze negeren dat er alternatiever verklaringen zijn. En ze negeren dat thermiet helemaal niet geschikt is om een gebouw te slopen. (De toepassing van thermiet waar ik het meest mee vertrouwd ben is het lassen van spoorwegrails...) De cruciale vraag gaan de troofers echter altijd uit de weg: Hoe komt het dat ze nog in leven zijn.
![]() |
![]() |
#18676 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zo van die meters die niet uitslaan als het Bullshit is. ![]() Alleszins groter als dat officieel leugenachtig clubje denk ik. En véél engineers die geen schrik hebben hun postje bij de overheid kwijt te spelen. ![]() Wie heeft er eigenlijk niet gelogen van de Bush Admin vraag ik me langzaam af. Arme Ted Olson met zijn vrouwen op kop. (aja, je uitleg is weinig overtuigend) Je basis is toch bouwkunde (mss weet je iets van brand...), heb je enig idee hoeveel de onderste (1/3) centrale staalcores (de dikste) verzwakt waren of op pakweg 200-300 m lager als de mogelijke luchttemperatuur (niet staal) van 1000° C waar de brand was ? Waren die cores daar dan ook "opgewarmd" ? 1. Hoe konden de dikste cores tot in de basements volledig mee instorten door dat brandje bovenaan ? 2. Hoe verklaar je de ontploffingen in de basements vóór de vliegtuiginslag ? (*door getuigen-personeel daar, en ook seismologisch bevestigt*) 3. Hoe verklaar je de reeks ontploffingen op de lobby´s en ook in de lagere etages tussen de inslag en het instorten van de toren, als er maar een enkele liftschacht helemaal doorliep. De andere liftpijpen stopten telkens tot in de respectievelijke lobby (omstijgen) (*ook bevestigd door getuigen en seismologisch*). Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 december 2011 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18678 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18679 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bleven dan ook nog even staan terwijl de rest van de toren al was ingestort. Voor de rest zien we steeds weer de onkunde van de troeters wanneer weer blijkt dat ze geen idee hebben hoe veel energie er vrij komt bij het vallen van al dat puin. Veel meer dan dat de explosieven die nodig zijn voor het neerhalen van het gebouw ooit zouden vrijmaken. De potentiële energie die de torens bezaten is gewoon te berekenen en dus te vergelijken met kg/tnt En nog altijd geen reactie op mijn reply over de branden. en nog altijd geen enkel stukje tastbaar bewijs van iets heel anders als vlucht 77 dat het Pentagon in vloog , zelfs geen enkele getuige van iets heel anders. De zon scheen en er stond een file bij het Pentagon, velen zagen dus gewoon duidelijk wat er naar binnen vloog. Geen enkele van hen zag iets heel anders als een vliegtuig. En dan komt u aan met Ted Olson die iets verkeerd gezegd zou hebben als bewijs van iets dat er niet gebeurde ???[;[. Of van wat eigenlijk ??
![]() |