![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18681 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lieve Verstraten alleen aan tafel met een hoofddoekdraagster. Geen tegenspraak. Hij kon zo alles op een blaadje presenteren. Een hoogtepunt uit zijn carrière.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we het niet meer over allochtonen mogen hebben, zullen we het maar turken noemen neem ik aan?
Citaat:
VIJF jaar om iemand levenslang in een rolstoel te steken? VIJF (mits wet Lejeune = anderhalf jaar of zo?). Waarom moeten zulke mensen niet levenslang een maandelijkse bijdrage betalen aan die verlamde persoon? (o ja: met messen rondlopen mag blijkbaar wel als je Turk bent?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18683 |
Minister-President
|
![]() Effe een beetje goed nieuws:
The U.N. estimates Europe will be 55% Muslim by 2040.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Multicultuur muss sein! Ik ga alvast voor een kijkgat in Brugse kant!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18685 |
Minister-President
|
![]() Zorg er maar voor dat uw kijkgat niet te groot is of een publieke steniging zal voor u op het programma staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn kijkgaatje voorzien van een voorschuifgordijn in puur Vlaams laken? zou dat nog een oplossing kunnen zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2012 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18687 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18688 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Doet gij maar een lintje Brugse kant rond uwen decolté, das sexy ![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18689 |
Banneling
|
![]() 50% is veel hé, dan zijn er streken van 70% en meer ook. Alle landen met een meerderheid aan Moslims zijn ... ik weet niet hoe ik dit vriendelijk moet zeggen. Er is geen enkel land met een meerderheid aan moslims waar ik zou willen wonen, waarom zou dat hier anders zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18690 |
Banneling
|
![]() het is trouwens 55% tegen 2040
http://www.30-days.net/muslims/statistics/about-europe/ Ergens hoop ik dat de oorlog nog escaleert en dat we de islam eindelijk eens gaan verbieden hier, maar ik vrees dat ze zelfs dan nog 'politiek correct' gaan blijven. Nu ja, gelukkig zijn de moslims vredelievend en mogen we verhuizen naar een streek waar ze nog niet zijn. Waar gaat dat zijn in 2050? Naar Brazilië of een ander hyper christelijk land ofzo? Ik dacht dat die godsdiensten zouden verdwijnen als de mensen verstandig worden maar blijkbaar worden ze dommer en dommer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18691 |
Banneling
|
![]() En hop, zo krijg je als moslim je zin, puur en bruut geweld. Zelfs voor zoiets onschuldig als muziek.
"De islamisten hebben een afkeer van toneel en muziek." http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...utm_medium=RSS |
![]() |
![]() |
![]() |
#18692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18693 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen keren zich inderdaad af van pedofiele priesters/bisschoppen terwijl moslims een pedofiele profeet blijven aanbidden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18695 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18696 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18697 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze dat woord al niet eens afschaffen, wegens negatief en beladen met vooroordelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18700 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, ik ben al 57 en zal dat waarschijnlijk toch niet meer meemaken, gelukkig. En ik heb bewust geen kinderen. Maar spijtig voor de diegenen die het moeten meemaken natuurlijk. Einde van onze beschaving.
|
![]() |
![]() |